GTA: San Andreas

Da er det bare... (telle) 23 dager igjen til jeg skal spille GTA:SA!
Jeg har spillet, i orginal tilstand (kjøpte det i Molde i dag). Men jeg har som sagt ikke tenkt å sette discen i DVD-Trayen før jeg har flyttet :svette:


Om jeg gleder meg?


:ler:
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Opprinnelig skrevet av Neptun@28.10.2004, 19.13
Elsker å gamble, hehe. Har tjent flere millioner på det, hehe.
126347​
Men hvor mye har du tapt da? >_<

I morgen blir det nok en del GTA:SA spilling, selv om det blir slit å komme seg fram til selve kontrollen, men det blir nok min tur etterhvert!
 

Halky

Veteran bruker ;)
Vel du kan vel altids bare si at du er syk eller noe og droppe det :p Og heller spille GTA: SA hehe. Men sefd, hvis du heller vil informere folk om ting og tang, så velger du helller det. Selv håper jeg og få kjøpt spillet i morgen :D
 
Opprinnelig skrevet av Coma2020@28.10.2004, 19.29
Da er det bare... (telle) 23 dager igjen til jeg skal spille GTA:SA!
Jeg har spillet, i orginal tilstand (kjøpte det i Molde i dag). Men jeg har som sagt ikke tenkt å sette discen i DVD-Trayen før jeg har flyttet  :svette:


Om jeg gleder meg?


:ler:
126351​
Hvorofr skal du ikke spille det før om 23 dager..???
 

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+28.10.2004, 13.24-->
Opprinnelig skrevet av philantropist@28.10.2004, 15.09
<!--QuoteBegin-Vipex
@28.10.2004, 14.52
Det var noen som nevnte at de også hadde bestillt fra TBCgames.. Fikk dere noe svar på eposten dere sendte til dem?
126021​


Her er svaret jeg fikk fra TBC

Din bestilling av GTA San Andreas NTSC ble sendt fra USA igår 26. Oktober og skal være inne på vårt lager imorgen. Vi sender spillet ut samme dag vi får det inn og bør da være i din postkasse på fredag 29. Oktober. Hvis alt går som lovet fra leverandør så skal det gå i orden!
126039​
Æsj ... Jeg skulle valgt TBCgames i stede for DVDBoxOffice (som enda ikke har sendt mitt eksemplar). Jeg får fortsatt trøste meg med at jeg kun betaler ca. 350 NOK for spillet.
126061​
[/b]
Jeg betalte bare 100,- :)

Kyllingmannen: Fett. Kanskje jeg finner et tysk-dubba San Andreas i Tyskland?

Det gjør du nok garantert. Spørsmålet er vel om du vil ha det.
 
Jeg kunne ikke dy meg, så jeg bestilte det nettopp fra El-Kjøp. Noen andre som har bestilt det derfra? Håper jeg får spillet på lørdag, men det er vel for mye å forlange.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Montana@28.10.2004, 20.22
mamma ska kjøpe det i pausen hennes klokka 11, håper det går bra!!
126438​
Da får du skylde på din uansvarlige mor, og ikke spillet - hvis du dreper noen.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg kjøpte altså spillet på Spaceworld i Karenslyst Allé på Skøyen/Sjølyst, og der hadde de kanskje 50 kopier av spillet, og hadde ikke merket noe til den store forespørselen ennå (kanskje fordi lanseringsdagen er i morgen). De av dere som bor i Oslo kan derfor kanskje gå/ringe dit hvis dere ikke får tak i det på Spider-Man. Etter det jeg har hørt i avisene får Spider-Man en stor del av den første leveransen, men det er samtidig der det er vanskeligst å få tak i spillet siden de har så mange spillegale kunder.

Jeg sliter litt med å oppnå respekt, men har begynt å bygge meg opp på de andre tingene man måles på (har bl.a. 50 prosent styrke og stamina). Jeg har også gjort 5-6 oppdrag og spilt i ca. tre timer effektivt.

How can I degrade myself further, sir? :D
 
Vel, der sendte CDON San Andreas. Litt synd at jeg da ikke får spilt noe i helga, får bare håpe på lite lekse neste uke...

For dere som har spillet, men trenger litt tips om hvor man finner våpen/armour og tjener raske penger tidlig i spillet, sjekk denne spoilerfrie Gamespot-tråden.
 
Opprinnelig skrevet av Novastrum+28.10.2004, 21.31-->
<!--QuoteBegin-Montana
@28.10.2004, 20.22
mamma ska kjøpe det i pausen hennes klokka 11, håper det går bra!!
126438​
Da får du skylde på din uansvarlige mor, og ikke spillet - hvis du dreper noen.
126446​
[/b]
Får tenke over det...

Hadde ikke vært problem og kjøpe det selv, men jeg er på skole og har ikke sjangs for å stikke til byen før klokka 3.. Så da er det bedre at mamma stopper innom butikken klokka 11.
 

Kilik

Lokal moderator
1up.com har nå oppe en liten survival guide til spillet. Enkel innføring i ulike gameplayelementer som dating, racing, matsystemet etc. og andre generelle tips. Enkelte vil nok oppfatte dette som SPOILER og vil heller prøve og feile selv. Dere er herved advart:

GTA: SAN ANDREAS MINI SURVIVAL GUIDE
 

Lodin

Der Waaaah
Harald! Da var spillet i hus og nå kan helga begynne. Først skal jeg sette meg ned med manualen og kartet for litt nøye studier og siden blir det en 6 7 timers GTAing. Jeg forventer meg intet mindre enn tidenes beste spill her.