Guild Wars

Hmm.....Høres ikke så morsomt ut, det er vel det gøyeste å gå opp levlene? Men å gå rundt å herje på level 20 er vel morsomt det også :)
264541​
[/quote]

Du kommer nok ikke å begynne å herje på engang du er lvl 20.
Spillet handler mye om pvp, og jeg tror de fleste som spiller GW, kjører mest pvp.
Er du i lvl 20 i GW er man ikke spesiell som man kanskje er hvis man er lvl 60 i WoW.
Når man kjører mest standard pvp kampene er i tomb of primeval kings , der er man som regel 8vs8 og da trenger man god samarbeid, får man til bra samarbeid og kombinasjon mellom spillernes classer kan man begynne å herje, er men heldig vinner man i Hall of Heroes, som gir kraftige belønninger.

Når du vinner en kamp får du fame, og når du har mye fame får du rank.
Jeg er rank 5 og har da 600 fame, dette er det jeg synes er levelinga i GW.
Fordi de som har høg rank f.eks 6+ slår seg sammen, osv.
 
Du kommer nok ikke å begynne å herje på engang du er lvl 20.
Spillet handler mye om pvp, og jeg tror de fleste som spiller GW, kjører mest pvp.
Er du i lvl 20 i GW er man ikke spesiell som man kanskje er hvis man er lvl 60 i WoW.
Når man kjører mest standard pvp kampene er i tomb of primeval kings , der er man som regel 8vs8 og da trenger man god samarbeid, får man til bra samarbeid og kombinasjon mellom spillernes classer kan man begynne å herje, er men heldig vinner man i Hall of Heroes, som gir kraftige belønninger.

Når du vinner en kamp får du fame, og når du har mye fame får du rank.
Jeg er rank 5 og har da 600 fame, dette er det jeg synes er levelinga i GW.
Fordi de som har høg rank f.eks 6+ slår seg sammen, osv.
265333​
Hvor mye/mange(?) fame får du av å vinne en kamp, kan du klare å gå opp til lvl 20 alene uten å gå sammen?
 
Du greier det ikke alene. Men kanskje med heftig bruk av Henchmennene (NPC'er som blir med å slåss med deg). Men heller ikke da er det helt sannsynlig. Eller kanskje, om du har mye skillz0r.
 
Opprinnelig skrevet av Variabel@04.10.2005, 01.47
Du greier det ikke alene. Men kanskje med heftig bruk av Henchmennene (NPC'er som blir med å slåss med deg). Men heller ikke da er det helt sannsynlig. Eller kanskje, om du har mye skillz0r.
265832​

Ok, Takk for svar :tommelopp:
 
Nå har jeg endelig fått og spillt Guild Wars :tommelopp:

Er Ranger/ Elementalist, funker bra, er øyeblikk på lvl 7, har ikke noe Guild eller noe gjør alt alene, når er det vanlig å slå seg sammen? :usikker:
 
Opprinnelig skrevet av Variabel@04.10.2005, 02.47
Du greier det ikke alene. Men kanskje med heftig bruk av Henchmennene (NPC'er som blir med å slåss med deg). Men heller ikke da er det helt sannsynlig. Eller kanskje, om du har mye skillz0r.
265832​
Henches eier. Jeg pleier å ta alle missions med henchemens, siden de ikke rusher, leaver etc. En annen ting er at de følger call, noe so 90% av de ubrukelige folkene som spiller ikke gjør. Blir så jævlig irretert når noen ødlegger for hele partyet ved å gjøre et eller annet dumt.
 
Hvilken level er du i? Tror nok ikke det holder med Henchies etterhvert i spillet. Det blir grassalt vanskelig - selv med et bra team.
 
Opprinnelig skrevet av Variabel@12.10.2005, 15.33
Hvilken level er du i? Tror nok ikke det holder med Henchies etterhvert i spillet. Det blir grassalt vanskelig - selv med et bra team.
268236​

Er det noen her som har en Guild som trenger et medlem eller? Kunne godt tenkt meg å spillt sammen med noen, men kan ikke begyne å¨spille aktivt før 28. Oktober, da er bredbåndet ordnet! :tommelopp: :tommelopp: :tommelopp:
 
Hvilken level er du i? Tror nok ikke det holder med Henchies etterhvert i spillet. Det blir grassalt vanskelig - selv med et bra team.
[/b]
Jeg er lvl 20, og har vært det i noen måndere nå. Synes det er letterre å gjøre vanskelige mission med henches enn med vanlige spiller. Jeg prøvde f.eks. Thirsty River, Elonas Reach, Ice Caves of Sorrow osv medn vanlige spillere mange ganger, før jeg til slutt klarte de med henches. Det er et mission som jeg ikke har klart medn hverken henches eller virkelige spillere, Thundrehead Keep. Jeg spilte til og med, med en gruppe som brukte TS, og likevel klarte vi det ikke. Helt sinnsykt anskelig mission!

Men virkelige spillere er selfølgelig å foretrekke, så lenge de spiller godt.
 
For dere som syntes at GW har begynt å bli kjedelig, så ta en titt på GW tråden som er knyttet fast.
Kan være morsomt å farme, lett kjente penger!

WOW er mye mer basert på "level up", mens GW er basert mer på historie.
Det er nu mitt syn, kanskje jeg tar feil.
 
GW, er basert på Pvp, det er det som gjør spillet så genialt. Uten Pvp delene hadde jeg nok ikke kjøpt Gw. Sammelignet med WoW så er PvE'en i GW ganske kjedelig. Det er bare så sinnsykt digg å se "Ditt navn has won a battle in the hall of heroes and keeps the favor of the gods for Europe, etter å ha dassa massevis av rank 50-guilds på veien.
Pga. PvP at jeg fortsatt spiller, hvis ikke hadde jeg gått lei for lenge siden.