GTA: San Andreas

Opprinnelig skrevet av maddon+03.11.2004, 09.52-->
Opprinnelig skrevet av Vanished@02.11.2004, 18.30
<!--QuoteBegin-Lodin
@02.11.2004, 11.01
For de som vil ha mer liv er sykebilmissionet et møst. Tidligere har jeg aldri giddi å gjenomføre dem i noe GTA spill, men denne gangen fant jeg et utmerket sted å gjøre dem på. Hvis man tar en sykebil i landsbyen Montgomery er det minimale avstander man må kjøre. Etterhvert må man også dra til noen av de nærliggende småbyene, men de er likevel nærme nok til at det ikke tar lang tid. Kjørte gjenom det på null tid.
128580​

Fullførte ambulanse oppdraget i San Fierro, omtrent samtlige av de man skulle redde var rett ved siden av sykehuset. Det var skamlett.
Tok Vigilante med Hunter helikopteret og sopa inn 10 millioner på første forsøk, så tapte jeg 3 millioner på 5 minutter pga. gamling.
128852​
Hey hey, hvor fant du Hunter'n??
129154​
[/b]
Det er et lite tricks, det finnes noen flyrace på Las Venturas flyplassen (rød sirkel rett til høyre for ingangen av flyplassen). Her kan du starte det racet som heter Heli Hell. Bare kjør hunter helikopteret tilbake der du startet racet og gå ut av helikopteret. Så venter du 25 sekunder (tiden før du får mission failed) og vips et flunkende nytt Hunter Helikopter. Alternativt kan du få gullmedalje på samtlige flyskole oppdrag og en Hunter vil spawne på flyplassen din (med andre ord: ikke så veldig lett).
 
Opprinnelig skrevet av Agahnim+02.11.2004, 23.15-->
Opprinnelig skrevet av Revan@01.11.2004, 11.22
Opprinnelig skrevet av Drauden Demon@31.10.2004, 22.34
<!--QuoteBegin-Nabbe
@31.10.2004, 19.56
Helt sant. Det stygge språket kommer til å sette arr på sjelen din.
127720​

Pøh! Jeg er også 12 år, men min sjel har ikke fått noen arr! De stygge orda er ikke så farlige. Det er bare ord! Volden er verre..... >_<

Revan: Få en eldre person du kjenner til å kjøpe det for deg. ^_^
127775​

Jeg kan jo stikke til kvadrat her i Stavanger, og få Jani til å møte meg der.. :plystre:
127966​
Hadde kanskje vært en idé og finne noen som faktisk er gamle nok, eller hva?
(Dessuten ligger ikke Kvadrat i Stavanger, men på Lura - i Sandnes kommune.)
128992​
[/b]
Jeje. Då får jeg møte deg. :D Hvo koster GTA: DP til Xbox for tida?
 

Halky

Veteran bruker ;)
Yeah, da har jeg endelig fått klart det danseoppdraget :D Og nå ska jeg snart la det brake løs i Glen Park eller nå hva den parken heter, siden jeg har fått en telefon samtal om det der. Jeg har da også fått min første dame i spillet, men er det noe spess jeg kan gjøre med henne?
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Hoho, kjørte akkurat monster truck for første gang, i ørkenen utenfor Las Venturas, med Rage against the machine på radioen. For ett spill!
James Woods gjør forvørig en fin innsats som Toreno.
 
Til alle med dårlig økonomi: Jeg tjente 33 millioner på enhalvtime med vedding på hest. Du kan trykke flere ganger på 10000$ knappen for å satse alt du eier. Jeg begynte med 5000 og en halvtime senere hadde jeg 33 mill!

Så et spørsmål: Hvor finner jeg 2player mode (ikke rampage) i San Fierro?
 
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@03.11.2004, 19.56
Jeg har da også fått min første dame i spillet, men er det noe spess jeg kan gjøre med henne?
129472​
Du kan for eksempel gå og spise på restaurant, bar, pizzeria med henne. Du kan også gi henne gaver. Kysse kan du og. Jo mer du treffer henne og spiser/gir henne gaver etc., jo bedre blir 'processen' mellom deg og henne.

---
BTW:
Dette er mitt innlegg nummer 666.
Derfor hører jeg nå på The Number Of The Beast av Iron Maiden.
:djevel:
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Endelig klarte jeg Cesar's Low-Rider race! Helvete, jeg må bli bedre til å kjøre!
Jeg har et Sweet oppdrag hvor jeg skal ta over en park, jeg har dame (denise :flau: ) og jeg lurer på om hvor langt tid det tar sånn ca. til å komme til San Fierro nå?
 
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@03.11.2004, 19.56
Yeah, da har jeg endelig fått klart det danseoppdraget :D Og nå ska jeg snart la det brake løs i Glen Park eller nå hva den parken heter, siden jeg har fått en telefon samtal om det der. Jeg har da også fått min første dame i spillet, men er det noe spess jeg kan gjøre med henne?
129472​
Du kan for eksempel plukke opp noen blomster i Glen Park, gi de til henne på slutten av en date og bli bedt inn på ehem ... "kaffe". ^_^
 
Y

Yeah

Gjest
Hvordan får mann tatt over hooder? klarte det før får da var det sånne farger på kartet men nåe er det ikke det leger.

og hvordan få folk til å bli med deg?
 
For å få med deg fler gjeng folk, trykk R1+opp. Da recruit'er du folk... de må seff være dine grønne da.. Men etter jeg kom til Angel Pine har jeg ikke sett en jævla grønning. Kommer de tilbake? Gang Wars forsvant også for meg etter jeg dro til Angel Pine.
 
Opprinnelig skrevet av Yeah@04.11.2004, 00.45
Hvordan får mann tatt over hooder? klarte det før får da var det sånne farger på kartet men nåe er det ikke det leger.

og hvordan få folk til å bli med deg?
129717​
Først må du ta det første av Cop missionene, deretter får du diverse farger opp på kartet, alt som ikke er grønt er fritt vilt. For å starte gjengkriger må du gå til fots og skyte en gruppe gangstere på ca 3-4 stk. The war is on. Aner ikke om disse gang-wars greiene forsvinner etterhvert for jeg nekter å gå videre før jeg har tatt over alle hoodene :rulleøyne: For tia piper det konstant at "your hood is under attack" så jeg har nok å gjøre med bare å holde på territoriene mine og dra med dama på dater. Noen ganger tar de andre helt sinnsykt av og waster meg på 1-2-3, andre ganger igjen kommer dem på rekke og rad og blir pløya ned på 2 minutter.

Hvordan gir jeg forresten dama en gave, prøvde å gi a en blomsterbukett, men endte opp med å fike a med den :blunk: da løp a avgårde og det stod at jeg hadde "violeted her personal space" eller noe sånt >_<
 
Trur du gir gaver med L1.

Ellers kan det nevnes at hoodovertagelsene tar slutt for en stund etter at man blir kasta ut av LS. De vil derimot dukke opp igjen på et senere tidspunkt så dere trenger ikke bli urolige.

Ellers fant jeg akkurat ut at horer begynner å betale deg for å pule dem etter at du har fullført pimp missionet. :blunk:
 
Opprinnelig skrevet av Lodin@04.11.2004, 12.27
Trur du gir gaver med L1.

Ellers kan det nevnes at hoodovertagelsene tar slutt for en stund etter at man blir kasta ut av LS. De vil derimot dukke opp igjen på et senere tidspunkt så dere trenger ikke bli urolige.

Ellers fant jeg akkurat ut at horer begynner å betale deg for å pule dem etter at du har fullført pimp missionet.  :blunk:
129827​
Kødder du??? :ler: HA HAA HA HA HO HO HE HE HA HA :ler: Sinnsykt fett da. Da er man P.I.M.P liksom, når damene payer deg for å knulle de :kul:
 
Y

Yeah

Gjest
Opprinnelig skrevet av Drauden Demon@03.11.2004, 22.15
Endelig klarte jeg Cesar's Low-Rider race! Helvete, jeg må bli bedre til å kjøre!
Jeg har et Sweet oppdrag hvor jeg skal ta over en park, jeg har dame (denise  :flau: ) og jeg lurer på om hvor langt tid det tar sånn ca. til å komme til San Fierro nå?
129591​

5-6 oppdrag tenker jeg.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Lodin@04.11.2004, 11.27
Ellers kan det nevnes at hoodovertagelsene tar slutt for en stund etter at man blir kasta ut av LS. De vil derimot dukke opp igjen på et senere tidspunkt så dere trenger ikke bli urolige.
129827​

Ahhh... Takk!! Nå gav du meg enda en grunn til å komme lenger i spillet. :tommelopp: