Halo 2 (Xbox)

Fikk et program av Matti, så filmen der. Skikkelig fete greier, må prøves ut engang. Meen, hvordan får du våpenet med deg videre? Eller gjelder det bare i den banen?

Gjelder nok bare for den banen. Virkelig synd, for våpenet er jo helt sykt tøft. Desidert det råeste våpenet i Halo!

er våpnet alt for bra eller... lurte på om det kunne være aktuelt at bungie tok det med i oppgraderingen som kommer om ikke så altfor lenge (i multiplayer) skal se om jeg orker å få tak i det, ettersom mine neste måneder sansynligvis vil gå med på å spille live (fikk som du skjønner ikke sett vidioen)

Jeg for min del synes våpenet er altfor kraftig til å kunne benyttes i multiplayer. Dersom du snurrer 360 grader, samtidig som du holder inne avtrekkeren, har du som regel ryddet brettet for motstand. Kan jeg tenke meg. I tillegg oppstår det endel kaos rundt den som avfyrer våpenet, i form av en slags plasma-sky/tåke.

Scarab Handheld gun er bare en usannsynlig røff og tøff liten sak du kan ha det gøy med i metropolisbrettet.

Opprinnelig skrevet av Riku@01.12.2004, 19.31
Klarte nettopp å få tak i den - og den slår ALT. Tilogmed Chronoscepteret i Turok til N64. Det er så sinnsykt rått, og anbefales VIRKELIG å testes ut.

Fremgang:

1) Spill Coop. Ikke nødvendig, men det gjør alt sammen mye lettere. (dog, det er likevel noe av det vanskeligste i spillet, synes jeg)

2) Velg Metropolis-brettet. Vanskelighetsgraden er jeg litt usikker på, men normal passer bra. Våpnet ligger der uansett, så akkurat det spiller ingen rolle. Hva som betyr noe, er hvor god AI'en er til å styre banshee'en gjennom tunnelen.

3) Kverk dine egne soldater, da de ofte har en lei tendens til å skyte ned banshee'ene med antiluftskytset sitt. Deretter rydder du broen for motstand.

4) Når du når andre siden av broen, går en av dere (Co-op) inn i tunnelen og fjerner alle irriterende covenants. Den andre holder stand rett utenfor tunnelen, og holder øye med banshee'ene. Det er forsåvidt bare nødvendig med én banshee, så de andre kan glatt takes av dage.
Det er uhyre viktig at den personen utenfor ikke dør; dersom du respawner inni tunnelen vil banshee'en utenfor forsvinne.

5) Here comes the tricky part: Nå er det på tide å lure til seg banshee'en til loadingstedet på vei ut av tunnelen. Ikke vær redde for å ødelegge fartøyet i tunnelen, så lenge du ikke skyter på flygesaken klarer piloten seg som regel godt nok. Når du/dere nærmer dere 'loadingen', pass på å få være så nært banshee'en som mulig. Når loadingen finner sted, vil elite-piloten forsvinne, men det vil også banshee'en etter ca. 1 sekund. Så her gjelder det å være rask! En liten dose flaks hjelper også godt på. Med én gang den 'gule' loading-saken dukker opp rundt deg, se etter banshee'en, og prøv å hoppe ombord.

6) Hvis du fikset det: Neste steg. Kjør banshee'en videre ut i det fri. Vanskelig? Litt. Du kommer deg ikke gjennom den lille tunnelen på vanlig vis, så du må fly litt sidelengs for å fikse det.

7) Fly opp. Laaangt opp. Det finnes (helt oppe) fire høye bygninger. To par 'twin towers', for å si det sånn. Mellom disse to parene spenner det seg to små "broer". Våpenet ligger midt på den ene av dem. Den til høyre når du kommer opp, hvis jeg ikke husker helt feil.

8) Du fikset biffen? Have fun.

Advarsel: Det går an å boarde en banshee FØR tunnelen, men et slags kraftskjold hindrer deg i kjøre inn i den. Dette funker altså ikke. Også, hvis en av dere vil prøve å kapre banshee'en rett før loadingen, vil den eksplodere (leste jeg på nettet).
144615​
Ser ike ut som dette blir lett ja... Skal sette meg ned en kveld å prøve. Takk skal du ha forresten!

Spilling nå, kom live.

Din homo.

Jeg og baronen skal koze nå, feel free to join us.

Gamertag: eivind2k

Dette er stort folkens! Halo 2 har solgt 5 millioner kopier world wide, og er blitt "the fastest selling game in history!

Link

Quote:
"It was apparent that Halo 2 would sell well even before its launch, and later confirmed with the extremely strong sales during launch. Today however, it seems the game has now already surpassed 5 million units worldwide for the Xbox. Revealed via press release this morning, and counting for sales from its November 9th launch onwards, the 5 million copies brings the Halo franchise as a whole to over 11 million units, with cumulative sales from Halo, Halo 2 and Halo for Windows.

Xbox and Halo 2 are on most consumers’ must-have lists this holiday season,” said Robert McKenzie, Vice President of Merchandising at Gamestop. “Popularity for both the Xbox console and its number one title Halo 2 is an early indication that Xbox will enjoy a stellar holiday season.”

Coming alongside word that Xbox managed to have a 50% sales increase in the U.S. this week, it was further reported that the Xbox Live community has logged 28 million hours playing Halo 2 since launch, more time than any other Xbox Live game in the service's two-year history. This was broken down to 91 minutes per session, and over 900,000 unique users."

Forrige helg hadde vi lan og da skjedde det noe utrolig morsomt mens vi spilte CTF. Jeg satt på toppen av basen vår men sniper og bare chilla den og viste at vår tanks lagde et helvete i den andre basen. Men så får de sprengt den og.....Den flyr ca 500 meter i været og spinner. Det var helt sjukt! Alle på begge laga fikk latterkrampe. Så falt den ned og knuste en. Da lo vårt lag godt.

Det skjer med alle gjenstander noen gangerjeg fikk en boks i trynet på Waterworks en gang. Ja, jeg døde. :(