GTA: San Andreas

Jeg har begynt på nytt på spilelt (ps2 versjon) og lurte på om det er slik at tags er det samme som hidde packages?
 
Opprinnelig skrevet av Mongis+30.07.2005, 22.49-->
<!--QuoteBegin-ak74u
@30.07.2005, 23.45
Jeg har begynt på nytt på spilelt (ps2 versjon) og lurte på om det er slik at tags er det samme som hidde packages?
246723​
Ingen hidden packages egentlig i GTA SA, men du har 100 tags, 50 horseshoes, 50 oysters, 50 photo shots. Mener det er noe slikt.
246725​
[/b]

Vet ikke om du har gjort det, Mongis.
Men får du noe for alt det der?? :usikker:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Komplett liste over "unlockables" finner du her
 
Opprinnelig skrevet av Mongis+31.07.2005, 12.06-->
<!--QuoteBegin-The sorte ice
@31.07.2005, 03.06
Takk takk.
Det er alt for mye å gjøre.
Bortkasta tid.  :tommelned:
246766​
Men skal man fullføre spillet 100% må det selvsagt gjøres.
246820​
[/b]
Ja.
De fleste er bare ut etter å runde spille. (Historien på spille)
Ikke holde på noe som er så bortkasta. Da kan man like godt cheate.

Har du tatt alt?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Poenget er vel heller å forlenge levetiden på spillet, ikke nødvengigvis å oppnå noe.
 
Poenget er vel å ta de "pakkene" så man kan spawne noen gromme våpen ved basene sine. Er feks. jævli praktisk når man skal gjengkrige.
Men ja, østersene er ganske ubrukelige.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan forresten komme med et lite tips ang. gjengkriger... om territoriet ditt blir angrepet, bare gå inn i en bygning (har bare prøvd med Ammu-Nation selv, men ser ingen grunn til at det ikke skal fungere med andre bygninger også) og så blir angrepet tydeligvis avblåst og du slipper å slåss mot vattnissene.
Om man ekstrapolerer dette litt må da logikken hos angriperne bli noe slikt som dette: "Faen, gutter! Nå skal vi virkelig ta CJ! Vi bare sperrer av veien her, og knerter ham når han kommer kjørende... hvis ikke han skal handle litt, da. Da må vi nesten vente til en annen dag."
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Søndag Søndag og Kriminaljournalen.
 
Opprinnelig skrevet av Mongis+31.07.2005, 17.11-->
<!--QuoteBegin-Baku
@31.07.2005, 17.43
denne sex scenen det står om i aviser for tiden. hvor i spillet kan jeg finne den?
246872​
Det er en mod ved navn "Hot Coffee". Du finner den nok ved å bruke google, eller ved å lese litt grundigere i dette emnet. :)
246876​
[/b]
Ok, så det er ikke noe jeg kan finne på ps2 versionen min.