Halo 2 (Xbox)

#21
Såklart jeg skal ha spillet. For en dumt spørsmål.
Jeg og Psycho Mantis har allerede planlagt å skule skole for å skaffe spillet. Vi møtes ved Spaceworld.

Men kan en bare snakke med folk nær deg? Kjedelig a, trodde
man kunne høre alle på laget jeg?
 
#22
Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude+18.08.2004, 17.18-->
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@18.08.2004, 15.21
Ja, selvfølgelig skal jeg ha Halo 2. Skal også spille det over XBox Live, og ja, gleder meg veldig. Håper bare det blir flere gode multiplayer-baner nå. Halo: Combat Evolved (XB) hadde kun én god multiplayer-bane.
89442​
Hvilken var det da??? :)
89465​
[/b]
Blood Gulch.

<!--QuoteBegin-Alucard
@18.08.2004, 17.44
Såklart jeg skal ha spillet. For en dumt spørsmål.
Jeg og Psycho Mantis har allerede planlagt å skule skole for å skaffe spillet. Vi møtes ved Spaceworld.

Men kan en bare snakke med folk nær deg? Kjedelig a, trodde
man kunne høre alle på laget jeg?
Jeg ser selvfølgelig ann dagen. Hvis det er en viktig prøve, så tror jeg ikke jeg skulker. :svette:
Hvis ikke møtes vi ved Spaceworld, ved åpningstid (10.00?) 11. november.

Det med at man bare kan snakke med folk i nærheten synes jeg er greit, spesielt med tanke på at opp til 16 folk spiller samtidig.

Men noen som vet om det er slik at man kun kan snakke med de på laget?
 
#23
Pah, det var flere andre baner som var kule bare man hadde nok folk også. CTF med 16 spillere gjorde seg godt på store baner. Husker ikke navnet på banen nå, men den med en "base" i hver ende, og en svær slette mellom, med fjell på sidene.
 
#24
Ja, jeg skal ha Halo 2.
Ja, jeg gleder meg.
Ja, jeg skal spille det på Live!
Nei, jeg har ikke Live, eller gyldig Xbox (moddet, med andre ord).
Ja, jeg skal kjøpe ny Xbox og Live Kit.
 
#25
ILiuz, seriøst.. jeg som prøver å få deg med på live og greier... jeg har logget 400 timer på live ca. og du TROR at jeg ikke kommer til å spille Halo 2? er du skutt?

Jeg er skuffet :grine:
 
#26
Jeg tenker meg at dette er noe jeg skal skaffe meg, men da må jeg først skaffe meg noe å spille det på :svette:
Og nå som prisen på X-Box synker, då er det veldig sannsynlig at jeg kommer til å skaffe meg en box før Jul.
 
#27
Det med at man bare kan snakke med folk i nærheten synes jeg er greit, spesielt med tanke på at opp til 16 folk spiller samtidig
Jepp du sier no. Hadde blitt litt virrete med 16 som roper og hoyer samtidig.

;)

Blir det prøve så vil jeg heller skulke.
Neida, må nesten ha en prøve. Viktig.
men hva er sannsynligheten.

Eller enda verre, prøve dagen etter release.
 

Endre

Ødela forumet
#28
Ville bare legge til dette, for de som lurte:

«Halo 2 supports team chat: press a button to communicate directly with your team, or use proximity voice to say something nasty just before you cave in the back of an opponent's skull. Of course, your enemies can also hear you screaming.»

Tatt fra Bungie.net.
 
#29
Jeg kommer også til å spille HALO 2, kjøpte meg nettopp X-box for å spille Ninja Gaiden, Fable og Halo2.
Har ikke LIVE enda men skal kjøpe det nærmere November.

Har allerede forhåndsbestilt HALO2 Limited edition box :p

Glede seg, glede seg :D
 
#30
Vente med Halo 2??? Nei nei nei!
Spillet må jo være i samlingen på lanseringsdagen!

Bare jeg får Xbox'n inn i mitt trådløse nettverk, så får jeg brukt Xbox Live igjen også!
 
#31
Håhåh! Herlig, herlig. Selvfølgelig skal jeg ha det. Dette har jeg ventet på lenge... For lenge. SådukanbareskrivemegopppålistenILiuz. Forresten, hvordan fungerer klanssystemet til Xbox Live?
 
#32
Tror jeg skal kjøpe XBoX hvis dette spillet ikke kommer ut på pc, tror nesten jeg vil kjøpe xbox bare for grafikken og at jeg får det på dagen...wheeee

fete bilder btw

noen som har noen mening om mulig utgivelse på pc!!!???

:blunk: :tommelopp:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#34
Nåja, det vil jeg ikke tro. Teknisk sett er spillet allerede utdatert, og må dermed slippes ganske fort på PC hvis det skal ha noen som helst sjanse til å selge, og ikke bli fullstendig satt i skyggen av titler som Half Life 2, Doom 3 og andre giganter på PC-markedet.
 
#35
*håpehåpehåpehåpehåpehåpe*

jeg tror nok Half Life 2 kunne sette et eventuelt sent Halo 2 til pc mer i skyggen ja, men tror ikke Doom 3 har det potensialet.

dette er jo en stund siden men... noen som kan huske hvordan det gikk sist gang?? (Halo til xbox (-) Halo til pc...?)


og forresten, ...jeg kan ikke se min eller Iliuz's avatar, kunne se det før, må jo ha skjedd no, det er bare et irriterende rødt kryss oppe i hjørnet, hvordan får jeg fiksa det ;)
 

Kilik

Lokal moderator
#37
Opprinnelig skrevet av Mandark@21.08.2004, 18.31
Nåja, det vil jeg ikke tro. Teknisk sett er spillet allerede utdatert, og må dermed slippes ganske fort på PC hvis det skal ha noen som helst sjanse til å selge, og ikke bli fullstendig satt i skyggen av titler som Half Life 2, Doom 3 og andre giganter på PC-markedet.
90993​
Minner om at PC-versjonen av Halo 1 kom ut nesten 2 år etter Xbox-versjonen. Spllet hadde da blitt temmelig utdatert grafikkmessig, men solgte likevel bra.
 
#39
Microsoft har mer å tjene på å holde Halo 2 Xbox eksklusivt enn å gi det ut på PC.

Og før opp Fleksnes på den lista der ASAP! Meg meg bak kontrolleren og minifleksnes som synger barnesanger på headsettet kommer jeg til å gruse all motstand!