Guild I World Of Warcraft

#82
Nå må vi gå til aksjon her, hva vi er hvilken characters vi har lage et guild navn for horde og alliance jeg skal spille i morgen som alliance.
Som jeg har skjønt bruker vi pvp server 5?
 
#84
Opprinnelig skrevet av delta zai@09.01.2005, 20.03
Nå må vi gå til aksjon her, hva vi er hvilken characters vi har lage et guild navn for horde og alliance jeg skal spille i morgen som alliance.
Som jeg har skjønt bruker vi pvp server 5?
161081​
Hva prøvde du egentlig å si her? Utenom at du spiller på pvp server 5...
 
#85
Da er jeg igang med å lage en guild side, jeg er ikke noen design person så jeg fikk tak i gratis design. Forumet er også oppe å går og er også gratis. Ikke noe skikkelig fansy pantsy saker men det kommer til å funke.

Navn på guilden har vi ikke enda og det kommer jeg/vi tilbake med senere. Så jeg slenger linken her så kan jo dem som vil joine senere når spillet kommer i salg kontake meg om dem vil.

The Guild With No Name
 
#86
Jeg holder på med 2d og 3d design, har litt skills med photoshop og siden vi liker samme spill kan jeg sikkert snekre sammen noe til deg.
 
#87
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@15.01.2005, 16.33
Da er jeg igang med å lage en guild side, jeg er ikke noen design person så jeg fikk tak i gratis design. Forumet er også oppe å går og er også gratis. Ikke noe skikkelig fansy pantsy saker men det kommer til å funke.

Navn på guilden har vi ikke enda og det kommer jeg/vi tilbake med senere. Så jeg slenger linken her så kan jo dem som vil joine senere når spillet kommer i salg kontake meg om dem vil.

The Guild Whit No Name
163875​

Heter det ikke "with" ? :)

Jeg spiller på server #10. Er bare lvl 7 Orc nå.
 
#88
Opprinnelig skrevet av Zythius+15.01.2005, 15.36-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@15.01.2005, 16.33
Da er jeg igang med å lage en guild side, jeg er ikke noen design person så jeg fikk tak i gratis design. Forumet er også oppe å går og er også gratis. Ikke noe skikkelig fansy pantsy saker men det kommer til å funke.

Navn på guilden har vi ikke enda og det kommer jeg/vi tilbake med senere. Så jeg slenger linken her så kan jo dem som vil joine senere når spillet kommer i salg kontake meg om dem vil.

The Guild Whit No Name
163875​

Heter det ikke "with" ? :)

Jeg spiller på server #10. Er bare lvl 7 Orc nå.
163879​
[/b]
Hehe, det gjør kanskje det...lol! Jeg suger i gramatik så det kommer til å være masse skrive feil på den siden...og her på spillegal..hehe!
 
#89
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@15.01.2005, 15.35
Jeg holder på med 2d og 3d design, har litt skills med photoshop og siden vi liker samme spill kan jeg sikkert snekre sammen noe til deg.
163878​
Setter pris på all hjelp jeg kan få jeg altså. Men slik i utgans punktet så funker den siden jeg har der. Den er lett for meg som ikke kan noe serlig html osv til å holde igang.

Men om du vil lage noe som er brukervennlig og ser kult ut så er jeg voldsomt takknemelig for det altså. :)
 
#90
skal vi ikke ta og lage en liste over mulige guild medlemmer her? bare en tanke....

Jeg er med....
 
#91
;), likte veldig godt det designet som var på siden nå, så jeg syns du bør beholde det, hvis senere du skaffer deg et mer avansert forum kan jeg sikkert prøve å skinne det i WoW stil til deg.
 
#92
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@15.01.2005, 15.47
;), likte veldig godt det designet som var på siden nå, så jeg syns du bør beholde det, hvis senere du skaffer deg et mer avansert forum kan jeg sikkert prøve å skinne det i WoW stil til deg.
163891​
Ja tror jeg kjører den siden slik den er nå og heller få et skikkelig forum opp å gå etterhvert. For det forumet som er der nå er rimelig simpelt. :)
 
#93
Opprinnelig skrevet av Frenzy@15.01.2005, 15.47
skal vi ikke ta og lage en liste over mulige guild medlemmer her? bare en tanke....

Jeg er med....
163889​
Kunne jo selvf det. Men vi vet ikke enda hva nicka våres blir, hvilken server vi skal på. Og ikke minst hvem som vil spille PvE eller PvP. Den guilden jeg skal ha kommer til å være på en PvE server til å starte med. Og muligens vi lager en til på en PvP server for å ha den muligheten også.

Men synes vi som skal prøve å lage en guild kommer med egene topics her på spillegal med info og hvem som vil bli med når spillet er kommet i salg. Bare en tanke...
 
#94
Ikke det at jeg vill starte noen diskusjon her men er det ikke bare og ha alle på en pvp server, viss de ikke vill slåss trenger de ikke.
 
#95
PvE er i grunn sært, og veldig homo. Man kan lett unngå slåssing ved å bare holde seg unna. Og hvis man blir stalket av en homo tauren level 21 shaman-faen, så er det bare å ta det som en mann.
 
#96
Opprinnelig skrevet av delta zai@15.01.2005, 17.22
Ikke det at jeg vill starte noen diskusjon her men er det ikke bare og ha alle på en pvp server, viss de ikke vill slåss trenger de ikke.
163956​
Er det noen måte en kan slå av PvP på seg selv på en PvP server? På PvE så kan en slå på PvP på seg selv om en vil det.
 
#97
Nope, men du behøver ikke ha pvp enablet i "newbie areas"
 
#98
Var faktisk i en gigantisk pvp kamp idag
omtrent 30 horde mot ca like mange alliance, gjett hvem som eide:D Jeg drepte hvertlfall 6-7 stykker:D

Og jeg nevner igjen at vi har en Horde guild gående som folk kan joine om de skal spille Horde i retail...

Det er snart fullt...
 
Det er faktisk helt for jævlig å spille PVP når du må inn på fiendens territorium, måtte det i dag for å få en ingrediens til mitt warrior epic quest.. Og vi ble slaktet maaange ganger... I Ratchet sto det en horde med horde og ventet på oss siden de fikk nyss om at vi tok båten over fra booty bay... Men vi fikk slaktet en god del selv siden jeg hadde med meg noen level 27 palla og warrior... Men gud å irriterende... Men det gir en mer realistisk følelse av at du blir sett på som en fiende når du møter disse som du ikke kan kommunisere med på noen som helst måte utenom sverdet og emotions...