GTA: San Andreas

Hvordan får man pimp suit?
 

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av Calypso@08.11.2004, 20.36
Hvordan får man pimp suit?
132248​
Vel jeg fikk den når jeg fikk 100 % på Denise ;)

Yeah: Jeg vet at det er der den ska ligge. Siden det var der jeg hentet den :p Men jeg vet ikke om den kommer ditt etter på, at man har mistet den, når man blir wasted eller noe lignende.
 
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@08.11.2004, 22.42
Yeah: Jeg vet at det er der den ska ligge. Siden det var der jeg hentet den :p Men  jeg vet ikke om den kommer ditt etter på, at man har mistet den, når man blir wasted eller noe lignende.
132301​
Pimp suit overlever sykehusbesøk. Akkurat som de andre klærne i garderoben.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Godt mulig det, men hvorfor mister jeg den da, når jeg blir tatt osv? Det skjer jo ikke med de andre klærne jeg kan gå i. Litt merkelig dette her hehe.
 
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@08.11.2004, 23.04
Godt mulig det, men hvorfor mister jeg den da, når jeg blir tatt osv? Det skjer jo ikke med de andre klærne jeg kan gå i. Litt merkelig dette her hehe.
132329​
Fordi den er spesiell? Fins andre spesielle drakter som oppfører seg på lignende måte.
 
Når unlock'er man klesbutikken Didier Sachs (DS)? Den er ikke på kartet der den skal være bortved Rodeo. Har 61,80% complete.. Er DS bare et sted i hele San Andreas?
 
Opprinnelig skrevet av JINsama@08.11.2004, 23.31
Når unlock'er man klesbutikken Didier Sachs (DS)? Den er ikke på kartet der den skal være bortved Rodeo. Har 61,80% complete.. Er DS bare et sted i hele San Andreas?
132340​
Skjer etter et mission, tenker jeg. Ikke helt sikker hvilket av dem. Butikken dukker opp med ei trøye på kartet når den åpner. Det er bare en DS i San Andreas som jeg kan finne.

Yeah: Ja, men den er jo veldi grei å skifte tilbake til, da.
 
Da var Gta San andreas Fulført (bare story'n altså)
Nå gjennstår det ganske mange timer med morro og bare ha det gøy og lete etter tags og more meg nå skikkelig!! :D

Story'n er så driit fet, må si at Rockstar har virkelig fått fram Gangster miljøet ;)

hadde gitt det et 9.6/10 eller no tenker jeg :tommelopp:


Btw: hvor er den klesbutikken dere snakker om?
 
Opprinnelig skrevet av Seadog@09.11.2004, 00.32
Btw: hvor er den klesbutikken dere snakker om?
132366​
DS? Midt i kartrubrikk E4, ved siden av Victim i Los Santos.
 
Spillte gjennom hitman missionet på Saint Mark's Bistro (hvilken by er den i tro? =D ) i går. Så sinnsykt geniale de Rockstar folka er ass!
 
For folk som har låst opp krana på San Fierro kaien: Kjør en relativt solid og sprek bil ned eksport/import kaien i San Fierro. Parker bilen midt på kaien med god klaring på alle sider, fest bilen med kranen, men ikke heis den opp. Gi litt mer kabel istedet. Ikke løs ut magneten. Gå ut av kranen og sett deg i bilen, og prøv å kjøre litt. Hvis du ikke syns det er gøy i fem minutter er du offisielt blitt gammel.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Aye, da har jeg kommet enda lengere og har blitt ferdig med Catalina sine oppdrag ;) Faen hu er syk dame hehe. Og da har jeg også seff møtt på The GTA 3 Dude, som fortsatt ikke sier noe :p Det site oppdarget jeg gjorde i stad var og brenne ned en hasj/ eller annen type dop planter på en farm, for så og stikke av i den værte hippi bilen man kan ha hehe.
Det eneste jeg sliter litt med nå er cash :/ Siden har jeg veldig lite av nå.

Jeg har også Hitman på de fleste våpnene, og det er digg med 2 uzier og avsagd hagle :D
 
Har ikke sitt så mye til det enda :)
Men jeg har berre gjort 5-6 mission der også da.
Har faktisk 24,6%.
Topp på stamina og muskler.
poor og gangster på våpen :( .
sliter litt av og til med mission men det går greit.
:blunk: :D
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Å rane den lille landsbybanken gjenstår for meg, så er jeg også ferdig med Catalina sine oppdrag. Akkurat nå ser jeg ikke så lyst på det første street racing-løpet tilhan Cesar-typen. Går det sakte framover? Ja.