GTA: San Andreas

Opprinnelig skrevet av Baku+31.07.2005, 19.37-->
Opprinnelig skrevet av Mongis@31.07.2005, 17.11
<!--QuoteBegin-Baku
@31.07.2005, 17.43
denne sex scenen det står om i aviser for tiden. hvor i spillet kan jeg finne den?
246872​


Det er en mod ved navn "Hot Coffee". Du finner den nok ved å bruke google, eller ved å lese litt grundigere i dette emnet. :)
246876​
Ok, så det er ikke noe jeg kan finne på ps2 versionen min.
246906​
[/b]

med action replay osv skal du kunne låse den opp på ps2 versjonen :svette:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Det gjorde ikke jeg.


Håh, jeg syns spillet begynner å bli rimelig trivelig utover, ihvertfall når man får Harrier-jeten og jetpacken. Jeg hater virkelig territoriet-systemet, da. Ugh.
 
Noen som vet hvor jeg kan finne slike innbrudds-biler? Husker jeg fikk vite det veldig tidlig i spillet, men jeg har glemt hvordan de så ut. Har ikke kommet så godt i gang enda...
 
fyfaen så fett der er å drive med burgluries, home invasion :D
 
D

Doctor Downs

Gjest
Opprinnelig skrevet av Yetipants@31.07.2005, 14.23
Om territoriet ditt blir angrepet, bare gå inn i en bygning og så blir angrepet tydeligvis avblåst og du slipper å slåss mot vattnissene.
Om man ekstrapolerer dette litt må da logikken hos angriperne bli noe slikt som dette: "Faen, gutter! Nå skal vi virkelig ta CJ! Vi bare sperrer av veien her, og knerter ham når han kommer kjørende... hvis ikke han skal handle litt, da. Da må vi nesten vente til en annen dag."
246845​
Synes jeg ser deg for meg sitte og gjøre til stemmen for å etterligne figurene i spillet hver gang noe skjer :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Aquila@04.08.2005, 21.47
Synes jeg ser deg for meg sitte og gjøre til stemmen for å etterligne figurene i spillet hver gang noe skjer :D
248112​
Faen, mann... når jeg spiller San Andreas er jeg MC Snopp Doog, gangstarappens svar på Max Mekker. :blunk:
I'm the kind of nigga playa hatas don't like
Strap by my waistline cuz niggas don't fight

Osv.
 
Første patch er sluppet! :D
Men alt den gjør er å fjerne muligheten til å bruke hot coffee og legger til støtte for 720p and 1080i HDTV support. <_<
Og man må først slette hele spillet og legge det inn på nytt hvis man har noen modder. :mad:

EDIT: Var litt andre ting som også er fiksa.
* Added support for 720p and 1080i HDTV resolutions (may also do 1080p, not sure)
* Version Number displayed on game title screen
* Issue fixed on machines where the OS has been updated (one OS installed over top of another) and has 2 registry keys that point to the users "My Documents" folder (we incorrectly used to assume the Win2000 folder, now correctly uses the last installed OS
* Crash when entering advanced display options with only 32 meg of video ram (32 meg of video ram is not supported and will only allow use of 640*480 in 16 and 32 bit
* Crash when entering advanced display options on a dual monitor machine after
* Destroyed cars now are correct colour
* Dirty cars now able to get clean
* Numpad 5 key is now mappable when re-defining controls
* Issue on all machines where certain collisions caused parts of the audio system to crash (sound effects, cutscene audio - only radio keeps going) - users know this as "Rain / Thunderstorm bug"
* Improvements to DVD streaming
* Audio problems in interior / exterior transitions and getting in / out of cars fixed
* Some fixes to ensure reverb is not present at certain save points
* Improvements to dance game timings
* Crash occuring when using "user radio files" while the frame limiter is disabled
 
filmen som går på TVNORGE akkurat nå minner meg om busting up the crack house missionet i SA
 
Noen som kan gi meg en link til en side hvor det går an å laste ned nye skins til spillet? Klær, biler, motorsykler osv. Slike ting.
 
Jeg ble egentlig litt skuffet over San Andreas.
Absolutt alt er helt likt som Vice City, bortsett fra miljøet. Hørte rykter om at det var Rag-doll i San Andreas, men det er det jo ikke.
Hadde forventet litt mer av dette spillet. :confused: