Half-Life 2 - Offisiell Tråd

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Raketten flyr dit du sikter med laseren. Bare skyt og pek.
 
Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude@20.11.2004, 23.43
Hva er anti alaising? Er det bra?
138433​
Anti aliasing er en teknikk som gjør kanter glattere og mykere. Det krever mer kraft av PC-en din og du vil oppleve hakking hvis du ikke har bra nok PC til å ha på AA. Heldigvis er det flere grader av AA(høyere grad krever mer kraft).









(Redigert: Bah.. Bildene ble forminsket jo. Jaja, antar dere klarer å se forskjellen uansett)
 

Novastrum

Feminist-elitist
EirikPC: Det ser ut som driverfeil. Last ned nye drivere. Det er også en liten sjanse for at kortet er overopphetet, men lite sansynlig hvis det er slik hele tiden.
 
Ah, da har jeg endelig fått satt meg ned med HL2...dette var bra...veldig bra.





Jeg mener...SE på dette!
SE!
Det er faen så vakkert at man nesten får en tåre i øyekroken. :flau:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Personlig er jeg meget svak for den delen der man kommer til den store brua, og bare skuer utover idet den forsvinner inn i tåken fremover. Meget stemningsfullt øyeblikk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Stiluz: Jeg skal drepe deg og ta PC-en din. :p
På min PC er de mest stemningsfulle øyeblikkene da alt stopper opp midt i en skuddveksling fordi det er flere enn tre karakterer på skjermen samtidig. Herlig!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, er du gal? Dette er en helt ny type tid som jeg har døpt "O store Satan, ta min usle sjel i bytte mot en 4GHz Pentium 4 med et Radeon X800-kort og 1GB RAM-tid"!
 
hehe! Komiker du... snakker om ting som stopper... gled dere til slutten. Den er NYDELIG!!!! med caps-lock!!!!


selv om dette leder meg til et problem.... hva skal jeg spille nå? :grine:
Kommer selvfølgelig til å runde det på ny... men hva blir det neste spillet?
...litt off-topic kanskje, men har dere noen forslag?
 
Argh spillet kræsjer etter jeg har startet det, jeg får se han skumle valve fyren med "teh valve" i øyet, så trykker jeg på escape og hele greia går svart.
Har et ati 9200, windows xp og oppdaterte drivere, care to help anyone?
 
Opprinnelig skrevet av Yetipants@21.11.2004, 19.54
Stiluz: Jeg skal drepe deg og ta PC-en din. :p
På min PC er de mest stemningsfulle øyeblikkene da alt stopper opp midt i en skuddveksling fordi det er flere enn tre karakterer på skjermen samtidig. Herlig!
138696​
Altså, jeg har en XP2000, 512 (266 mhz), R9800 Pro. Det hakket da jeg hadde på de innstillingene fant jeg ut etterhvert. Nå er da haddisken min i total kaos, men men.

Jeg elsker de øyeblikkene når man kommer ut i et stort landskap og bare kan beskue verdenen.
 
Har lagt merke til at G-man lurer rundt omkring fortsatt! :p Engang stod han ved et hjørne så jeg trodde jeg kunne springe bort til ham, men da jeg kom bort til hjørnet var han borte igjen. Spooky fyr denne G-mannen :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av ViRRuM@21.11.2004, 19.39
Gidder ikke kjøpe det jeg  :blunk: . Satser heller på å få det til jul  :D

POST: 2
138726​

gidder ikke.........satser på....å få det til jul...Half-Life 2??? :confused:

Nå tror jeg virkelig du har forvilla deg inn i feil forum, gutten min.
 
Opprinnelig skrevet av GombaC@21.11.2004, 20.24
Har lagt merke til at G-man lurer rundt omkring fortsatt! :p Engang stod han ved et hjørne så jeg trodde jeg kunne springe bort til ham, men da jeg kom bort til hjørnet var han borte igjen. Spooky fyr denne G-mannen :)
138762​
Enig! Har sett an ca. 6ganger... men bare på avstand.
Han har alltid forsvunnet ved å gå inn en dør eller rundt et hjørne... det går heller ikke an å skyte ham >_<
 
Wohoo etter litt fiksing virker HL2, regjeringen er skumle folk de.