Guild I World Of Warcraft

Opprinnelig skrevet av The Creature@17.01.2005, 00.18
Det er faktisk helt for jævlig å spille PVP når du må inn på fiendens territorium, måtte det i dag for å få en ingrediens til mitt warrior epic quest.. Og vi ble slaktet maaange ganger... I Ratchet sto det en horde med horde og ventet på oss siden de fikk nyss om at vi tok båten over fra booty bay... Men vi fikk slaktet en god del selv siden jeg hadde med meg noen level 27 palla og warrior... Men gud å irriterende... Men det gir en mer realistisk følelse av at du blir sett på som en fiende når du møter disse som du ikke kan kommunisere med på noen som helst måte utenom sverdet og emotions...
164565​
men det samme skjer vel på PvE server? hvis du reiser fra Azeroth til Kalimdor?
 
Nei det gjør det ikke... Du kan enable PvP i PvE om du vil... Men i PvP er den enablet hele tida...
 
Jeg begynner å få guild siden opp nå men trenger litt folk til å joine forumet for å se åssn den fungerer med folk i osv. Så dere som evnt vurderer å join denne guilden kan gjærne lage dere en konto på forumet of skrive litt.

The Guild With No Name


_LarZen_
 
Opprinnelig skrevet av The Creature@17.01.2005, 11.42
Nei det gjør det ikke... Du kan enable PvP i PvE om du vil... Men i PvP er den enablet hele tida...
164658​

Det blir skrudd på når du går inn i et fiend territorium eller en contested en. Hvis du returnerer til ditt teritorium går PvP bort etter ca 5 min.
 
Jeg var i barrens en gang. Og opplevde at alle horde-folka der var grønne, altså vennlige mot meg. Må de angripe meg før jeg kan angripe dem, hvis jeg er i fiendeland?
 
ble betaen stengt nå??? hver gang jeg prøver å logge inn ¨så står det: you have been disconected from the server

EDIT: funka nå :svette:
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@17.01.2005, 20.37
Jeg var i barrens en gang. Og opplevde at alle horde-folka der var grønne, altså vennlige mot meg. Må de angripe meg før jeg kan angripe dem, hvis jeg er i fiendeland?
164888​
Du spiller vell på en pve server, selv om du har pvp på, må også de andre ha det for å angripe deg, men hvis en drukkenbolt sjangler inn i Orgrimmar kommer pvp automatisk på og han får seg en kraftig overraskelse.
 
Nei. Spiller på PvP.
 
Opprinnelig skrevet av Toz@17.01.2005, 15.19
Så den Warrior Questen med å finne Ingredients til en armor i Kalimdor er kjempelett på PvE server?
164726​

Hæ? kjempelett? tror du questet gikk ut på å møte en npc som ga det til deg gratis? Instance mann, instance... Greia var at det var et helvete å komme seg til instancen... Og alle folka var faktisk grønne i barrens, men helt plutselig blei alle røde... Tror det er noe med at hver gang du havner i en battle stance så blir PvP enabla i faction territories...
 
Men Blizzard jobber med den saken, eller vurderer den ... eller noe. Sier iallfall det.
 
det er teit da... Da er det bare å svindle en del folk på serveren din, bytte server og starte med et helt nytt rykte!
 
Hehe. Ju tinks? Svindle? Hæ?
 
Da er vi såvitt i gang. Er på serveren Shadowsong og i PvE. Om folk vil bli med i guilden så trenger vi folk til å skrive under Guild Charteren for å starte.

Kontakt meg evnt ingame, navnet er Huntsman
 
Skal ut og feste i kveld, men skal nok spille i natt engang... i brisen tilstand :totomleropp:
legg meg til under venner da larzen, du vet navnet ;)