GTA: San Andreas

Halky

Veteran bruker ;)
Man gir da ikke blomster til horene :p Men man kan gi de til damene man kan date i spillet :p Og de finne så vidt det jeg vet, i Glen Park og ved en eller flere bensinstastjoner.
 
Jeg tror den har en annen funksjon siden den ikke kommer på plassen for nærkampvåpen, men på plassen for gaver.
Men det kan jo selvsagt hende jeg tar helt feil
 
Mener jeg fant en der man får trailer missions.
Synd at det bare er en sånn teit Chaplin stokk og ikke en ekte pimp-cane. Hadde vært gøy å leke Dolemite.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Yeah@07.11.2004, 13.05
Det er vel ikke det, bare for drakten.
men jeg går for å rune spillet 100% så jeg stresser for det.
131318​
Det er som sagt ikke nødvendig å fullføre datingen for å få 100 prosent. Heller ikke å ha fullt på alle skills eller å ha funnet alle Unique Jumps.
 
stokken er en gave.. "the stick of love" eller no..

Hun pervo dama du må date for oppdrAg er det bare å drepe, så slipper du å date henne i lang tid før du får kortet
 
Opprinnelig skrevet av Montana@08.11.2004, 07.35
stokken er en gave.. "the stick of love" eller no..

Hun pervo dama du må date for oppdrAg er det bare å drepe, så slipper du å date henne i lang tid før du får kortet
131840​

pimp cane ?
 

Halky

Veteran bruker ;)
Man gir gaver og sånt med L1 knappen :p Man kysser også med den knappen da. Selv har jeg nå kommet meg til San Fierro og fått utforsket den litt med helikopter. Jeg kom meg også opp på en ganske så stor høyde, men det var synd det at det ikke var noen folskjerm der oppe :( Men det er jo da en fet by ;) Men jeg merket noe som jeg syns er litt teit. Og det er at man mister klærne som man har på seg, når man blir wasted. Jeg mistet i hvertfal den pimp suitne jeg hadde på meg, når jeg ble drept. Men seff så er det jo bare til og loade :p
 

Halky

Veteran bruker ;)
Det vet jeg ikke, siden jeg altid tokk og loadet, når jeg mistet den. Etter at jeg hadde blitt wasted og havnet på sykehuset.
 
Y

Yeah

Gjest
Ok, får i klesskapet er det en sektion som heter special clothes eller noe. det er det pimp suiten og violet uniform å sånn er.