GTA: San Andreas

Nabbe

Har fin hatt.
San Andreas er i hus! Svarte, jeg var heldig. Var ETT spill igjen, og jeg fikk det.

Weee.
 
Dette må være det første PS2-spillet jeg har vært og kjøpt så tidlig etter utgivelse. *Grøss* :firkløver:
 
fått det jeg og nå. Hvor lenge må du spille før du får din første kjøreste og co-op modusen blir åpnet?
 

Nabbe

Har fin hatt.
Neocon: Kjøpte det på Bravo i Drammen... hm... etter 18:00 en gang. Var flere spill igjen på Spaceworld, men jævlene tok 649 spenn for det.
 

Novastrum

Feminist-elitist
aHHH. Genialt. Har spilt 7 timer i strekk nå. Herlig oppgradering av grafikken og bilfysikken. Nesten alt er perfeksjonert. Sykt stort område.

Kjørte på motorveien istad og stoppet bilen. Plutselig smeller det en bil i meg bakfra og helvete er løs. En Landrover klarer å velte på taket og eksploderer kort tid etter. Motorsykler flyr igjennom luften imens Carl beiner for harde livet. Folk blir rabiate og det er eksplosjoner overalt. Og det uten at jeg gjorde noe annet enn å stoppe en bil. Kaos i full virtuell mundur. *sikle*
Nå har jeg snart spist ferdig mat og tatt meg en sigarett, så er det tilbake til San Andreas med min muskuløse neger med afro og trønderbart.
 
Fikk ikke spillet fra TBCgames i dag... ¤Skuffet¤
Selv om jeg bestillte det for ei uka siden. Håper da på at jeg får det i morgen =)
 
Selv om du bestilte det for en uke siden, betyr ikke det at de sender det med en gang. De har antagelig sendt det på tirsdag eller onsdag.

Men San Andreas er gøy. Fikk det i posten idag.
 
Hva må jeg gjøre for å kjøre fly?

Men seriøst, dette er ett ulovlig fett spill.
Det er en HELT annen opplevelse å kjøre bil nå, bare så...
DIGG.. Tunnelsyn..
 
Var på Kvadrat like utenfor Stavanger idag. På en butikk, Platekompaniet eller noe sånt, stod det en hylle (Ok, noen eksemplarer over noen CDer) med GTA: SA.. :usikker:
 
Gikk inn på spaceworld i Asker idag bare for å sjekke om de hadde noen eksemplar igjen og ble overrasket da jeg fant ut at det var over 20stk igjen. Endte jo selvfølgelig med at jeg kjøpte spillet og nå skal det plugges inn. Lo litt godt av kommentaren til han som solgte meg spillet. Siterer ordrett:

Sinnsykt med folk som har kjøpt det spillet her idag. Er nok mange kjærester som er sinna nå fordi typen dems skal spille San Andreas hele helgen. Blir sikkert en del utroskap denne helgen ja
:D
 
C

Chaz

Gjest
Opprinnelig skrevet av Alucard@29.10.2004, 20.09
Hva må jeg gjøre for å kjøre fly?
126816​
Bruk en høy bil for å komme over gjerdet til flyplassen. Da er det bare å hente seg et fly.