Guitar Hero 2 [PS2, X360]

K999

Keystone State Of Mind
Misunner deg evnen til å skrive så sammenhengende. :p Når jeg kjøpte GH på mandag i fire-tiden og ga meg så og si elleve timer senere ble tastingen min helt amputert.

[/b]

Hadde vondt i håndledet i cirka 2 timer, får mer vondt i håndledet enn fingrene. Så å skrive på et tastatur er jo ikke noe problem.

Har nå alle sangene (utenom bonus sanger) på 5 stjerner medium, utenom Psychobilly Freakout den er på 4 stjerner :( Har gjort omtrent 20 sanger på hardt, og easy er så jævla kjedelig at bror min har fått den æren. :)

Jeg har lånt Guitar Hero 2 i noen uker for en stund siden og spiller fortsatt litt hos venner. Jeg klarer alle sangene på expert helt grei, untatt noen få bonus tracks. Det skulle ha fantes en vanskelighetsgrad etter expert for min del. For det kan være jævlig mye forskjell på de letteste og de vanskeligste expert sangene. På for eksempel sangen Six, klarer ikke øynene mine engang å oppfatte hvilken rekkefølgene tonene på skjermen kommer i. ^_^

D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(Adroon @ 11.04.07, 23.11) 60477
På for eksempel sangen Six, klarer ikke øynene mine engang å oppfatte hvilken rekkefølgene tonene på skjermen kommer i. ^_^
[/b]
Og det er å klare låta "helt greit"? :p

K999

Keystone State Of Mind
Men er Expert lettere enn Hard? Siden på Expert så bruker man jo den oransje knappen mer gjevnlig, og på hard bare kommer den av og til. Så med andre ord, har du greid mer på expert enn hard?

D

Deleted member 91

Gjest
Expert er mye vanskeligere enn Hard, tro meg. Du bruker for eksempel mye mer akkorder, og soloene er så og si note for note. Ting går også jævlig mye fortere. :v:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skal love deg at du kommer til å føle deg som Jesus når du har øvd noen timer på Expert. Det kommer et punkt hvor det bare løsner.

D

Deleted member 91

Gjest
Veit, jeg hadde bare en vrangforestilling om at Six var en av hovedlåtene. Mai bæd.

Kjøpte meg Guitar Hero II til 360 igår, har ikke fått prøvd det noe særlig enda. Men jeg tok meg fri idag og fredag, masse GH blir det nok.
Nå suger jeg. Synes medium er vanskelig jeg :p
But that WILL CHANGE! (hopefully)

Jeg sliter fortsatt litt med å klare absolutt alle mediumsangene på 5 stjerner:S Og jeg har møtt veggen på hard også, var passe flaut å se lillebroren min måke igjennom den sangen jeg sliter med på hard på frste forsøk:( FUCK YOU BUTTHOLE SURFERS :argh:

K999

Keystone State Of Mind
Dobbelpost! :eek:

Det har kommet 3 pakker med nye sanger nå! :eek: 500 points ver. Med bla annet: Ace of Spades, Killer Queen noe black sabbath. Jeg laster dem ned nå!

Edit: Microsoft ville ikke ta imot mora mi sitt mastercard :( Første gang det har skjedd, vel vel får vente litt da.

D

Deleted member 91

Gjest
Personlig nekter jeg faenmeg å betale 123 kroner for ni jævla låter (fra Guitar Hero, attpåtil), så jeg står nok over. Mener å huske det er blitt nevnt i en annen tråd her også ...

D

Deleted member 91

Gjest
Vel, sett at

a) låtene var covre; noen ikke spesielt bra engang
B) jeg har dem fra før av på en annen CD (Guitar Hero 1).

Jeg hadde ikke kjøpt den CD-en for 150. :)