Halo 2 (Xbox)

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Yess, da var man på nett. :D Kjøpte Xbox med Halo 2 og Live i dag.

En pressekopi av Killzone er på vei til meg i posten, så vi kan faktisk kalle det jeg nå skal gå i gang med research ... :D
Man må jo vite hva man skal sammenlikne med.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Gamer ...? :blunk:

Har nok ikke kommet så langt ennå, du, siden jeg aldri har tatt i en Xbox før og nettopp har pakket ut herligheten av emballasjen.

Men jeg legger det vel til i Gamertag-listen her på SG etter hvert, tenker jeg. ;)

Opprinnelig skrevet av Houseman@29.11.2004, 15.19
Yess, da var man på nett. :D Kjøpte Xbox med Halo 2 og Live i dag.

En pressekopi av Killzone er på vei til meg i posten, så vi kan faktisk kalle det jeg nå skal gå i gang med research ... :D
Man må jo vite hva man skal sammenlikne med.
142978​
Killzone.. til Xbox?

Velkommen i klubben, min kjære medXbox-eier.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Næh, til PS2, men det skal lizzm være PS2-ens svar på Halo, og da må man vite hva man skal sammenlikne med ... See?

Opprinnelig skrevet av Houseman@29.11.2004, 17.12
Næh, til PS2, men det skal lizzm være PS2-ens svar på Halo, og da må man vite hva man skal sammenlikne med ... See?
143074​
De to går ikke ann å sammenlignes. See..? :p

Må få regga deg på Live til helga, håper vi kan ha et kjempeparty da. Må bare få noen til å ordne det.

Opprinnelig skrevet av Revan+29.11.2004, 17.14-->
<!--QuoteBegin-Houseman
@29.11.2004, 17.12
143074​
De to går ikke ann å sammenlignes. See..? :p

Må få regga deg på Live til helga, håper vi kan ha et kjempeparty da. Må bare få noen til å ordne det.
143080​
[/b]
Det er det han skal finne ut, da vet du...

Har linket halo 2 ganske mange uker i strekk nå, og fant ut at jeg skulle gå tilbake til orginalen.... og fy faen det var morsomt det! Kjenne pistolems vrede, og få følelsen av at det faktisk er skill som får deg seirende ut av duellene :) anbefales på det sterkeste!

Faen kan du prestere å si noe slikt?

Utsagn som det kommer som oftes fra folk som suger i det spillet de kommenterer...

På det brettet med banshee-kjøring. På en av de platformene, så finnes denne rakkeren. La oss si at Legendary blir "a walk in the park" etter det stadiet på det brettet. :)

Den finnes faktisk på jorden - Metropolis. Og den er ufattelig vanskelig å få tak i. Jeg har ennå ikke klart det.

Klarte nettopp å få tak i den - og den slår ALT. Tilogmed Chronoscepteret i Turok til N64. Det er så sinnsykt rått, og anbefales VIRKELIG å testes ut.

Fremgang:

1) Spill Coop. Ikke nødvendig, men det gjør alt sammen mye lettere. (dog, det er likevel noe av det vanskeligste i spillet, synes jeg)

2) Velg Metropolis-brettet. Vanskelighetsgraden er jeg litt usikker på, men normal passer bra. Våpnet ligger der uansett, så akkurat det spiller ingen rolle. Hva som betyr noe, er hvor god AI'en er til å styre banshee'en gjennom tunnelen.

3) Kverk dine egne soldater, da de ofte har en lei tendens til å skyte ned banshee'ene med antiluftskytset sitt. Deretter rydder du broen for motstand.

4) Når du når andre siden av broen, går en av dere (Co-op) inn i tunnelen og fjerner alle irriterende covenants. Den andre holder stand rett utenfor tunnelen, og holder øye med banshee'ene. Det er forsåvidt bare nødvendig med én banshee, så de andre kan glatt takes av dage.
Det er uhyre viktig at den personen utenfor ikke dør; dersom du respawner inni tunnelen vil banshee'en utenfor forsvinne.

5) Here comes the tricky part: Nå er det på tide å lure til seg banshee'en til loadingstedet på vei ut av tunnelen. Ikke vær redde for å ødelegge fartøyet i tunnelen, så lenge du ikke skyter på flygesaken klarer piloten seg som regel godt nok. Når du/dere nærmer dere 'loadingen', pass på å få være så nært banshee'en som mulig. Når loadingen finner sted, vil elite-piloten forsvinne, men det vil også banshee'en etter ca. 1 sekund. Så her gjelder det å være rask! En liten dose flaks hjelper også godt på. Med én gang den 'gule' loading-saken dukker opp rundt deg, se etter banshee'en, og prøv å hoppe ombord.

6) Hvis du fikset det: Neste steg. Kjør banshee'en videre ut i det fri. Vanskelig? Litt. Du kommer deg ikke gjennom den lille tunnelen på vanlig vis, så du må fly litt sidelengs for å fikse det.

7) Fly opp. Laaangt opp. Det finnes (helt oppe) fire høye bygninger. To par 'twin towers', for å si det sånn. Mellom disse to parene spenner det seg to små "broer". Våpenet ligger midt på den ene av dem. Den til høyre når du kommer opp, hvis jeg ikke husker helt feil.

8) Du fikset biffen? Have fun.

Advarsel: Det går an å boarde en banshee FØR tunnelen, men et slags kraftskjold hindrer deg i kjøre inn i den. Dette funker altså ikke. Også, hvis en av dere vil prøve å kapre banshee'en rett før loadingen, vil den eksplodere (leste jeg på nettet).

Nei, ser ikke ut til at videoen vil bli loadet på PCen min. Hva er det som vises? Er dette et slags.. våpen du kan finne?

Ok, jeg fikk opp et lydspor, hører lett at det foregår noe her.. Men jeg klarer ikke å se noe video. Installerte nettopp Windows Media Player 10.