GTA: San Andreas

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fleire bilete frå mine eskapadar i San Andreas, denne gjeve staten som me alle er så glade i:


Okay, jeg tar det! Drit i å pakke det inn.


Så det var altså dette som skjedde med Muffe, hamsteren min som stakk av for noen år siden...


Alt kler den smukke.
 
Hallo, trenger hjelp!!

Har problemer med oppdraget "against all odds " der cathalina er med og robber veddeløpssjappa INSIDE TRACK .
Jeg planter døren full av satchel charges , og brenner av når jeg og catalina står i andre enden av sjappa , men får hver gang ;MISSION FAILED , you ran out of satcel charges!! og cathalina dør , Hva gjør jeg galt ??? anyone????
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det holder lenge med en. Du har bruk for flere senere, så du bør jo helst ikke bruke dem opp...
 
Klarer denne pc,n San Andreas?
Radeon 9200
512mb RAM
Intel Centrino 1.6 ghz

Takker for svar.

Jeg kjører Half Life 2.
 
Ja du kan kjøre det. Du har jo ca anbefalt system for spillet, så du har vil ikke noen probleer med å kjøre det.

Minimum System Requirements:

1GHz Intel Pentium III or AMD Athlon Processor

256MB of RAM

8x DVD-ROM Drive

3.6 GB of free Hard Disk space for a minimal install

64MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" or better)

DirectX 9 compatible Stereo Sound Card

Keyboard & Mouse
 
Diskuterer vi alle versjoner her, ja? Ok, da får jeg vel slenge opp noe selv.

Kjøpte nettopp spillet med far. Kom hjem, varmet meg et ostebrød-greie med ost, og satte meg for å spille. En BMX-sykkel. Og styringen på den funka utrolig bra.

Vi hopper frem et par oppdrag. Jeg kjørte ut i villmarka, og kom til et stup. Jeg hadde ingen sjangs til å bremse, så jeg for utfor. Den følelsen! Tenkte jeg skulle daue, men nei da. Insane Stunt bonus. :D

Nå skal jeg spille videre, men først så må jeg føre over Absolution av Muse og spille den i bilen jeg nettopp stjal.
 
Rockstar has released an official statement concerning the alleged sex mini-game found in GTA San Andreas.

The alleged sex mini-game on the GTA San Andreas game disc, unlocked using the "Hot Coffee" mod, has been the news story of the week, with several investigations now underway to determine if the allegations are true. Having kept pretty quiet on this issue, Rockstar has now issued a statement clarifying their situation.

"So far we have learned that the "hot coffee" modification is the work of a determined group of hackers who have gone to significant trouble to alter scenes in the official version of the game," reads the statement. "In violation of the software user agreement, hackers created the 'hot coffee' modification by disassembling and then combining, recompiling and altering the game's source code. Since the 'hot coffee' scenes cannot be created without intentional and significant technical modifications and reverse engineering of the game's source code, we are currently investigating ways that we can increase the security protection of the source code and prevent the game from being altered by the 'hot coffee' modification."

This statement goes against what the modder responsible for "Hot Coffee" has said, claiming the sex mini-game was merely made available using the patch and no additional content was added. With numerous investigations under way on what is now a very high profile case, it may be some time until a verdict is reached.
Ro ro til fiskeskjær. :ler:
 
jepp, fra Batman begins. Fikk lyst til å investere i pc-versjonen bare for den bilen, men det får være nok med ps2 og xbox utgaven...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er ikke mulig å se på bildet, men flyet står helt stille på vingetippen (Nicholas var vitne):
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, NOEN av oss kler seg litt mer stilfullt enn som så:

Merk dere bambusstokken, forresten. :D
 
Jeg gjennomførte akkurat dette spillet (Siste oppdrag var et helvete uten like >_< ) og det var en ting jeg bemerka meg når jeg skulle inn i spillet neste gang. Av og til når spillet loader så ser man et bilde av en dame med blondt hår, ikledd en bikini med en tatovering på høyre bryst. som rekker ut tungen på en litt pirrende måte. :flau:

hvem er hun? kan ikke huske å ha møtt ho en eneste gang i spillet!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En av kjærestene du kan få deg i løpet av spillet, kanskje? Jeg gadd bare bale med to av dem (de to du møter i løpet av historien), så jeg veit ikke.