Høsten og vinterens nye spill

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1


Vel, det jo ikke helt sant, men det kommer langt ifra like mange spill før denne jula som det vanligvis gjør. Her er de største, men blir de no bra?


  • Batman: Arkham Asylum - Demo er ute, og det virker som dette kan være ok. Slippes 27. august.
  • Halo 3: ODST - Har ikke satt meg inn i hva dette er, men det slippes 25. september.
  • Uncharted 2: Among Thieves - 13. oktober i USA, ingen fastsatt dato her ennå.
  • Silent Hill: Shattered Memories - Wii-remaken av Silent Hill 1, uten slåssing! 13. oktober.
  • Brütal Legend - Blir å eie, og vi gleder oss til 16. Rocktober!
  • Borderlands - Fallout 3-aktig spill fra Gearbox Software (best kjent for Brothers in Arms og Half-Life-utvidelsene), støtter fire spillere i en åpen verden. 23. oktober.
  • BioShock 2 - Er vel en del folk som er interessert i dette. Jeg er ikke en av dem. 30. oktober
  • Alpha Protocol - Også 30. oktober. Dette er en spionspill med RPG-elementer. Skyting, sniking, og bruk av gadgets står på menyen.
  • Forza Motorsport 3 - Bilspill. 30. oktober.
  • Tekken 6 - Slåssing. 30. oktober.
  • Modern Warfare 2 - Mer CoD4-moro fra Infinity Ward. Hvis det er like bra som Modern Warfare 1 og har grafikken fra World at War skal jeg være fornøyd. 10. november.
  • Assassin's Creed 2 - Jeg spilte aldri førstespillet, men dette ser … pent ut i det minste? 19. november.
  • Dragon Age: Origins - BioWare sitt blodige middelalder-RPG. 6. november.
Spill uten dato: Ratchet & Clank: A Crack in Time, New Super Mario Bros Wii, Resident Evil Darkside Chronicles (Wii).

Blir Uncharted 2, Ratchet & Clank, Modern Warfare 2 og Brütal Legend på meg, og kanskje Silent Hill og Dragon Age hvis omtalene sier de er bra.

Hva med dere? Og legg gjerne til spill hvis dere mener jeg har oversett et!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
Ah, skal vi se. ODST og MW2 fordi jeg er homo, også krysser jeg fingra jævlig hardt for at Borderlands blir bra (mest fordi jeg veit det blir pikk), ooog alt annet gir jeg beng i. Nesten litt avslappende, så kan jeg prioritere viktigere ting enn masse leketøy for unger denne julen.
 
#3
Brutal Legend, Forza, Bioshock 2 og Dragon Age er de som frister mest, og da hovedsaklig førstnevnte og sistnevnte.

Vil ha Super Mario Galaxy 2 :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
For min del blir det noe som dette.

Skal:
  • Bioshock 2 - Har så langt spilt gjennom eneren tre ganger, så du kan si jeg gleder meg en smule til dette selv om det ikke er Levine og gutta som mekker. Jeg har trua.
  • Brütal Legend - Jeg har egentlig aldri fått sansen for sånn papparock, men jeg har sansen for Tim Schafer og Jack Black så da er dette no-brainer.
  • Alpha Protocol - Det er Chris Avellone som har designet dette spillet. Det alene er årsaken til at dette er et "skal".
  • Borderlands - Var skeptisk til at Gearbox "Half-Assed" Software hadde klart å få til dette, men jeg leste noen previews borte hos Stein, Papir, Hagle hvor de forklarte ganske nøye ikke bare at de hadde fått det til, men også hvordan. Solgt.
Kanskje:
  • Halo: Obscure, Daft Sub-Title - Hvis jeg fortsatt er i humør til pangpang når dette kommer.
  • Batman: Arkham Asylum - Hvis jeg har råd og det viser seg å holde i lengden.
  • Uncharted 2 - Hvis det ikke bare blir mer av det samme som eneren.
  • Dragon Age - Hvis det ikke går i Biowares patenterte "lovende start som sklir ut i døll suppe med noen få lysglimt"-stil.
  • Modern Warfare 2 - Mest sannsynlig dette eller Halo, spørs hvilket som blir minst negert.
  • Silent Hill - Hvis remake-folka ikke har ruinert stemningen og opplevelsen fra originalen.
Forza er et sånt "oisann, vi glemte visst å legge inn moroa"-bilspill (altså ikke arkade) og utgår automatisk, Tekken 6 kommer etter både SFIV og BlazBlue til tross for at det er eldre og mindre fresht, og Assassin's Creed var såpass skuffende at et Assassin's Creed 2 må gjøre enormt mye annerledes for å være fristende. Bortsett fra grafikken, den var bra.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#6
Skal ha:
Batman: Arkham Asylum - Ikke siden (S)NES har det vært et bra Batman spill.
Uncharted 2 - Kjørte gjennom Uncharted: Drake's Fortune forrige uke for første gang, flere ganger! Må ha mer.

Vurderer:

Call of Duty: Modern Warfare 2 - Har ikke bestemt meg for om jeg skal ha det på PS3 eller PC. Eller i det hele tatt.
Assassin's Creed 2 - Vet ikke hva jeg skal si. Ser bra ut, eneren var ok.

Muligens jeg har feil, men jeg tror Splinter Cell: Conviction for X360 og PC kommer en tid i høst.

EDIT: Jeg har feil. Q1 2010.
 

oma

Village Drunk
#7
Tekken blir det nok noe av, selvom jeg har lagt hardcoringen på hyllen for lengst.

Silent hill blir ekstra nice uten at man trenger stort mer enn å putte "Silent hill" på noe før jeg kjøper det.

Motorstorm Artic Edge blir det nok også noe av, selvom det ikke er Evolution Studios, og selvom det kun kommer på psp og ps2.

Batman blir det sikkert ikke før utpå nyåret, mens Uncharted blir nok uansett på lånsj. Ja også MW2. Naijs
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#8
meh. litt nysgjerrig på Brütal Legend og kanskje en liten greie for Bioshock 2 som slikkert blir pur oppkast. Også kanskje Dragon Age da kanskje på en måte litt. Fordi det er BioWare.
 
#9
Dragon Age virker som jævlig beinhard blodfantasy på linje på A Song of Ice and Fire-bøkene og dermed er det uimotståelig for meg.
 
#11
Seff, følger med det som er news fra den kanten og. Det har potensiale til å bli veldig, veldig bra. Har lest et lekka draft av pilotscriptet og jeg har trua.

Hvis bare George R.R. Martin nå klarer å skrive ferdig bøkene :argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
En Sang om Greier og Greier blir spill også. Helt sant.
 
#13
Forza 3 LE er allerede forhåndsbestilt, Tekken 6 opp til vurdering (får se om det kanskje blir etter nyttår en gang..?) også Modern warfare 2 til PC rett etter release. :)
Så der har man julen redda i år også ser det ut til.. :elsk:
 
#14
Jeg skjønner ikke helt, skal dere liksom være tøffe når dere kun "vurderer" Modern Warfare 2? Multiplayeren kommer til å være uten sidestykke og singleplayeren kommer til å gi årets singleplayeropplevelse, vent og se. fitter.
 

Lodin

Der Waaaah
#15
Dragon Age virker som jævlig beinhard blodfantasy på linje på A Song of Ice and Fire-bøkene og dermed er det uimotståelig for meg.
Også har det et horehus. I det kan man be madammen overaske en når hu spør hva man er ute etter og da rissikerer man å finne to hulegriser eller en dverg i drag når man entrer rommet sitt...

Sånn ellers er det Batman, Brytal Legend og Alpha Protocol jeg virkelig ser fram til.
 
#16
Bioshock 2 er 2010 :)

Brütal Legend er det jeg ser mest fram til. Zelda satt til et heavy metal-univers skrevet av Tim Schafer, med Lemmy og Rob Halford som stemmeskuespillere? Sign me up! Også godt å se at Jack Black fortsatt har det i seg når han har bra materiale å jobbe med. Blir spennende å se hva EA sin markedsføring kan gjøre versus hva Majesco kastet penga sine på da Psychonauts kom.

Modern Warfare 2 er det andre jeg er helt sikker på at jeg skal ha på dag en. Multiplayeren i forgjengeren var sinnsykt bra og singleplayeren var veldig tight den også. Om dette er mer av det samme, bare større og slemmere vil jeg fortsatt være fornøyd.

Uncharted 2 virker fett det også, og fy FAEN så bra det ser ut. Demoen av eneren var ikke det mest spennende jeg har prøvd, men som med så mange andre spill den her konsollgenerasjonen så virker det som at oppfølgeren fyller ut potensialet til forgjengeren. Ikke nødvendigvis ett dag-en-kjøp (USA-datoen er hvertfall for nærme Brütal Legend), men kjøpes skal det.

Assassins Creed 2
virker som enda et spill som kan bli alt vi ville at eneren skulle være. Vi får sjå...

Ja! Også Left for Dead 2! Elsket eneren, vil ha mer! Trolig på lanseringsdagen.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#17
Jeg skjønner ikke helt, skal dere liksom være tøffe når dere kun "vurderer" Modern Warfare 2? Multiplayeren kommer til å være uten sidestykke og singleplayeren kommer til å gi årets singleplayeropplevelse, vent og se. fitter.
Hva i all verden, har Rævan begynt å trolle? Er hele verden blitt ironisk? Få meg ut av dette romskipet
 
#18
Forza 3 og ODST er forhåndsbestilt for lengst. Bioshock 2 og Brütal Legend skal vurderes.

Kommer ikke Lost Planet 2 også i år? Kommer i hvert fall demo på XBL førstkommende onsdag, med mulighet for 4 player co-op.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#19
Jeg skjønner ikke helt, skal dere liksom være tøffe når dere kun "vurderer" Modern Warfare 2? Multiplayeren kommer til å være uten sidestykke og singleplayeren kommer til å gi årets singleplayeropplevelse, vent og se. fitter.
LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT LISTA ER LAGT


Når det er sagt, så gleder jeg meg litt til Assassin's Creed 2, ettersom enern var akkurat passe slapp underholdning om man unnlot å gjøre så få sideoppdrag som mulig og bare konsa på å drepe vakter over en lav sko og akrobatere rundt omkring. Walo 3 pt. 2 virker litt småneger, men jeg gir det kanskje en sjanse. Modern Warfare 2, i fare for å sette Revan ytterligere i kok, vurderes. Biocock 2 har jeg absolutt ikke trua på, men jeg skal holde et halvt øye på, og Brütal Legend gadd jeg ikke å bli gira over så får se litt nærmere på det når det kommer.
 
#20
Morbo skrev:
Modern Warfare 2 er det andre jeg er helt sikker på at jeg skal ha på dag en. Multiplayeren i forgjengeren var sinnsykt bra og singleplayeren var veldig tight den også. Om dette er mer av det samme, bare større og slemmere vil jeg fortsatt være fornøyd.
Jeg burde selvsagt gitt uttrykk for mine meninger på en måte som Morbo gjør over, men etter et par øl og litt sinne klarte jeg ikke annet enn å irritere meg. Faktum er at det lille vi har sett av singleplayervideoer fra Modern Warfare 2 lover veldig godt. Jeg vet ikke om det kun er jeg som har sett bildet fra det som sannsynligvis er Alcatrazdusjene, stedet hvor folka blir slaktet i slow motion til gudemusikk i The Rock, stedet hvor man tar seg opp i gode gamle Rainbow Six 3 til Xbox som kom for en vel ni-åtte år siden? På bildet, hvis jeg ikke husker feil eller har tilagt det egne detaljer etter ønske, er det flere laserstråler overalt, de peker ned mot gulvet. Dette ene bildet gav meg ekstremhype fordi jeg husker hvor jævlig fet jeg syntes den sekvensen var fra RS3.

Ellers er jeg overrasket over å se at du skal ha AC2, Martin, i og med at forgjengeren var det mest oppskrytte faenskapet på lenge. Kjedelig, repetivt, uinteressant. Nevnte jeg repetivt? Om og om igjen?