GTA: San Andreas

Venter bare på postbilen jeg nå... *håpe håpe håpe*
 
Kan trøste alle med at ryktene om at det er for lite eksemplarer tilgjengelig etter all sannsynlighet er lite usanne som jeg forventet. Har nettopp kjøpt spillet og de hadde vel 20-30 eksemplarer bare i en liten drittbutikk i vesle Moss.
 
Fått det jeg også nå. TBCgames klarte å skaffe meg NTSC-versjonen bare tre dager etter US-release. Sterkt.

Har ikke spilt så mye enda, men det virker veldig bra. Har nesten ikke lest eller sett noe fra spillet, så det skal bli spennende å se alt som er nytt. Virker som det er en del.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Var i Oslo på EBgames og Spiderman... sykt mye kø. Bare de som hadde forhåndsbestilt fikk! Likte de tidligere GTA spillene og tipper at dette er ett bra spill, sikkert bedre og. Men det er ikke noen tvil om at det kommer til å selge bra!
 
Faen ... Jeg skulle bestilt NTSC-versjonen fra TBCgames. DVDBoxOffice har ikke sendt det enda, og nå skal jeg høre med TBCgames om de har noen NTSC-versjoner inne, og hvis ikke, hvor lang tid det tar for dem å skaffe det. Jeg kan ikke vente til neste helg for faen.

Siste utvei er å kjøpe PAL-versjonen nå ... :usikker:
 
Ah, fantastisk spill. Etter all ventetiden er det herlig å endelig få spilt det. Til nå virke spillet villt bra!
 
SYYKT FETT.

Byen er gedigen.
Går meg vill konstant
:D
 
Opprinnelig skrevet av plan_9@29.10.2004, 14.54
Og Paul:
Du er klar over at PAL-systemet har høyere oppløsning og bedre farger? NTSC blir skalert om du kjører det på en PAL bilde-dekoder, da ser det ikke akkurat pent ut.
126672​
Har ikke merket noen forskjell på PAL og NTSC, annet enn at NTSC er uansett 60Hz, samt at en del PAL-ver lagger i forhold til NTSC-ver (FFX f.eks.). Har hatt både GTA: Vice City på PAL og NTSC, og jeg merker ingen forskjell (annet enn at NTSC-versjonen er 60Hz, men der er det ikke veldig store forskjeller).
 
PAL kjører ikke høyere oppløsning. PAL kan kjøre høyere oppløsning(800*600, i forhold til NTSC sine 640*480). Men kun et fåtall spill har hatt høyere oppløsning på PAL versjonen(Saturn versjonen av VF2).

Ingen 60hz modus nei, men dette er ikke akkurat det spiller med størst forskjell på 50 hz og 60 hz når det gjelder spillbarhet.
 
Yay! :D

TBCgames er redningen min! De hadde faktisk Grand Theft Auto: San Andreas (PS2, NTSC U/C) inne, og spillet er sendt ut, så jeg har det i morra. For faen, helgen er redda ... Hadde det ikke vært for at jeg må på skolen i morra da. Men faen heller. Det får så være. Nå blir det GTA i helgen!
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg cruisa bortover ei bro langs landeveien nord for Los Santos og plutselig kommer et fly inn for nødlanding på brua. Naturlig nok gikk det jævlig dårlig og det eneste jeg kunne gjøre var å kaste meg av sykkelfaen og hoppe i elva.
Når jeg så endelig kom på land ser jeg at jeg er nær Blueberry så jeg tar turen dit. Halveis dit kommer det en forbanna redneck ut av skogen og begynner å løpe mot meg mens han roper noe sånt som "Hey, a nigger! I'm gon beat up that coon-sumbitch but good!"
Bare så synd for ham at jeg hadde ei avsagd hagle og skallen hans ikke tålte den.
Når jeg så til slutt kom til Blueberry fant jeg endelig kranbilen. Nå skal jeg leke tut tut tog.

Fy Satan så bra dette spillet egentlig er!
 
C

Chaz

Gjest
Stakk en tur til Las Venturas isted. Svømte over, og kjørte litt rundt, men det var vanskelig pga de 4 stjernene man får for å krysse grensa. Prøvde også å fly over grensa isted, og da ble jeg raskt skutt ned av harrieren. To raketter, rett i flyet.
Det var moro å hoppe med fallskjerm også. Bare "fløt" i lufta en stund før jeg dro ut fallskjermen.

Tror ikke jeg skal gjøre noe særlig annet enn å spille SA denne helgen, er helt hektet.