Halo 2

Martin, det var så og si noe av det dummeste argumentet jeg har hørt.
Informasjon kan være "livsviktig" for å faktisk vinne en klankamp, eller i det hele tatt gjennomføre taktikker.

Du er med til helgen eivind?? hva med resten av gutta?? Om han der thomas får kredittkort så er vi vel 3 foreløpig, noe som er litt for lite sånn egentlig. Har ikke headsett for øyeblikket jeg heller, men kan kanskje skaffe et til helga... I dag morgen, eller søndag?

Jeg får nok ikke visakort før helgen...Det kom ikke i dag heller :grine:

Zapdos er nok med, ja. Det tror jeg Baronen er også :S

Hold kjeft, eivind :)kos:) Han kan få informasjon uansett om han har headsett eller ikke og som jeg har nevnt, så vet du at han fyren med sverdet er bak deg om Kammeraten din begynner å skyte dit.:)

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg er med i dag, imorgen er nok heller uaktuelt, med tanke på at jeg skal bli stuck med Affable i ISDN-land.

Når passer det i dag, da, alle sammen?

OK, nå får jeg en fyr jeg kjenner til å registrere seg her (tinysatan666) han har live, og blir sikkert med i klanen. Dette blir uansett midlertidig. Han har tenkt å starte egen clan en gang i fremtiden, men intil vidre kan han være med. Han er god nok (har spilt en del med han) så dere behøver ikke ha tryout med han om det ikke er livsnødvendig. Tar det på min kappe.....

Toppers. Du kan si til han at det å starte egen klan helt uten videre er klin umulig. Hils og si det fra Affy.

Da ja, da har dere en klan, men jeg mente at hvis han bare sender klan-invites til random folk på internett. DA er det ganske umulig

JA da ja! Er vanskelig å få idioter fra america til å forlate sin ubrukelige clan (som ikke spiller) til en norsk en! ODS!

EDIT: og i tilfelle det hørtes en smule ironisk ut, så var det faktisk ikke det!!

Er det bare jeg som føler at denne klanen blir mer og mer til en rekruteringsklan? =D

På et tidlig stadium er jo rekrutering en viktig del av arbeidet. Om man ikke har nok spillere, så kan man ikke spille! Det er jo en selvfølge. Ettersom interessen på spillegal ikke er stor nok, så kan vi i hvert fall få halo 2 intriserte til å joine spillegal....

SHDR

Gullmedlem
Beware, I Live!

SHDR, people. You'd do good to remember that. Gayway666 har også registrert seg en konto, så nå skal han og jeg daglig slange oss i myke skinnsofaer benket foran 120 tommer pur, jævlig totalslakt mens vi brøler profaniteter til alle de som er uheldige nok til å pelle seg i veien for oss.

Insty her smurte oss begge i går, selv om Martin definitivt gjorde en hederlig innsats. I dag kjøper jeg mikrofon, og da skal dere alle få føle negervreden. Jeg skal også huske å påpeke hvor evneveike stemmene deres høres ut. Insty sin er foreløpig på topp, mens Baronen har en varmere, mandigere stemme enn jeg husket. Veldig positivt.

Baronen bruker voicemask!

:trollmann:

/avmedhumorknappen.

Jeg er med på litt spilling i kveld, helst etter 20.00 lizzom.

D

Deleted member 91

Gjest
Gøyen, du.

Ikveld skal alle spille, ellers dreper jeg! Laffen er med, Eivind er med, jeg er med, Tom er med, SHDR skal være med, samme med Buku og Affable. Da blir vi syyyv, med mindre Gateway også liker guttetiss. Hvordan ligger det ann, Shadar?

Redigert: Buku er med ikveld, Affable fikk jeg ikke tak i (jeg skal fortsette å prøve. Med andre ord, med i kveld er:

Baronen
Affable
eivind2k
Laffen
SHDR
Loppelittletom
Buku