Vel, det jo ikke helt sant, men det kommer langt ifra like mange spill før denne jula som det vanligvis gjør. Her er de største, men blir de no bra?
- Batman: Arkham Asylum - Demo er ute, og det virker som dette kan være ok. Slippes 27. august.
- Halo 3: ODST - Har ikke satt meg inn i hva dette er, men det slippes 25. september.
- Uncharted 2: Among Thieves - 13. oktober i USA, ingen fastsatt dato her ennå.
- Silent Hill: Shattered Memories - Wii-remaken av Silent Hill 1, uten slåssing! 13. oktober.
- Brütal Legend - Blir å eie, og vi gleder oss til 16. Rocktober!
- Borderlands - Fallout 3-aktig spill fra Gearbox Software (best kjent for Brothers in Arms og Half-Life-utvidelsene), støtter fire spillere i en åpen verden. 23. oktober.
- BioShock 2 - Er vel en del folk som er interessert i dette. Jeg er ikke en av dem. 30. oktober
- Alpha Protocol - Også 30. oktober. Dette er en spionspill med RPG-elementer. Skyting, sniking, og bruk av gadgets står på menyen.
- Forza Motorsport 3 - Bilspill. 30. oktober.
- Tekken 6 - Slåssing. 30. oktober.
- Modern Warfare 2 - Mer CoD4-moro fra Infinity Ward. Hvis det er like bra som Modern Warfare 1 og har grafikken fra World at War skal jeg være fornøyd. 10. november.
- Assassin's Creed 2 - Jeg spilte aldri førstespillet, men dette ser … pent ut i det minste? 19. november.
- Dragon Age: Origins - BioWare sitt blodige middelalder-RPG. 6. november.
Blir Uncharted 2, Ratchet & Clank, Modern Warfare 2 og Brütal Legend på meg, og kanskje Silent Hill og Dragon Age hvis omtalene sier de er bra.
Hva med dere? Og legg gjerne til spill hvis dere mener jeg har oversett et!