Half-Life 2 - Offisiell Tråd

Javel, akkurat som jeg trodde.

Thx for nothing <_<
 

Lodin

Der Waaaah
Skulle gjerne svart, men jeg får ikke logga meg på en gang. LOL Steam. :rulleøyne:

Tror uansett ikke du kan sette spilla til å kjøre offline hvis du ikke er online mens du gjør det. Utrolig praktisk system.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg hadde faktisk tenkt til å direktelinke til den artikkelen der.

Valve er noen snikende bastarder.
 
Opprinnelig skrevet av Ace@02.12.2004, 18.27
Ja,ja. Du går inn på steam uten å hver koblet til nettet...ok? ok.
145186​
Joda, jeg fant ut av det der etter at jeg tok med meg maskina hjem igjen :rulleøyne: Nervøs om jeg kom til å få det inn eller ikke. Det så nemmelig ikke ut til å funke her.

Fikk prøvd det ett par timer i går da, men i kveld er det innflytningsfest!
 
Nå har til og med Koz-teh-loz fått tilsendt herligheten. Jo-hoo! :flau:
 
hvordan får dere lagd sånne bilder av fjesene t folkene, sånn som det hasjbildet av alyx????
 
Lastet ned demoen idag.

Brukte tre timer på den, med pauser. Lekte meg med å samle forskjellige objekter oppi kasser, eller å sette dem fint på bordet.

Banene var første banen, der du ankommer med toget, og en "Ravenholm" eller noe slikt. Likte begge, spess den siste, fordi der fikk jeg våpen. Var kjekk hele tida, utenom mot slutten. Da kom det noen skjeletter med denne kylling-infected-greia på hodet. Uff, hadde lite kuler igjen mot slutten, men klarte meg. Er dette de to første banene av spillet?

Vurderer å skaffe meg spillet. Er utrolig fett.

E: Fant ut at Ravenholm ikke er bane nr. to. Takk Gud, skal gå en liten stund før jeg tar den igjen, det er sikkert. Mørk bane, det der. Skal poste mer i mårra, laster ned ett par demoer nå, det går treigt.
 
Jeg kjøpte meg Half-Life 2 i går, men sålangt har jeg bare hatt problemer.
For det første så bruker spillet SINNSYKT langt tid på å¨starte, og for det andre så får jeg ingen lyd inni spillet.
Jeg leste patch notes inni steam, og der stod det at noen lydproblemer hadde blitt fiksa, men det er ikke hos meg. :(

noen som har noen tips til hvordan jeg hvertfall kan få lyden tilbake?

the specs:
cpu: amd 1900+
skjermkort: geforce 6600 gt
lydkort: creative 5.1 sb live
ram: 1024 ddr ram

EDIT: jeg fikk fiksa lyden ^_^
 
Noen som har funnet noen fete Mods til Hl2? Har holdt på mye med garrys mod, men ble lei av det etter en stund.