GTA: San Andreas

Opprinnelig skrevet av FreeRide@06.11.2004, 23.44
Faen ass! en satans drittunge har stjælt spillet mitt.
Jeg skal gi han så mye juling at.. at... faen!!! >_<  :mad:
er så jævlig forbanna nå..

alldri mer kamerater til broren min inn på rommet.
131132​
:ler:
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, da har jeg endelig fått kommet meg til San Fransico delen av SA :D Men jeg dro rett tilbake til Los Santos da :p Siden jeg heller ska utforske den byen i morra ;) Men når jeg kom tilbake til Los Santos, så legger jeg merke til at gjengen min er borte, og alle pengene mine :/ Siden jeg ikke lengere tjener noe cash der. Men jeg har da også fått 100 % på Denise ;) Og da fikk jeg min første dress, som er Pimp Suit :p
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Du må gjerne fortelle hvordan du klarte 100 prosent, Don. Denise er ikke altfor lett å tilfredsstille, synes jeg.
 
Opprinnelig skrevet av Houseman@07.11.2004, 01.10
Du må gjerne fortelle hvordan du klarte 100 prosent, Don. Denise er ikke altfor lett å tilfredsstille, synes jeg.
131189​
Det jeg gjorde var å gå på en date med henne og gjøre det hun ville der, sånn som å ta en drive-by.
Når den var ferdig dro jeg til politistasjonen og hentet dildoen for deretter save tre ganger så jeg kunne dra på en ny date med henne. På hver date ga jeg henne en dildo, men jeg vet ikke om det har noe å si. Dette måtte jeg vel gjennta ti ganger, noe som var ekstremt kjedelig.

Jeg synes datinga bare er idiotisk og jeg skjønner ikke helt hvorfor de tok det med, men det får vel gå, for resten av spillet er jo kjempemorsomt.
 
Opprinnelig skrevet av (-AkUz-)@06.11.2004, 23.57
hvor er det man får tatt fly-lappen å alt d der?? og dn "flying school" for more skills??

jeg bruker bare å jukse jeg, hoppe oppå en bil å videre! litt dumt da men uansett litt arti!!

og på flyplassen er d nesten ingen fly som e åpen! (når man hopper over) åpner de seg når man får høyere skill? eller? :confused:
131139​
Det virket som om du får lappen etter at du har økt flyferdighetene dine opp til ett visst nivå. Til nå har jeg sett to måter å øke flyferdighetene, 1) ved å bestå en flytime på flyskolen, 2) fly et fly (tror ikke helikopter teller)

Du må ha flysertifikat for å komme inn på rullebanen hovedporten. Jeg tror Rockstar Games har tatt høyde for at folk sniker til seg et flyserfikat, siden en av vaktene på Los Santos sier noe sånn som "De gir hvemsomhelst flysertifikat nå fortidene" første gang du går gjennom porten.

Har nå 58.29% fremgang og ~80% flyferdigheter, og jeg finner ennå kun en Dodo og en Shamal på Los Santos flyplass. Men det er plenty av morsomme fly rundt omkring andre steder i spillet.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av Houseman@07.11.2004, 01.10
Du må gjerne fortelle hvordan du klarte 100 prosent, Don. Denise er ikke altfor lett å tilfredsstille, synes jeg.
131189​
Vel jeg dro en del ganger date med jente da vettu ;) Enten på bar, eller ut for og spise. Jeg gja henne også noen blomster noen ganger.Og etter hvert så ville hu danse, så da dro jeg til cluben og danse med henne :) Også ville hu seff på noen drive bys, og da gjorde jeg det. Og til slutt så ble det 100 % :p Og hu er hjemme fra 00:00 til ca 03:00 eller noe i den duren. Og når du får 100 % med henne så får du en dress, som heter Pimp Suit :p
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@07.11.2004, 01.46
Vel jeg dro en del ganger date med jente da vettu ;) Enten på bar, eller ut for og spise. Jeg gja henne også noen blomster noen ganger.Og etter hvert så ville hu danse, så da dro jeg til cluben og danse med henne :) Også ville hu seff på noen drive bys, og da gjorde jeg det. Og til slutt så ble det 100 % :p Og hu er hjemme fra 00:00 til ca 03:00 eller noe i den duren. Og når du får 100 % med henne så får du en dress, som heter Pimp Suit :p
131212​
Hockay. Bare gjøre som hun ber om, altså. Det mest fristende med denne datingen er vel å date ei politidame / en sykesøster (eller hva de er), slik at man kan dø og komme i fengsel uten å miste våpen.

Jeg har endelig klart dette lowrider-oppdraget, så da setter man snart turen til San Fierro. :D
 
Når Denise vil danse drar du på danse greia, Når hun er sulten drar du til baren som er veldig nærme, Når hun bare vil ha det morre så kjør rundt og ta driveby på gjengmedlemmer, da øker Fun statsen hennes.

For et vellykket date får du +10%. Gave/Kyss gir deg +1%


Jeg ble skuffet over pimp suit :(
 
Noen som veit når hu pervo dama i Las Venturas er hjemme? Driter normalt i de dame greiene, men det virker som jeg må deite henne. :(
 
Fra klokken 13.00 er hun hjemme tror jeg. Vet ikke hvor lenge, men har vært og hentet henne både klokken 1430 og 1330, så antar at hun er hjemme fra klokken 1300.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av Bad Mongo@07.11.2004, 12.46
Er det verdt å stresse for den drakten?
131313​
Hmm, du får ikke bare den dressen da, du får nøkklene til bilen henne også :p Så jeg syns da det er verdt det.
 
Opprinnelig skrevet av Neocon+06.11.2004, 23.00-->
<!--QuoteBegin-FreeRide
@06.11.2004, 23.44
Faen ass! en satans drittunge har stjælt spillet mitt.
Jeg skal gi han så mye juling at.. at... faen!!! >_<  :mad:
er så jævlig forbanna nå..

alldri mer kamerater til broren min inn på rommet.
131132​
:ler:
131142​
[/b]
Fikk det tilbake i dag. That son of a bitch, la den i postkassa.