Halo 2 (Xbox)

D

Deleted member 91

Gjest
Har spleiset på mappacken med et par venner av meg, og vi betalte 180 sammenlagt, og jeg må si at det virkelig er verdt det. Jeg syns hittil at Terminal er det feteste brettet, simpelten fordi det er et utrolig interessant brett. Det er veldig få steder på brettet man kan tusle rundt på å føle seg fullstendig meningsløs, kanskje med unntak av rett under selve togstasjonen. Også ligger det så mange fine Battle Rifles rundt omkring også. Elongation ligger på andreplass, siden jeg elsket Longest i Halo 1, og brettet er så sinnsykt bra på splitscreen eller på små LAN-parties. Og kjempefestlig på Classic CTF. Backwash ble jeg også imponert over, fett med et brett som har litt varierende spillmekanikk. Tåken er en genistrek.

Nei, alt i alt er jeg strålende fornøyd. Ville ikke akkurat anbefalt å kjøpe pakken for bonusvideoene, da.

D

Deleted member 91

Gjest
Nja. Relic var ikke direkte dårlig, men det var veldig lite som var særlig interessant med det, bare. Gemini var heller ikke helt det store, da det til tider bare ble for kaotisk og tilfeldig for meg. Forsto heller ikke helt det klassiske med Duality-designen. Nuvel. :)

Hvor mange baner er det sammenlagt? Fem?

D

Deleted member 1518

Gjest
Noen hær som kunne tenke seg og sende halo 2 multiplayer pack til meg i posten. Så sender jeg den tilbake når banene er instalert, i tillegg til tileggspakken sender jeg med 20 kr som betaling for portoen du måtte betale for og sende det til meg. Noen som gidder`?

Adressen ær:

Torulv Hølland Gjedrem
4387 Bjerkreim

Skulle fint gjort det hvis jeg kunne litt bedre med dette postgreiene. Men foreldrene mine tillater det ikke. Fikk heller ikke lov til å sende Xbox Live Starter-Kit demo-CDen til MattMan for en stund siden.

Terminal og den øy-banen var de kuleste etter min mening. Eneste som skuffet var at når du gikk ut i vannet, så døde du. Du falt lissom rett ned, og det hang ikke helt på grep. Selv om jeg kan forestille meg at MJOLNIR-drakten veier litt. (eller hva den heter..) Men det hadde også vært kjipt å bli drept mange ganger av en god sniper som gjemte seg i sjøen.

Revan: Det er bare å stjele en konvolutt og et frimerke fra din fars skrivepult *smekk på fingrene* for så å gå til postkontoret og poste i snik... Så fremst du ikke blir oppbevart i bur hjemme?

Du ville ikke sendt det til meg da Revan? Jeg har jo masse gode tilbakemeldinger på "kjøp, salg og bytte" -delen.
Du kunne sikkert ha fått litt penger for bryet også.

Opprinnelig skrevet av Mongis+03.08.2005, 20.58-->
<!--QuoteBegin-Freezar
@03.08.2005, 21.52
En ting jeg lurer på:
Jeg har ikke Live, men kjører system link mellom to Xbox-er. Trenger jeg da kun å kjøpe en utgave av add-on-mapsa, slik at jeg bare legger de inn på harddisken. Eller må jeg punge ut 600sphenn for driten?
247821​
Du trenger bare å kjøpe ett eksemplar. Den kan du bruke på så mange Xboxer du bare orker. På Play er den forresten ganske billig. :tommelopp:

Klarte forresten å nå "Berserker" i en online kamp(8 mot 8) på Xlink her om dagen! :smarting:

Opprinnelig skrevet av GameFAQs
Name: Berserker
Says: Untouchable
Spree: 20
Looks Like: Star (Gold;8 points)
Carnage Report View: Same
Comments: Alright this is very very hard to get. It's going to take a lot
of luck and/or skill. Items like the Sword, Sniper Rifle, Beam Rifle, Rocket
Launcher, or Plasma Pistol+Human Pistol are gonna earn you this, but it's
still a longshot. Easiest in Big Team Battles.
End: You ended ______'s killing spree/ ______ ended your killing
  spree
Difficulty: 9.5/10
Bonus: 1
Games: All
Med andre ord 20 kills på rad uten at jeg selv dødde.
247823​
[/b]
Det samme fikk jeg i en Live-Kamp. døde ikke en eneste gang. :cool2:

Noen som har klart Killimanjaro da? :drømme:

Opprinnelig skrevet av GameFAQs
Name: Killimanjaro
Kills within 4 seconds after each other: 7
Looks Like: 7 Stars
Comments: If you get this, you're either a master, or just
very very lucky. Like I said earlier, anything and everything
explosive. The Sword is a little farfetched at this point, but can
still work.
Difficulty: 10/10
Bonus: 6 (adds 1 to past medal)
Har selv bare klart Triple Kill... :flau:

*rekke opp hånden*

Var også en liten krangel på en Live-kamp husker jeg. En som ikke var så dreven med sniper som tok sniperen på Headlong, alien sniper, så begynte en å klage og sa at han skulle gi sniperen til han. Det gjorde han, så sa jeg at denne kampen ikke betydde noe, siden vi vant uansett. Så tok jeg det andre lagets sniper bare for å heve meg over han og det var 30 sek igjen. Fikk en double kill og killing spree faktisk. VM i flaks siden jeg faktisk bommet på 2 av de på min skjerm, men jeg klager ikke. Han sa ikke så mye etterpå. :)

Opprinnelig skrevet av Mongis+12.08.2005, 19.53-->
Noen som har klart Killimanjaro da? :drømme:

<!--QuoteBegin-GameFAQs
Name: Killimanjaro
Kills within 4 seconds after each other: 7
Looks Like: 7 Stars
Comments: If you get this, you're either a master, or just
very very lucky. Like I said earlier, anything and everything
explosive. The Sword is a little farfetched at this point, but can
still work.
Difficulty: 10/10
Bonus: 6 (adds 1 to past medal)
Har selv bare klart Triple Kill... :flau:
250750​
[/b]

Har klart 4 kill innen 4 sekunder fra hverandre med sniper på Ascension. Jeg stod borti det store tårnet, mens alle 4 på det andre laget hade trengt seg sammen oppi det lille, jeg tok 4 skudd og drepta alle. :cool2: Husker ikke hva det heter, da. Faen. >_<

Bra du bidrar så konstruktivt til emnet, Luna...

Halo 2: Diary of a n00b

Ganske morsom lesing. Jeg siterer dag 1. For å lese resten, trykk på linken min.

Opprinnelig skrevet av Bungie
Ok, I am new to this game and today was my first game, and I am really confused.

So anyways, first of all I set up my player profile and it asks me for my sensitivity, and since I'm a very sensitive guy (dolphins make me cry) I chose the highest, 10. My mom says I am an Elite person, so I selected Elite, not sure what that meant. I like gardens and I'm good with plants, so I also chose "greenthumb" for some setup thingy. My dad says I'm an invert, so I selected "inverted".

So now that my player profile is all set, I have to create an x-box live account. Well I'm trying to set it up and it asks for my name, so I put in my name "Bob", and it says something like "sorry, that name is taken already". So I'm like huh? So I try again and it still tells me it's taken. I tried it like 15 times! I was so confused then. I mean, come on, how is it my fault that my parents named me Bob? What am I supposed to do about it? So I ask my dad to come help me and I explain to him that it doesn't like my name, so he says to use my middle name. Middle name? I didn't even know I had a middle name! So I ask my dad what my middle name is, and he says "uradopted", so I put that in and it finally took it, whew.

Ok, finally I'm on and I go to play my first game. It starts us on some map called "coagulation", and I'm running around not really knowing what to do, and then my screen says "hold x to pick up sniper rifle". So I hold x for about thirty seconds, and I guess something happened because now my gun looks different. I don't like it though, I mean the little circle thing is so small now! I liked it so much better when I had my starting gun, I think it is called an SMGG or something, and my circle aimy thing was so much bigger! Then to make matters worse, my teammates are all yelling at me to "snipe" some guy running towards our base (I have no idea what they were talking about), but I can't get that little circle aimy thing to line up right! I can see him running at our base and I know I gotta do something quickly. The guy was about half way across the map, running right at me, and I could see he had the SMGM gun! I'm thinking, how am I supposed to kill him when my aimy thing is so small? So I figure that I must need to get closer, so I start to run at him. After like 20 seconds of running, we are starting to get closer, and then he starts firing on me, and that was so unfair! I mean, he's got this huge SGM gun thingy with a huge aimy circle, and I have this little tiny circle that moves all over the place when I try to move my joystick thing. How am I supposed to hit him?! And to make matters worse, he has like 60 bullets and I only have 4!! Why is there even a "sniper rifle" in the game, who would want that crappy weapon? It sucks man.

Anyways, as you can guess, the guy kills me with his super SGMG gun, but then something really strange happens - I can still see my dead body, and the guy starts exercising over my body! I don't understand, he was doing these like lunges or sqats over my body. Does that really help your legs get stronger? If I do that at the beginning of the game, will I be able to jump higher or something?

Then finally, what really made me mad, all my teammates started yelling at me and calling me a "nooby" or "booby" or something like that, I don't remember. Like it was my fault!

Man this game is confusing. =(

--Wasabe