Halo 2 (XBOX)

K999

Keystone State Of Mind
#82
Sorry, de siste dagene har jeg lagt meg tidlig, siden på jobb er det så frykttelig kjedelig at jeg sovner hvis jeg legger meg senere enn 23.00. lol

Men noen klare til klokken 22.00 i dag.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#83
Jeg ser Endre har unlatt å si noe, men vi skal altså ta noen runder ikveld klokken elleve-ish. Vi blir forhåpentligvis en del folk herfra og fra NTSC-UK, så det burde bli moro. Legg til gamertaget miitt om du vil være med, så sender jeg deg en invite.
 
#84
Skal kjøpe meg en måneds Live etter at Xbox 360en har blitt sendt inn til reperasjon. Tar sikkert et par uker det, f**n!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#85
Ja da er jeg hos Nicho og har blitt tvunget til å spille som Nicho sin Guest-bruker.

Jeg har null erfaring, så se fram til å eie Nicholololas_2. :p
 

K999

Keystone State Of Mind
#86
Skal spille litt WoW nå, siden jeg har avtalt me noen friends.

Men kan sikkert komme inn klokken 23.00.
Håper ikke dere har begynt da.
 
#91
Hvis noen av dere bøllene er hypp på å spille litt ikveld eller snakke skit så legg moi til. Gamertag: deilige dan
 
#93
Phatt, legg moi til så kan vi spille litt. Tenker jeg logger på nå og spiller litt av og på iløpetav kvelden. Og alle dere andre lemhuer, join meg ikveld og sammen kan vi rule galaksen som far og lemhue.

Bæsj.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#94
Send meg invitasjon når dere starter, så kan den ligge i dvale til jeg blir klar. Med litt godflaks er jeg fit for fight innen midnatt.
 
#97
Legg meg til a folkens, jeg kan spille fra 11 og utover idag.

Gamertag ZoDz
 
#99
AND MY AXE!

...jeg er også med. Leggz meg til, kommer til å spille fra ca nå og en god stund framover tenker jeg.