GTA: San Andreas

Kilik

Lokal moderator
fra Dagbladet:

Spillet er allerede forhåndssolgt i svært store mengder. Faktisk er det solgt så mange kopier av spillet før lansering, at etterspørselen overgår tilbudet med stor margin.
Det betyr at selv de som allerede har bestilt spillet, ikke kan regne med å få kjøpt det i morgen.

link
 
Opprinnelig skrevet av Kilik@28.10.2004, 15.01
fra Dagbladet:

Spillet er allerede forhåndssolgt i svært store mengder. Faktisk er det solgt så mange kopier av spillet før lansering, at etterspørselen overgår tilbudet med stor margin.

Det betyr at selv de som allerede har bestilt spillet, ikke kan regne med å få kjøpt det i morgen.

link
126025​
Herregud.. :ehm...: Håper det ikke er slik med Halo 2.
 
Hvordan klarer de egentlig å sende ut for få spill? Sett med norske øyner blir jo det en flause for sony. Og gjelder dette for resten av verden også, eller...

Linken over virker forresten ikke
 
Er det snakk om uker før butikkene får spillet inn ( Da snakker jeg også om firmaer som er over nett...) Ville være veldig kjipt i så tilfelle <_<
 
hmm, dette virker dumt.. men når jeg pratet med fyren på EBgames sa han at jeg måtte vente til dagen derpå for å forhåndsbestille siden han allerede hadde sendt inn antall spill han hadde forhåndsbestillt. Og da jeg ringte dagen derpå, sa han at han hadde 1 spill ekstra som han fikk som ikke var forhåndsbestillt... Da burde det vel funke, siden han allerede har hørt med leverendøren om hvor mange spill han får inn til fredag.. Her var det litt over 100 som hadde forhåndsbestillt..
 
Opprinnelig skrevet av Vipex@28.10.2004, 14.52
Det var noen som nevnte at de også hadde bestillt fra TBCgames.. Fikk dere noe svar på eposten dere sendte til dem?
126021​
Her er svaret jeg fikk fra TBC

Din bestilling av GTA San Andreas NTSC ble sendt fra USA igår 26. Oktober og skal være inne på vårt lager imorgen. Vi sender spillet ut samme dag vi får det inn og bør da være i din postkasse på fredag 29. Oktober. Hvis alt går som lovet fra leverandør så skal det gå i orden!
 
Spiderman er jammen flink til å beregne postens hurtighet:

GTA: San Andreas kom inn på lager idag (torsdag) så alle forhåndsbestillinger vil bli sendt ut idag. De fleste av dere vil derfor ha spillet i posten imorgen (fredag). Har relase fredag 29 oktober i butikk!!
Jeg avbestilte mitt eksemplar fra spiderman siden jeg ville ha det på release, men nå høres det jo ut som om byen vil være tømt for spill i morgen. Håper Spiderman sender før de rekker å lese mailen min nå, ettersom det da kan virke som om jeg ikke får det på lenge.
 
Opprinnelig skrevet av philantropist+28.10.2004, 15.09-->
<!--QuoteBegin-Vipex
@28.10.2004, 14.52
Det var noen som nevnte at de også hadde bestillt fra TBCgames.. Fikk dere noe svar på eposten dere sendte til dem?
126021​
Her er svaret jeg fikk fra TBC

Din bestilling av GTA San Andreas NTSC ble sendt fra USA igår 26. Oktober og skal være inne på vårt lager imorgen. Vi sender spillet ut samme dag vi får det inn og bør da være i din postkasse på fredag 29. Oktober. Hvis alt går som lovet fra leverandør så skal det gå i orden!
126039​
[/b]
Æsj ... Jeg skulle valgt TBCgames i stede for DVDBoxOffice (som enda ikke har sendt mitt eksemplar). Jeg får fortsatt trøste meg med at jeg kun betaler ca. 350 NOK for spillet.
 
Nå har jeg San Andreas!
Kjøpte det nede på Spaceworld på skøyen i Oslo.
men nå må jeg få igjen pusten og spille litt.

f9zz

:flau:
 

Lodin

Der Waaaah
Da er det ikke snakk om engang. Nøyaktig klokka 10 kommer jeg til å stå utafor Spidern og vente. Tør ikke ta sjangsen på at noen av dere jævlene får min kopi.
 
Opprinnelig skrevet av Neocon+28.10.2004, 16.13-->
<!--QuoteBegin-Seadog
@28.10.2004, 15.59
jess da, Spaceworld får det inn kl 10:00 i morgen på mosseporten Adriz :) det blir passe bra med Gaming i helgen :)
126113​
Så det ble ikke noe San Andreas på deg i går? :p
126137​
[/b]

Nei det ble uheldigvis ikke det :p, faen han på Spaceworld her i moss sa at de fikk det inn 27 okt. men neiiiida... men ekke SÅ lenge til i morgen heller da jeg greier og vente :D
 
Opprinnelig skrevet av Neocon+28.10.2004, 15.13-->
<!--QuoteBegin-Seadog
@28.10.2004, 15.59
jess da, Spaceworld får det inn kl 10:00 i morgen på mosseporten Adriz :) det blir passe bra med Gaming i helgen :)
126113​
Så det ble ikke noe San Andreas på deg i går? :p
126137​
[/b]
Nope det ble det nok ikke... De ble ikke sendt ut til butikker før i dag.
Hvordan internettsjappene har fått kopiene allerede vet jeg ikke, og vil jeg ikke spekulere i.
 
Da sitter jeg klar med GTA SA folkens :D digg og endelig og ha det.

Ser ut som jeg fikk det først Montana
 
Opprinnelig skrevet av Tali@28.10.2004, 14.41
Nå har jeg San Andreas!
Kjøpte det nede på Spaceworld på skøyen i Oslo.
men nå må jeg få igjen pusten og spille litt.

f9zz

:flau:
126079​
selges det der nå?