Hmm.....Høres ikke så morsomt ut, det er vel det gøyeste å gå opp levlene? Men å gå rundt å herje på level 20 er vel morsomt det også 
Du kommer nok ikke å begynne å herje på engang du er lvl 20.
Spillet handler mye om pvp, og jeg tror de fleste som spiller GW, kjører mest pvp.
Er du i lvl 20 i GW er man ikke spesiell som man kanskje er hvis man er lvl 60 i WoW.
Når man kjører mest standard pvp kampene er i tomb of primeval kings , der er man som regel 8vs8 og da trenger man god samarbeid, får man til bra samarbeid og kombinasjon mellom spillernes classer kan man begynne å herje, er men heldig vinner man i Hall of Heroes, som gir kraftige belønninger.
Når du vinner en kamp får du fame, og når du har mye fame får du rank.
Jeg er rank 5 og har da 600 fame, dette er det jeg synes er levelinga i GW.
Fordi de som har høg rank f.eks 6+ slår seg sammen, osv.

264541
[/quote]Du kommer nok ikke å begynne å herje på engang du er lvl 20.
Spillet handler mye om pvp, og jeg tror de fleste som spiller GW, kjører mest pvp.
Er du i lvl 20 i GW er man ikke spesiell som man kanskje er hvis man er lvl 60 i WoW.
Når man kjører mest standard pvp kampene er i tomb of primeval kings , der er man som regel 8vs8 og da trenger man god samarbeid, får man til bra samarbeid og kombinasjon mellom spillernes classer kan man begynne å herje, er men heldig vinner man i Hall of Heroes, som gir kraftige belønninger.
Når du vinner en kamp får du fame, og når du har mye fame får du rank.
Jeg er rank 5 og har da 600 fame, dette er det jeg synes er levelinga i GW.
Fordi de som har høg rank f.eks 6+ slår seg sammen, osv.