Selv om baronen sa at jeg ikke skulle spoile noe til baronen greier jeg ikke holde meg ti 9'ene
ALT LESES PÅ EGET ANSVAR
SPOILER (Gameplay messig)
Gikk til anskaffelse av spillet da piratene fikk det ut, så jeg har hatt det litt. Fra starten gikk jeg rett på story. Fort fikk jeg starta spillet og var klar. Kunne ikke se at grafikken var oppdatert fra forrige gang, men som eneren så det klart og tydelig ut. Fort skaffet jeg meg to våpen. Et plasmavåpen og en SMG i hver av mine hender. Stelte meg bak en en vegg for å ha sikkerhet og det så ut til at det var noe jeg trengte. Enkelte av monstrene har forbedret AI. De har også tedens til å sikte bedre mot deg. Fort etter å ha rundet første bane var det tila ndre. Da var det endelig rally kjøring. Klarte å entre feil av en grunn så sto jeg bak. I det jeg skulle av kom det en fyr fra laget mitt og satte seg i kjøring setet og begynte å kjøre. D.v.s nå kan laget ditt kjøre for deg. Et nytt våpen er et laser våpen, med to skudd mot deg er du dø. Det har også blitt satt litt på hvor du skyter mot. Hodet fører til at vedkommende dør fortere. Andre brett var dritkult spessielt fra starten. Nå kan forresten alle form for kjøretøy sprenges. Så rallyen tåler ikke alt lenger. Har nå kommet til 8'ene brett. Nå kan det spilles Co-op opp til 4 spiller noe jeg ikke la merke til nummer 1. Mot hverandre er også virkelig underholdende. Har lagt merke til at banene ikke er så store som var på en så det blir mer blodige kamper. Vindunder spill. Bare synd at jeg driver med Burnout 3 nå
STOR SPOILER. DU ER ADVART:
Du spiller convenant i et av brettene og møter den firkanta datamaskinen igjen. Der får du oppleve litt av klørne conventat bruker som også kan spilles på split screen. SPilte co-op der
--------------------------------------------------------------------
Annbefales å kjøpe på det sterkeste