Halo 2 (Xbox)

Skal sitte opp hele natten, da jeg sikrer min kopi av spillet på nattåpent. Så har jeg oppdaget at jeg ikke skal ha noe undervisning den 11, så jeg har sikret meg på alle måter :p
 
Opprinnelig skrevet av Baronen@28.10.2004, 13.43
Æsj. HaloNorge ga meg magesår. For en møkkaside.

Bahbah, vi får prøve å få litt liv i dette emnet igjen. Hva skal folket gjøre på 11. November?
Personlig, så skal jeg spille co-op med en kompis hele dagen. Skal få lastet opp med Battery før den tid - jeg trenger også en 20 meter TP-kabel, slik at jeg kan spille Live på 42-tommeren. :svette:
125971​
Den 11. er en torsdag, så det er midt i uka for meg.. Fotballtrening er det også da. Men, men, jeg og en kompis har bestemt oss for å ikke åpne og prøve spillet før kvelden dagen etterpå. Da skal han sove over hos meg, så skal vi spille co-op hele natta.. :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Revan@28.10.2004, 13.35
Da skal han sove over hos meg, så skal vi spille co-op hele natta..  :p
125993​
Det hadde igrunn vært vår plan også, hadde det ikke vært for det jæææævla SG-treffet dagen etter. :svette:
 

SHDR

Gullmedlem
Ja, tror dere virkelig AI-en i Halo hadde vært lett å få så god som den er når man må beregne titalls millisekunder latency for å kunne respondere til hver spiller? Det er mange klokkesykluser ... og det er forskjellen mellom en Elite som kaster seg bak en sten og åpner ild, og en som står stille som en annen idiot mens Master Chief måker ham ned med rifla si.
 
11 november er en fredag så jeg får kanskje spilt halo2. Men blir sikkert fylla kjenner jeg meg rett, så da setter jeg av mandagen til halo2 hehe.
 
Jeg mistet lommeboken min i går, gjett hva det betyr :(
 
Opprinnelig skrevet av Revan@29.10.2004, 23.51
Jeg mistet lommeboken min i går, gjett hva det betyr
Ingen Halo 2 på deg..? :ehm...:

11 november er en fredag så jeg får kanskje spilt halo2. Men blir sikkert fylla kjenner jeg meg rett, så da setter jeg av mandagen til halo2 hehe.
Det er en torsdag.. :rulleøyne:
126953​
Mest sansynlig ingen halo 2 på meg. 11. November er en torsdag, og vi har fri på fredagen og jeg får meg ikke Halo 2 :grine:
 
Opprinnelig skrevet av eXploSer+30.10.2004, 10.14-->
<!--QuoteBegin-Revan
@29.10.2004, 23.51
Jeg mistet lommeboken min i går, gjett hva det betyr
Ingen Halo 2 på deg..? :ehm...:

11 november er en fredag så jeg får kanskje spilt halo2. Men blir sikkert fylla kjenner jeg meg rett, så da setter jeg av mandagen til halo2 hehe.
Det er en torsdag.. :rulleøyne:
126953​
Mest sansynlig ingen halo 2 på meg. 11. November er en torsdag, og vi har fri på fredagen og jeg får meg ikke Halo 2 :grine:
127027​
[/b]
Har alle fri fredag den 12. nov?
 
Vet ikke om dette har blitt posta før, men på nilerogers.com kan man høre en rekke sanger fra det offisielle soundtracket til Halo 2. Mange godbiter!

Edit: Kan spesielt anbefale Peril og In Amber Clad.
 
Opprinnelig skrevet av Freeman@31.10.2004, 18.15
Vet ikke om dette har blitt posta før, men på nilerogers.com kan man høre en rekke sanger fra det offisielle soundtracket til Halo 2. Mange godbiter!

Edit: Kan spesielt anbefale Peril og In Amber Clad.
127638​
Skal det liksom være en countdown øverst på siden? Den er jo 3 dager for sein, for svarte.

Baronen: Linken funker ikke.
 
Synes spillet er helt kanon bra jeg. Utrolige bra cut sceens og hele atmosfæra er til å ta på.

Grafikken ha fått noen forbedringer og lyden er like behagelig som i det første spillet. Blir nok mye Halo 2 spilling fremmover ja... :D
 
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@01.11.2004, 16.33
Synes spillet er helt kanon bra jeg. Utrolige bra cut sceens og hele atmosfæra er til å ta på.

Grafikken ha fått noen forbedringer og lyden er like behagelig som i det første spillet. Blir nok mye Halo 2 spilling fremmover ja... :D
128081​
Har du lastet ned? Høres sånn ut.. :tommelopp: