Guild I World Of Warcraft

Opprinnelig skrevet av Hakara@13.02.2005, 15.52
PvE?.... ahahaaha,...ahahaahahah  :D
177056​
"SIGH"

vi har alle hver vår måte ossen vi vil spille wow. enten det er pvp eller pve. bare å enable pvp i en pve server det, så vil det da for pokker komme en rouge temmlig fort å voldta deg bakfra..
 
Guilden vår leter etter nye norske medlemmer.
vist det er noen som spiller på Dragonmaw, send meg en melding.
Guilden vår heter Everyday Heros og har 23 medlemmer nå.
 
På Ravencrest er jeg i en guild som heter: Spirit of Norway (ingen relasjon til båten>.<)

Og vi ser da alltid etter nye medlemmer..
 
Da jeg og Nukeleuz og ox joiner opp på Daggerspine , så trenger vi folk til og starte en Guild , hittil har jeg fått med 2 til og kanskje en annen kar . Anyone up for it?
 
Opprinnelig skrevet av Evehr@25.03.2005, 13.14
Horde eller alliance hitom?    og hva heter du?  (sånn at jeg ikke dreper deg)
195596​
:flau: opps, glemte vist det.
er alliance guild, har steget til 37 medlemer nå.
 
Opprinnelig skrevet av Crosis@30.03.2005, 18.15
Da jeg og Nukeleuz og ox joiner opp på Daggerspine , så trenger vi folk til og starte en Guild , hittil har jeg fått med 2 til  og kanskje en annen kar . Anyone up for it?
198842​
Newsflash
Blir nok kanskje Ravencrest...
 
Opprinnelig skrevet av Crosis@30.03.2005, 18.15
Da jeg og Nukeleuz og ox joiner opp på Daggerspine , så trenger vi folk til og starte en Guild , hittil har jeg fått med 2 til  og kanskje en annen kar . Anyone up for it?
198842​
har en night elf rogue som jeg av og til spiller på.... alliance?
 
Nelfs ja... Men blir vel til flytting til Ravencrest for min del.. Kjenner fler folk der, og hyggeligere folk som fort sponser litt gull :p

OMG.. DU av alle Crosis... Skriver nicket mitt feil... Det er direkte ekkelt..
 
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@05.04.2005, 17.46
Nelfs ja... Men blir vel til flytting til Ravencrest for min del.. Kjenner fler folk der, og hyggeligere folk som fort sponser litt gull :p

OMG.. DU av alle Crosis... Skriver nicket mitt feil... Det er direkte ekkelt..
202694​

hehe :p , jeg klare det igjne gitt :p sry mate .. hvordan flytter vi chars egentlig a?
 
Opprinnelig skrevet av Crosis+05.04.2005, 18.26-->
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@05.04.2005, 17.46
Nelfs ja... Men blir vel til flytting til Ravencrest for min del.. Kjenner fler folk der, og hyggeligere folk som fort sponser litt gull :p

OMG.. DU av alle Crosis... Skriver nicket mitt feil... Det er direkte ekkelt..
202694​

hehe :p , jeg klare det igjne gitt :p sry mate .. hvordan flytter vi chars egentlig a?
202715​
[/b]
Jeg mente ikke flytting av chars... Det for hva jeg vet er vel umulig... Men hvis du vil fortsette på Daggerblablabla så kan du få lov :p
 
nja , det er ikke umulig , jeg bare tenkte på og åf dem over jeg. orker ikke starte på ny warrior vertfall , jeg kan tenke meg at J-m og dennis ikke vil starte på nytt heller siden de er så treige av seg :p