Half-Life 2 - Offisiell Tråd

hmmm jeg kjørte spilet med det meste på max med mitt X600.. så hvis du har X800 synes jeg det er rart du ikke kan kjøre det... altså deg Guffufs
 
Jeg skal spille Half Life 2 Lost Coast om nøyaktig 7 minutter og 25 sekunder. Jeg tror at det vil gå kjemperæv, fordi maskinen min suger. Men jeg prøver likevel.
 
hmmm jeg kjørte spilet med det meste på max med mitt X600.. så hvis du har X800 synes jeg det er rart du ikke kan kjøre det... altså deg Guffufs
[/b]

Det er helt umulig å få Half life 2 til å fungere skikkelig bra med et X600 med høye instillinger. Trro du må tenke litt på hva "det meste på max" betyr :)
 
hmmm jeg kjørte spilet med det meste på max med mitt X600.. så hvis du har X800 synes jeg det er rart du ikke kan kjøre det... altså deg Guffufs
[/b]
Jeg har X800 Pro og det funker helt greit her, så tror ikke grafikkkortet skal være noe problem.
 
Vel hvis du sier at jeg burde tenke over det sier jeg at du burde tenke over hva jeg sa.. jeg sa ikke jeg hadde ALT på max. jeg sier det hadde det MESTE på max. dvs, 2x AntiAliasing, Reflect World og oppløsning på 1024x768 pixler.. resten på max. Jeg sa heller ikke det gikk feilfritt, jeg sa det gikk greit.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Faen heller. Nå skal jeg oppgradere PCen min bare så jeg også kan si "Jeg spiller med alt på max". Det begynner å bli en stund siden jeg kunne stikke nesen i været og si det. I mellomtiden får jeg prøve å spille Lost Coast med alt på min... <_<

EDIT: Æsj, den forteller meg at jeg ikke når opp til kravene en gang. MEN DET DRITER JEG I! 10fps er bare kos.
 
Faen heller. Nå skal jeg oppgradere PCen min bare så jeg også kan si "Jeg spiller med alt på max". Det begynner å bli en stund siden jeg kunne stikke nesen i været og si det. I mellomtiden får jeg prøve å spille Lost Coast med alt på min... <_<

EDIT: Æsj, den forteller meg at jeg ikke når opp til kravene en gang. MEN DET DRITER JEG I! 10fps er bare kos.
[/b]


10 fps er kos det ja..
 
Da har jeg sett litt på mine innstillinger og fant ut at jeg har:

4X AA (eller var det 6X :ehm...: )
16X et eller annet
Reflect all
Full High dynamic range
Vertical sync
1280 x 1024
Alt av grafikkdetaljer på maks


Kjører med rundt 30 til 40 FPS, men det har vært helt nede i 20 inni kirken


Må bare si en gang til at Source motoren er utrolig fin. Den er utrolig behaglig og se på.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Nå har jeg spilt saken, og det gikk faktisk helt glatt, masse fps og alt mulig. Men det var fordi (som den første kommentarboblen fortalte meg) spillet hadde skrudd av alt som HDR å gjøre fordi PCen min var for ræva. Med andre ord så spilte jeg helt vanlig HL2. Sparegrisen skal slaktes.
 
Vel hvis du sier at jeg burde tenke over det sier jeg at du burde tenke over hva jeg sa.. jeg sa ikke jeg hadde ALT på max. jeg sier det hadde det MESTE på max. dvs, 2x AntiAliasing, Reflect World og oppløsning på 1024x768 pixler.. resten på max. Jeg sa heller ikke det gikk feilfritt, jeg sa det gikk greit.
[/b]
Det der tilsvarer ikke "det meste på maks", tro meg.





Anyway, Guffus klarer det garantert bra med et X800 kort.
 

Lodin

Der Waaaah
Trur nok jeg driter i dette ja. Deler av maskina mi har allerede lavere specs enn minimumskravet til vanlig HL2 så dette er fånyttes. :(
Får håpe den virkelig ad-onen blir ferdig en gang i framtiden da.
 
Er det noen som vet nøyaktig når Aftermatch kommer? Har hørt at det kommer 11 November. Gledre meg så sykt til denne tilleggspakken, ikke kun for historien, men også fordi vi kanskje for muligheten til å se mange av de tingene som ble kuttet ut etter E3 2003 som f.eks: Hydra, assaissain + en god del kule gadgets. Har spilt gjenneom Half Life 2 7 ganger og ble etter Lost Coast helt vil. Jeg vil ha mer Half Life 2.

Har hørt at Aftermatch inneholder omtrent 1/3 så mye som Half Life 2, stemmer dette?

*gira*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
*Kremt* Aftermath. :)
Betyr noe sånt som "det som skjer i etterkant av en stor hendelse". :smarting:
 
Sikkert jeg som er treg, men hva mente du der :svette:



Vet at Aftermatch forteller historien etter slutten av Half Life 2, der hvor G-man sier noen filosofiske ord om forskjellige ting.
 
Spillet heter Half-Life 2: Aftermath, ikke Aftermatch. :p

Edit: Faen. Eid av Agahnim. <_<
 
Hvorfor i kuknegerhelvete skal alt på død og liv være revolusjonerende? Hva med å bare lage noe som er bra?
Valve leverer. Igjen. De være lovet! :D
Half-Life 2 er akkurat nå det beste spillet i verden. 10/10, bankers. Får se om det kommer noen dødpunkter etterhvert, da kan det bli en nier.
Half-Life 2 er seg selv nok, og... det holder. :)
Søndag var det 10 år siden Half-Life 2 kom ut. Et Yetipants fortsatt like frelst?
 
Sist redigert:

demake

Seksuelt godteri
Ja.