Half-Life 2 - Offisiell Tråd

#21
Jeg kjøpte Gold Pakka med en eneste gang det hele var tilgjengelig, å i forige uke fikk jeg en stor pakke fra fedex på døren med HL 2 caps, 3 store plakater, Primas Stratergy guid (som jeg seff ikke har blad i pga spoilere... Soundtracket til spillet + litt annet småtteri. Vet noen når spille blir tilgjengelig idag?
 

Kilik

Lokal moderator
#22
Counteren til PlanetHalfLife har nå 14 timer igjen. Altså ved midnatt...Mulig det tar lengre tid hvis de følger amerikansk tid.
 
#26
Må si at jeg skammer meg ganske mye har aldri egentlig vært borte i half-life men 2 ern ser så utrolig fett ut men orker ikke spille et sån gammalt spill nå.
Er det veldig viktig og spille 1 ern?
Viss det var mulig kunne noen av dere skrive kort storyn til 1ern trykk spoiler på da så ingen blir sure.

Ps.Jeg beundrer mange av dere for at dere er bedre personer en meg selv og mange av dere har den gamer personligheten jeg ser opp til.
 
#27
Opprinnelig skrevet av delta zai@15.11.2004, 20.41
Må si at jeg skammer meg ganske mye har aldri egentlig vært borte i half-life men 2 ern ser så utrolig fett ut men orker ikke spille et sån gammalt spill nå.
Er det veldig viktig og spille 1 ern?
Viss det var mulig kunne noen av dere skrive  kort storyn til 1ern trykk spoiler på da så ingen blir sure.

Ps.Jeg beundrer mange av dere for at dere er bedre personer en meg selv og mange av dere har den gamer personligheten jeg ser opp til.
135863​
jeg vil anbefalle deg å spille det hvis du tåler den utdaterte grafikken. Spillhistorisk er det et viktig spill som har satt sitt preg på senere spill, og det i seg selv er en viktig nok grunn for å trekke det frem igjen for meg :)
 
#29
Opprinnelig skrevet av GombaC+15.11.2004, 21.02-->
<!--QuoteBegin-delta zai
@15.11.2004, 20.41
Må si at jeg skammer meg ganske mye har aldri egentlig vært borte i half-life men 2 ern ser så utrolig fett ut men orker ikke spille et sån gammalt spill nå.
Er det veldig viktig og spille 1 ern?
Viss det var mulig kunne noen av dere skrive  kort storyn til 1ern trykk spoiler på da så ingen blir sure.

Ps.Jeg beundrer mange av dere for at dere er bedre personer en meg selv og mange av dere har den gamer personligheten jeg ser opp til.
135863​
jeg vil anbefalle deg å spille det hvis du tåler den utdaterte grafikken. Spillhistorisk er det et viktig spill som har satt sitt preg på senere spill, og det i seg selv er en viktig nok grunn for å trekke det frem igjen for meg :)
135875​
[/b]
I tillegg til at det er sabla morro.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#31
Jeg har akkurat lasta ned 7,5GB av silver edition.. I mårra blir det å fortsette med Half-Life: Source.

Deæven, det blir mye skolearbeid i mårra! :p
 
#32
Jeg har heldagsprøve (tentamen) i morgen, og skal nok ha meg Half-Life 2 ... Hvordan skal den prøven gå? :rulleøyne:
 
#33
Opprinnelig skrevet av Jani+15.11.2004, 21.08-->
<!--QuoteBegin-EvilPinky
@15.11.2004, 21.05
9.2 hos GameSpot.com

http://www.gamespot.com/pc/action/halflife2/review.html
135876​
Ikke dårlig.
Men kan ikke være misfornøyd med et spill som får 9 eller mer. Halo 2 fikk jo 9.4 av GameSpot, allikevel var folk misfornøyd. :ehm...:
135878​
[/b]
Det var fordi veldig mange regnet med at spillet skulle få 10, og fordi de aller fleste andre anmeldere har gitt nesten full score eller helt full score...
 
#34
Så klart, men allikevel ... Kan man klage på en 9.4 eller 9.2? Jeg synes ikke det er dårlig, tatt i betraktning at ingen spill er perfekte.
 
#35
HL2 fikke 9,7 hos IGN som slett ikke er dårlig. KIlde:IGN¨

Nå er det en del timers søvn, 8 timers skoledag :doh: ,også hente det på jobb og hjem og spille til jeg faller om.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#36
Skal spille fra 09.00 imorgen. :)
(muligens etter jeg har tatt meg en dusj og spiser litt først, men det spørs om jeg klarer å holde meg.)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#37
Opprinnelig skrevet av delta zai@15.11.2004, 21.41
Må si at jeg skammer meg ganske mye har aldri egentlig vært borte i half-life men 2 ern ser så utrolig fett ut men orker ikke spille et sån gammalt spill nå.
Er det veldig viktig og spille 1 ern?
Viss det var mulig kunne noen av dere skrive  kort storyn til 1ern trykk spoiler på da så ingen blir sure.

Ps.Jeg beundrer mange av dere for at dere er bedre personer en meg selv og mange av dere har den gamer personligheten jeg ser opp til.
135863​
Fear not, Half-Life 1 har fått en oppussing med Source-motoren, så nå kan det rundes i all sin prakt, 2004-style. Den eneste bommerten er at det bare kan skaffes sammen med Silver- eller Gold-pakken. :tommelopp:
 
#38
Opprinnelig skrevet av Vanguard+16.11.2004, 00.34-->
<!--QuoteBegin-delta zai
@15.11.2004, 21.41
Må si at jeg skammer meg ganske mye har aldri egentlig vært borte i half-life men 2 ern ser så utrolig fett ut men orker ikke spille et sån gammalt spill nå.
Er det veldig viktig og spille 1 ern?
Viss det var mulig kunne noen av dere skrive  kort storyn til 1ern trykk spoiler på da så ingen blir sure.

Ps.Jeg beundrer mange av dere for at dere er bedre personer en meg selv og mange av dere har den gamer personligheten jeg ser opp til.
135863​
Fear not, Half-Life 1 har fått en oppussing med Source-motoren, så nå kan det rundes i all sin prakt, 2004-style. Den eneste bommerten er at det bare kan skaffes sammen med Silver- eller Gold-pakken. :tommelopp:
136115​
[/b]
Ikke glem Collectors Edition pakken, den inneholder også HL:Source, mener jeg å huske.

Teh inlegg NR.900
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#40
Dæven steike, dere. Half-Life: Source er endelig ferdig nedlastet, og... vel, gjør dere klare for Half-Life i all sin Source-prakt!

Stemmer, de har ikke oppdatert noen modeller, teksturer, lyder, eller noe som helst, egentlig. Vannet er STYGGERE. Eneste er at teksturene har et ekstra lag med... møkk, eller noe, og at gnistene ser fetere ut. Også litt ragdoll på monstrene, da. Med andre ord... SKUFFAAAA!