Halo 2 (XBOX)

#62
jeg rakk ikke den bussen som jeg skulle ta fra byen så jeg er vel for sent ute nå <_<
 
D

Deleted member 91

Gjest
#63
Og jeg ble overfalt av Nabbe og Aslak, så jeg måtte stikke. :( Spiller sikkert mer inatt eller imorgen, da.
 

K999

Keystone State Of Mind
#64
I morgen kveld så har jeg nok skaffet megalle mapsene, har fått lastet ned 2 pakker me maps men mangler enn, men skal på jobb i morgen og må legge, meg nå.

Så i morgen kveld passer meg, jeg vil gjerne være me, men det gikk litt til helvete i dag. :(
 
#65
SITAT(Nicholas @ 19.07.2006, 23.21) 15371
Og jeg ble overfalt av Nabbe og Aslak, så jeg måtte stikke. :( Spiller sikkert mer inatt eller imorgen, da.
[/b]
Vi erstattet deg med Jo Inge etter hvert, så vi klarte oss.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#66
Hallo? Hallooo? Holder dere på enda? Jeg er hjemme fra festen med de good-for-nothing virkelige vennene, og er klar for å gi deng. Hallo?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#68
Når du sier idag ... mener du inatt? Da kan jeg nok ikke være med, ettersom jeg fortsatt sitter fast i Singstar-helvetet med Nabbe og Lanfrykt. Tina Turner for helvete. :emo:
 
#70
Jeg blir kanskje med i dag også, men da må det i såfall bli etter 24.

Edit: Endring i planene. Kommer kanskje senere på kvelden. :grine:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#75
Okay, gutta. Har lagt av meg alle uvaner som "jobb" og "døgnrytme" for helgen, så tilfeldige amerikanere skal få gjennomgå i natt. Endre og Anett begge er med, så alle andre som vil væe med, sleng dere på i dette emnet iløpet av kvelden.
 
#77
Hadde tenkt å slenge meg på i går kveld, men jeg husker ikke om jeg ble med. Jeg tror jeg styrte unna spilling før jeg la meg. :$
 
D

Deleted member 91

Gjest
#78
Såså, din lille drunkenbolt, vi skal spille idag. More precisely, klokken 17.00.

Hvem kunne tenke seg å være med, bortsett fra the usual suspects (meg, Endre, Anett)? Cowling? Chaz? Jo Inge? Jeg har dere alle i siktet.

Redigert: Utsatt til kl. 20.00.
 
#79
Har sikkert ikke noe annet å gjøre på kvelden i dag uansett, så jeg kommer nok til å spille en del i kveld.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#80
Flotters. Fint om du hadde hatt mulighet til å logge på på det avtalte tidspunktet også. Punktlighet er en dyd :p

Also, sleng deg på MSN.