GTA: San Andreas

Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@02.11.2004, 21.30
Vel det er også lettere sagt, siden jeg ikke klarer det forbaskada danse oppdraget. Huff.
128958​
Hehe, det er da ikke så utrolig vanskelig, bare å time når ikonene kommer akkurat inn i sirkelen. ;) Jeg irriterte meg grønn over en mission i stad, hvor jeg skulle ta rotta på en russer, som jeg faktisk sikta og skjøt på som en galing, men russeren var tydeligvis supermann og overlevde, stakk av i en bil, som jeg skulle følge etter, men ute på gata var det selvsagt ingen biler jeg kunne stjele. Irriterende greier.

Basehopping er forøvrig mad kult. ^_^
 
Opprinnelig skrevet av Revan+01.11.2004, 11.22-->
Opprinnelig skrevet av Drauden Demon@31.10.2004, 22.34
<!--QuoteBegin-Nabbe
@31.10.2004, 19.56
Helt sant. Det stygge språket kommer til å sette arr på sjelen din.
127720​

Pøh! Jeg er også 12 år, men min sjel har ikke fått noen arr! De stygge orda er ikke så farlige. Det er bare ord! Volden er verre..... >_<

Revan: Få en eldre person du kjenner til å kjøpe det for deg. ^_^
127775​
Jeg kan jo stikke til kvadrat her i Stavanger, og få Jani til å møte meg der.. :plystre:
127966​
[/b]
Hadde kanskje vært en idé og finne noen som faktisk er gamle nok, eller hva?
(Dessuten ligger ikke Kvadrat i Stavanger, men på Lura - i Sandnes kommune.)
 
Y

Yeah

Gjest
Til de som ikke har funnet det: Inne på politistasjonen i los santos er det: politi kølle, pisol, hagle, body armor*2 og Dildo! :D
 
I pitty the fool that has borrowed my digital cam so I cant take a picture of my CJ, BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAATCH
 
Neocon: BA fra A-team? ;)
 
ahh faen dere må se min pimpe CJ, med leopard cowboyhatten, zorro maske, urban cammo pants og grønn jakke
 
Opprinnelig skrevet av Vanished+02.11.2004, 18.30-->
<!--QuoteBegin-Lodin
@02.11.2004, 11.01
For de som vil ha mer liv er sykebilmissionet et møst. Tidligere har jeg aldri giddi å gjenomføre dem i noe GTA spill, men denne gangen fant jeg et utmerket sted å gjøre dem på. Hvis man tar en sykebil i landsbyen Montgomery er det minimale avstander man må kjøre. Etterhvert må man også dra til noen av de nærliggende småbyene, men de er likevel nærme nok til at det ikke tar lang tid. Kjørte gjenom det på null tid.
128580​
Fullførte ambulanse oppdraget i San Fierro, omtrent samtlige av de man skulle redde var rett ved siden av sykehuset. Det var skamlett.
Tok Vigilante med Hunter helikopteret og sopa inn 10 millioner på første forsøk, så tapte jeg 3 millioner på 5 minutter pga. gamling.
128852​
[/b]
Hey hey, hvor fant du Hunter'n??
 
Opprinnelig skrevet av Nabbe@02.11.2004, 21.09
Nå har jeg flydd rundt og drepte titalls andre gjengmedlemmer, til fots, uten at en dritt skjer. Homofile bæsjeri. Jeg vil ta over områder.
128938​
Hæ?? Har du tatt det første Cop missionet. Der hvor du møter Offiser Tennpenny i burgersjappa.. Han sender deg ut for å starte en gjengkrig. Først etter det funker det å ta over områder.. Så må du bare stikke innom et hood som ikke er i din farge, finn en liten klikk med gangstere og waste de. Det skal ikke være vanskelig. Du får Cop missionene etter at du har gjennomført to-tre av OG-Loc sine mission.. Håper du fikser det nå
 
Opprinnelig skrevet av ak74u@02.11.2004, 20.07
Jeg har akkurat begynt og date Denise, noen tips ?




EDIT: har akkurat vært  baren med henne, hun likte det
128903​
Prøvde å ta hun med i en strippebule, men dama bare venta utenfor :rulleøyne: Vel hun er i tilegg til å være glad i å spise også glad i å ta drivebyes så bare stikk innom en fientlig hood med dama :tommelopp:
 
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@02.11.2004, 21.30
Vel det er også lettere sagt, siden jeg ikke klarer det forbaskada danse oppdraget. Huff.
128958​
Stikk innom discoen som ligger ca 1-2 minutters kjøring rett vest for kåken din.(kjør vest sålangt du kan før veien svinger, fortsett rett gjennom snarveien, så tar du første vei til venstre etter det bygget du kommer til, se til venstre og der ligger discoen. Om jeg ikke husker feil da)
Når du er inne kommer det først en enkel låt å danse til så kommer den samme låta som du sliter med på OG-Loc missionet. Der kan du tørrtrene i evig tid så etter det bør du fikse det glatt.
 
Opprinnelig skrevet av AnaMorph0s|s+02.11.2004, 22.07-->
<!--QuoteBegin-Don_Corleone
@02.11.2004, 21.30
Vel det er også lettere sagt, siden jeg ikke klarer det forbaskada danse oppdraget. Huff.
128958​
Hehe, det er da ikke så utrolig vanskelig, bare å time når ikonene kommer akkurat inn i sirkelen. ;) Jeg irriterte meg grønn over en mission i stad, hvor jeg skulle ta rotta på en russer, som jeg faktisk sikta og skjøt på som en galing, men russeren var tydeligvis supermann og overlevde, stakk av i en bil, som jeg skulle følge etter, men ute på gata var det selvsagt ingen biler jeg kunne stjele. Irriterende greier.

Basehopping er forøvrig mad kult. ^_^
128984​
[/b]
Det er en motorsykkel du skal bruke på omtrent samma sted som russern setter seg i en bil, ellers kan du jo bare parkere en bil ved utgangen før du begynner missionet.