GTA: San Andreas

Opprinnelig skrevet av Lodin@02.11.2004, 11.01
For de som vil ha mer liv er sykebilmissionet et møst. Tidligere har jeg aldri giddi å gjenomføre dem i noe GTA spill, men denne gangen fant jeg et utmerket sted å gjøre dem på. Hvis man tar en sykebil i landsbyen Montgomery er det minimale avstander man må kjøre. Etterhvert må man også dra til noen av de nærliggende småbyene, men de er likevel nærme nok til at det ikke tar lang tid. Kjørte gjenom det på null tid.
128580​
Fullførte ambulanse oppdraget i San Fierro, omtrent samtlige av de man skulle redde var rett ved siden av sykehuset. Det var skamlett.
Tok Vigilante med Hunter helikopteret og sopa inn 10 millioner på første forsøk, så tapte jeg 3 millioner på 5 minutter pga. gamling.
 
Jeg har akkurat begynt og date Denise, noen tips ?




EDIT: har akkurat vært baren med henne, hun likte det
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, spillet er genialt ja :p Selv om jeg ikke får til det pokker's danseoppdraget, så jeg kommer ikke akkurat videre i storyen. Men men, jeg har da heller tatt og trent meg på bruk av diverse våpen, og jeg må si det er digg med 2 gunnere, hehe siden jeg endelig har fått Hitman som rank de på. Men kan man ikke begyne og ta over territorier, eller noe før man får det som oppdrag? Siden jeg har fått med meg folk osv med meg, og prøver og ta noen over. Men det sekke ut som det går helt.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Nå har jeg flydd rundt og drepte titalls andre gjengmedlemmer, til fots, uten at en dritt skjer. Homofile bæsjeri. Jeg vil ta over områder.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av Nabbe@02.11.2004, 22.09
Nå har jeg flydd rundt og drepte titalls andre gjengmedlemmer, til fots, uten at en dritt skjer. Homofile bæsjeri. Jeg vil ta over områder.
128938​
Du går inn i ett fiende terretorie (merket lilla eller gult på radaren/kartet) til fots og dreper noen fiender fra den valgte gjengen. Når du har drept ett par stykk så kommer det "you have provoked a gang war" nederst på midten av skjermen. Da må du drepe 3 waves med fiender, og vist du klarer det skifter området farge til grønt, som er din farge.
Jeg tror kanskje problemet ditt er at du ikke dreper fiendene i rask nok rekkefølge, eller hva jeg skal si, når du skal starte en krig. Finn en stor samlet gjeng å gå løs på dem. Husk at du må være til fots.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Vel jeg tror heller problemet er at, han/jeg ikke har fått det som oppdrag før osv. Siden kartet ikke er merket med noen annen farge, en den standarfargen. Siden jeg også har drept en hel haug med folk med fiender osv, men det har aldri kommet opp noe sånt dere med gang war.
 
Var nettopp på Mt.Chilad for første gang, jævlig artig at man finner fallskjerm på toppen, så jeg tok like greit å brukte den monument tingen til en rampe med motorsykkelen min, så kastet jeg meg av og utløste fallsjermen. Ren nytelse
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@02.11.2004, 22.25
Vel jeg tror heller problemet er at, han/jeg ikke har fått det som oppdrag før osv. Siden kartet ikke er merket med noen annen farge, en den standarfargen. Siden jeg også har drept en hel haug med folk med fiender osv, men det har aldri kommet opp noe sånt dere med gang war.
128951​
Javel, selvfølegelig. Du må ha gjort ett visst oppdrag før du kan starte turf wars.
Bare å fortsette å gjøre missions da...
 
Det er en konkuranse på vg nett, der man kan vinne
en San Andreas jakke.

noen som vet svaret på disse spørsmålene, er litt usikker.

Hva het Rockstar North før de skiftet navn i 1999?
-Rockstar West
-Rockstar South
-DMA Design (riktig?)

Hvem har stemmen til politimannen Tenpenny i GTA: San Andreas?
-James Woods
-Samuel L. Jackson (Riktig?)
-Michael Madsen
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, jeg er med på den konkuransen :p Og svarene er ganske så lette, bare man leter litt rundt på nettet, eller følger med her på SG.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Konkurranse på VG Nett? Norges største webportal? Trooor sjansene for å vinne ikke er så store.