GTA: San Andreas

Sex Apeal: Damene liker deg bedre (altså du får mer sex appeal) ved å gå i fine klær fra Victim eller Zip og kjøre en Infernus, enn at du går i bare hjerteboxere og kjører en traktor.
 
Skal man tagge bare i Los Santos? Har funnet 31, men finner ingen flere nå.
Hva med kamskjellene, er de spredt utover de andre byene også?

Jeg synes det er litt for lett å få tak i våpen i spillet, hvis man dreper noen tilfeldige horer og gjengmedlemmer har de som regel noe.

Du får jo også Sex Appeal hvis du drar til en stripper.
 
Opprinnelig skrevet av Rikku@06.11.2004, 15.18
Skal man tagge bare i Los Santos? Har funnet 31, men finner ingen flere nå.
Hva med kamskjellene, er de spredt utover de andre byene også?
130899​
Ja. Og Ja.
Hvis du ikke har noe i mot spoilere fins det kart.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Yeah+06.11.2004, 14.27-->
<!--QuoteBegin-ak74u
@06.11.2004, 14.18
hvordan får jeg to gønnere
130898​

må øve opp skillsa på gunnern så du får hitman skill.
130902​
[/b]
Og så dure til Ammu-Nation for å kjøpe én til. :D Det er bare noen av våpnene du kan ha dobbelt av, da.

Litt tilbakestående at det koster like mye å kjøpe et våpen som å kjøpe flere skudd til det, synes jeg.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av Houseman+06.11.2004, 17.06-->
Opprinnelig skrevet av Yeah@06.11.2004, 14.27
<!--QuoteBegin-ak74u
@06.11.2004, 14.18
hvordan får jeg to gønnere
130898​



må øve opp skillsa på gunnern så du får hitman skill.
130902​
Og så dure til Ammu-Nation for å kjøpe én til. :D Det er bare noen av våpnene du kan ha dobbelt av, da.

Litt tilbakestående at det koster like mye å kjøpe et våpen som å kjøpe flere skudd til det, synes jeg.
130965​
[/b]
Hehe, nå må du lære en ting her. Man kjøper ikke våpne, de steler/tar man fra andre :p Jeg har vel bare kjøpt 2 våpen tror, jeg som var med i ett oppdrag. Resten har jeg bare tatt fra andre som går med våpen, f eks. purken og andre gjengmedlemer, og andre folk. Og man kan ha dobble 9mm, også tipper jeg at man kan ha dobble Uzier, men er ikke sikker på om man kan ha flere dobble.
 
Opprinnelig skrevet av Anti Cube@06.11.2004, 20.29
går det ann å få hitman skill med alle gønnerne du kan holde med en hånd?
131026​
Startmeny -> Stats -> Weapons
Her har du alle kategoriene du kan få hitman status i;
pistol, silenced pistol, desert eagle, shotgun, sawn-off shotgun, combat shotgun, machine pistol, SMG, AK47 og M4

Sjekk current weapon skill for det våpenet du bærer, du når hitman-status når
den blir 1000. De forskjellige våpenene øker forskjellig fra hverandre: pistol, M4 inkrementerer ett og ett poeng, desert eaglen øker tre og tre, haglene avhenger hvor godt du treffer...

De fleste øker like raskt hvis du skyter biler eller folk. Hvis du tror du er lur og begynner å brenne ammunisjon på sykkler fordi de sprenger ikke, vil du oppdage at du etter en stund har "ødelagt" sykkelen og får ikke mer skill for å treffe den. Men garasjetrikset virker på sykkler, og du får vanligvis 1 wanted stjerne når du har skutt "ferdig" sykkelen.

Du kan bruke pistol, sawn-off shotgun og machine pistol i par når du når hitman status. Det eneste problemet er at du bruker dobbelt så my ammunisjon, som med ett våpen.
 
akuratt det kunne de lagt til, å kunne klatre i stiger, jeg ser ofte stiger opp fra brygger og slikt, men ingen mulighet for å komme opp, den er litt kjip >_<
 
Hei, jeg er ny her på forumet og siden vi snakket om san andreas så tenkte jeg at jeg skulle spørre om noe:
om det går ann å klatre i stiger(eventuelt hvordan?)
og om hvordan man gravlegger horer eller andre mennesker i ødermarken(ørkenen)??

og hvor man finner monstertruck?
 
Faen ass! en satans drittunge har stjælt spillet mitt.
Jeg skal gi han så mye juling at.. at... faen!!! >_< :mad:
er så jævlig forbanna nå..

alldri mer kamerater til broren min inn på rommet.
 
hvor er det man får tatt fly-lappen å alt d der?? og dn "flying school" for more skills??

jeg bruker bare å jukse jeg, hoppe oppå en bil å videre! litt dumt da men uansett litt arti!!

og på flyplassen er d nesten ingen fly som e åpen! (når man hopper over) åpner de seg når man får høyere skill? eller? :confused: