GTA: San Andreas

Status
Stengt for ytterligere svar.
#81
Trur jeg må skaffe meg GTA Double Pack jeg, klarer ikke å vente på å spille SA!!!

ATV ATV ATV ATV ATV ATV ATV ATV!!!!!
og sef. MONSTER TRUCK!!

Wheeeee!!!
 
#82
Opprinnelig skrevet av Punk@23.07.2004, 18.41
Synes spillet virker drit rått! Coveret er helt perfekt! Skikkelig åttitals stil :D Gleder meg til det kommer.I oktober ikke sant?

EDIT:Silentbob virker litt "sær" :cool2:
77706​
Åttitals-stil? Spillet er satt i 90-tallet, mann.

Ja, det skal komme 22. Oktober.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#86
Ereksjonen min læxa et øyeblikk da jeg kom på en ting jeg hatet med GTA3 (ikke i Vice, takk og pris). Noen som husker coffe standsa?

Hvis jeg får et oppdrag i GTA:SA der jeg får tjue minutter på å fare mellom alle byene og finne og ødelegge x antall pølseboder --- og feiler, kommer jeg til å slutte å spille der og da.

Sånn ellers... Ooooh!
 

Lodin

Der Waaaah
#87
Opprinnelig skrevet av Aquila@23.07.2004, 22.03
Hvis jeg får et oppdrag i GTA:SA der jeg får tjue minutter på å fare mellom alle byene og finne og ødelegge x antall pølseboder --- og feiler, kommer jeg til å slutte å spille der og da.
77844​
Regner med at R* lærte etter GTA3. Det er det fine med de folka, de hører på fansa sine og stæler gode ideer fra andre spill.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#90
Jeg skal nok ha Xbox-versjonen jeg og, men den kommer ikke før lenge etter PS2-utgaven, så det blir nok PS2 først.
 
#91
Box Arten var etter min mening perfekt, og akkurat som det skal være. Etter mange screens jeg har sett, så virker det ganske kult, men som før også sagt i dette topicet, så er ikke hip-hop-ganstah akkurat det jeg liker best. Vice City hadde kulere hovedperson.

Jeg kommer nok kun til å høre på Rock, og snakke kanaler, da de er mine favoritter. Jeg er glad at Guns N' Roses står på playlisten. Håper det blir flere velkjente og gode låter å velge mellom. Verdenen er fra hva jeg har hørt opptil 6 ganger større enn i Vice, som kommer som et pluss og et minus. Med et så stort radius kan man fort kjøre/sykle/gå seg vill. Jeg husker bare True Crime, tok meg vel 15 min eller noe, fra å kjøre fra den ene enden til den andre (diogonalt). Dette kan til tider bli kjedelig. Så lenge man ikke skal kjøre rundt i alle tre byene samtidig, er jeg fornøyd.

Grafikken er bedre enn GTA III, og Vice, noe som er veldig positivt.

Kan ikke vente på en PC release!
 
#92
Jeg kommer nok kun til å høre på Rock, og snakke kanaler, da de er mine favoritter.
Kommer til å høre på det samme.

Jeg er glad at Guns N' Roses står på playlisten. Håper det blir flere velkjente og gode låter å velge mellom.
HÆ?! Var ikke den listen rein gjetting?!?! Trudde den listen var falsk jeg.

men som før også sagt i dette topicet, så er ikke hip-hop-ganstah akkurat det jeg liker best.
Hmmm, er det ikke kun 10% av spillet hvor du driver med gangster ting da?!

men som før også sagt i dette topicet, så er ikke hip-hop-ganstah akkurat det jeg liker best. Vice City hadde kulere hovedperson.
Syntes hovedpersonen der var kjedelig, men derimot SA har noe som FÅ spill har: En mørkhudet person! Jeg liker dette! Rått at du kan gjøre han feit og trimme han og sånt, bare det ikke blir for mye The Sims...

UANSETT:
Tingene jeg gleder meg til er:
ATV
Monster Truck
Andre kjøretøy
Gambling
Størrelsen og variasjonen
*Ta over byen*
 

Lodin

Der Waaaah
#93
Mer GTA:SA dritt filtrert fra Tyske blader til obskure websider og inn til SA:

fenderrob came out of the closet to say:
A different site, www.gtasanan.com, has a translation of some stuff from the German article from yesterday. A couple bits of info and a few mission descriptions, at least one of which I haven't read before. These are direct quotes from the site's translation, so the grammar is a little wonky:

-The twelve small towns often consist of only two junctions and a few buildings, featuring a liquor store, bakery, pottery and much more.

-When flying, the radar map changes and shows a horizon, so orientation is easier.

I'll spoilerize the missions since I'm not sure if people will care or not:

"
The three missions:

In the 1st mission CJ has to help his buddy, who is hunted by a motorbike gang and needs a diversionary maneuver. So carl races trough the forest in a jeep, with the gang after him - since they assume the victim is in the car. CJ has to avoid them destroying the doors to keep the secret. As soon as you passed the checkpoint race, your cellphone rings: your buddy is save, and you get $400 reward.

The 2nd mission starts at a trailer park. CJ is blackmailed into killing an important witness, who hides in a hut on Mt. Chiliad. Carl arrives there with a Sanchez, first killing two FBI agents and then the witness. Since the blackmailer wants to see evidence, CJ takes a photo of the corpse, and drives back to the trailer park.

For the 3rd mission R* used a cheat to spawn a dodo to save time (claiming that using a car would have taken them 15 minutes), and lands near a small hut in the forest. There the gas station mission starts, where CJ and the yet unknown girl try to steal the tanker.

It was said that the PS2 lagged during their presentation, but they hope R* get this fixed in the remaining months, as well as a few boring and streched countryside textures."
fenderrob came out of the closet to say:
ANOTHER German magazine has chimed in with a little bit of info, most of it is just stuff we already knew but with slightly more detail, but some is worth mentioning:



Also, in the realm of info ABOUT info, GMR magazine's September issue comes out some time within the next week, and they've stated that "Not only will there be a bunch of new information about the vehicles, setting, and storyline released, but also an exclusive interview with Sam Houser, the president of Rockstar".

Additionally, Gamespot has said that their coverage of San Andreas starts tomorrow: "Everybody's been asking for GTA San Andreas stuff, even us! [Laughs]. And we've got the beginnings of some really cool stuff for you. Beginning this Saturday, about once a week, we're going to be bringing you something. We don't want to give too much away, but we have just a little appetizer for you, just to kick things off on the coverage. We'll definitely have this little piece go up on Saturday, and we're looking to have a preview for it up sometime next week."
-- Ricardo Torres, Gamespot
 

Kilik

Lokal moderator
#95
-Carl's ability to swim and the length of time he can stay underwater for depends on his fitness and how often he practices swimming.
-Carl can attack enemies from behind, after hiding and sneaking through the shadows.

Høres ut som GTA tar en liten Metal Gear Solid-vri. Spent på hvordan det der vil funke...
 

Lodin

Der Waaaah
#96
Opprinnelig skrevet av Kilik@24.07.2004, 10.58
Høres ut som GTA tar en liten Metal Gear Solid-vri. Spent på hvordan det der vil funke...
78068​
yay, kommer sikkert til å rocke like mye shit som Tony Hawk 4 og Red Faction sine stealth missions! Selvom spillet ikke i det hele tatt er lagd for stealth, så må det med.

Yay, stealth missions!
 
#97
Sitter å tenker tilbake på de tidene hvor jeg satt helt spilte GTA III som en gærning (eller som en spillegal). Jeg fikk det i julegave og spilte det konstant fra morgen til kveld de dagene som kom etter jula. Jeg har aldri vært så oppslukt av et spill som det jeg var i det. Jeg ble lissom aldri lei av det spillet, noen ganger stoppet jeg oppe på et fjell hvor det ikke var så mye bråk for å høre på Chatterbox. Det endte med at jeg sprengte flere blodkar i øynene!

Jeg ble veldig gla' i Vice City når det kom også, men spilte det ikke så mye som III'ern. En kamerat av meg har Vice på pc så jeg lånte det for å vekke opp noen minner. Nå ble jeg egentlig litt skuffet over det med tanke på hva SA kommer med. Noen som forresten har prøvd å kjøre på to hjul med bil? Det er morsomt!!

Fytti grisen så rått det blir når SA kommer, synd jeg ikke har ferie da!
 

Kilik

Lokal moderator
#99
Gamespot har nå en Food Preview ute: http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/preview_6103350.html

Mat/trenings-gameplayet høres litt bedre ut nå, men fortsatt den featuren jeg stilller meg mest tvilsomt til med hele GTA: SA. Jo, spillet blir mer komplekst og realistisk, men jeg føler det ikke helt passer inn i selve GTA-universet som alltid har satt gameplay foran realisme. Men Rockstar skal ha for originalitet og innovasjon. Kan ikke komme på noe annet spill i actionsjangeren som lar deg ha kontroll over vekta til hovedpersonen...



Gamespot vil forøvrig ha oppe en ny preview-artikkel av spillet hver lørdag fram til lanseringen i oktober...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.