Halo 2 (Xbox)

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det er det samme i Ratchet & Clank 2. Det eneste 16:9-innstillingen gjør er at Ratchet blir ekstra tynn, så man må selv strekke bildet for at det skal se riktig ut.

Det kan hende ja. Testet det nettopp på San Andreas nå, og da merker ikke tv'en min at spillet står i "widescreen". Så da kan det hende jeg tar feil. Det er mulig at Halo 2 har "jukse-widescreen" også.

Da lærte jeg noe nytt i dag også, gitt.

Opprinnelig skrevet av WeatherMan+11.11.2004, 22.48-->
<!--QuoteBegin-impywimpy
@11.11.2004, 22.58
Pistolen er jo ett særdeles holdbart våpen i dualwielding, og da spesielt i multiplayer. 1 hodeskudd er nok etter at skjoldet er tryllet vekk, og sammen med plasmarifle, smg eller plasmapistol er pistolen noe av det skumleste du kan møte på kortere mellomdistanser, når shotgun og sverdet ikke strekker til.

Noen her som har noen synspunkter på om carbinen kan bli den nye pistolen?
134233​
Dobbel pistol er fete saker, bringer minnene tilbake til dobbel Dostovei(?) i Goldeneye.. :kul:

Men carbinen er i grunnen ikke så digg, slår uansett ikke de klassiske våpnene i ulike kombinasjoner..

Jeg har dog ikke fått testet multiplayer ennå, må se å få ordna Live snart! :(
134255​
[/b]
Carbinen ikke digg? >Hva faen er det du røyker, carbinen er ett av de beste våpnene (Hvis du har skills vel og merke) 4 headshots på multiplayer, ett skudd på grunter og jackals, 6 (omtrent) på brutes og litt for mange på eliter. (usikker på drones, men ett eller to skudd høres realistisk ut. De skjoldløse floodene tar den også på to skudd.

Carbinen er ett perfekt mid-range våpen, og sammen med 2 needlere, shotgun, eller plasmasverd har du det som trengs for å ta ned en hver fiende med unntak av huntere på alle distanser. Den er riktignok underlegen som kampevåpen sammenlignet med sniperne, men den er mye bedre på litt nærmere distanser. Beam rifle er ett perfekt all round våpen, både på single og multiplayer, som krever skills.

(legendary difficulty.)

Carbinen er ett livsfarlig våpen hvis du kan bruke det, lær deg å¨skyte headshots, spill spillet på legendary og bli opplyst :tommelopp:

ja, jeg spiller det online. Kan noen gi meg en PM eller noe der det står hva som skjer i slutten? Orker ikke vente, spiller på legendary og det tar en evighet.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Singleplayer-banene er store, og gir en god frihetsfølelse. Bare synd det ofte føles innesperret, som i en dal. Jeg fikk frysninger av noen av banene, deriblandt den andre og trdje. (Ja, falt for den) Bilene har fått bedre veigrep, noe jeg merket med en gang. Tøft med bremser på bilen, noe de godt kunne hatt med i eneren og. Noe annet og de har lagt med, er at du hele veien må rasjonere på ammo, og se atter hvilke våpen du må ta med deg.

D

Deleted member 91

Gjest
Je, spillet er stilig.

Vi planlegger å møtes på Live kl. 18.00 ikveld for litt unranked moro. Det er bare å komme. Bare legg til en av de under på friends-listen din, også joiner du - ellerno.
ILiuz (ILiuz)
Baronz0r (Baronen)
cmcballs (CockMcBalls)
Paul Phoenix (Psycho Mantis)

Får så lyst til og spille LIVE, :p . jeg er på Tredje eller fjerde bane i single player.

Nå har jeg spillt siden jeg kom ihjem. På LIVE.
Har spilt mot Baronen, CockMcBalls, PP, og de andre gutta.

Dette er seriøst det beste MP spillet jeg har spilt på leeeeeenge.

Opprinnelig skrevet av Pepperkake@12.11.2004, 08.51
ja, jeg spiller det online. Kan noen gi meg en PM eller noe der det står hva som skjer i slutten? Orker ikke vente, spiller på legendary og det tar en evighet.
134347​
det der var bare så jævlig teit.
ja jeg har spilt igjenom den, men ikke faen om jeg sier hva som skjer på slutten. hvorfor vil du ødelegge hele offline-delen? hvis du ikke orker å vente, spill på easy.

Hei, jeg lurer på i Split screen modus, kan man spille alene mot BOTS? Har ikke 2 kontroller :(

Jeg har lyst til å spille halo 2 live men er koblet til et trådløst nettverk. Har altså bare en liten brikke i usben på PCen, ikke nettverkskabel. Er det noen som vet hva jeg må gjøre?

D

Deleted member 91

Gjest
Øhm. Routeren din har vel fortsatt RJ-45-innganger? Det er vel bare å skaffe en nettverksledning og koble til. Det er ihvertfall noe slikt jeg har gjort.

Har rundet spillet og syns det var fin fint.
Bungie har forbedret det velkjente Halo gameplayet på alle måter uten å gå for langt vekk fra de tingene som gjorde enern så befriende(i mangel på bedre ord) "tothepoint".

Runna Halo 2 igår. vil gi det alt i alt 9.3. bare elska Level 2-3 de som var i byen, og de som var der med båtene, under vannet osv.

Opprinnelig skrevet av Baronen@13.11.2004, 09.28
Øhm. Routeren din har vel fortsatt RJ-45-innganger? Det er vel bare å skaffe en nettverksledning og koble til. Det er ihvertfall noe slikt jeg har gjort.
134730​
Flott, noen andre i samme situasjon..
RJ-45? Jeg kan koble nettverkskabler til routeren, men jeg vil ha muligheten til å bruke den lille brikken i pcen (tror den kalles bridge). Det er bare én tilkoblingsmulighet på den, og det er usb. Tror at det kanskje finnes en slags adapterledning som gjør om til ethernet man kan koble til xboxen. Er ikke så inne på dette.

Mange av dere som har spesialversjonen av Halo 2? I den følger det med et lite hefte med utklipp av datalogger, brev, osv. fra personer i spillet ang. historien i Halo og Halo 2.

Omtrent midt inni heftet er det skrevet noe som kanskje virker uleselig, men etter en halvtime klarte jeg å pusle sammen noe forståelig. Teksten er forsåvidt fint lite interessant i 'historisk' sammenheng, men her er den nå:

"Letter from Truth to Mercy about Regret

To thine own eyes, prophet of mercy

Dearest Brother

I hope this finds you well. My sorrow and anger precede me with regard to the atrocity and heresy at Halo. We shall avenge this destruction with some of our own. Work proceed apace on our battle plan. The Sangheili (Elites) will do what is asked of them, and the Jiralhanae (Brutes) will show the humans what our strength looks like at close quarters.

But this message concerns neither the planning nor the discovery of the Human homeworld. Rather I question Brother Regret’s suitability for this great purpose.

I am aware of his tenacity and ambition, but I believe his youth and feckless reaching may prove to be grave risks to the perfection of this undertaking. You have noted his rashness in the past, and yet neither of us has acted.

I suggest that we continue as planned, but we would both do well to pay mind to Brother Regret, and provide wisdom and guidance as needed. This matter is too important to be left to inexperienced hands. Piety is no substitute for wisdom.

Perhaps I worry too much. You know that I embrace caution, but we cannot have inexperience or arrogance at this great journey.

Be pure, be vigilant, and never rest.

By my own hand

Prophet of Truth"