Halo 3 Beta

Endre

Ødela forumet
#81
Fikk ikke sove, så jeg stakk for å sjekke om det hadde skjedd noe, og bam, der var det en oppdatering til Crackdown. Bungie gir oss også fire dager ekstra med betaen (minus mesteparten av i dag da)!

BETAEN ER UTE!
 

Endre

Ødela forumet
#84
Min første kamp ble Slayer på High Ground. Æ VANT! Jeg lurer på om jeg burde sove litt eller spille mer?

Redigert: Jeg fortsatte. Hahaha, fikk tripe kill på King of the Hill. Plasserte mina rett inne i hillen. Wahahaha.
 

K999

Keystone State Of Mind
#86
La meg klokka 2 igår, men våknet nettopp og laster ned nå. Jeg joiner hvem som helst som spiller nå.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#87
Da har man spilt noen runder med Endre, Chaz, og Anett, og det var jo artig. Jeg likte Halo 3 mye bedre enn Halo 2; det er ikke så jævla tregt. Fikk drept et par også, så jeg er fornøyd. Blir nok å kjøpe Halo 3 når det kommer, gitt. ^_^
 
#88
aah gidd å ikke invite meg'a din fetthest <_<

blir det noe SG-spillekveld idag eller? :)
 
#89
Spillte litt i går, ganske engasjerende (ikke spillt noe halo online før). Kan man spille med venner? Trodde bare matchmaking-delen var klar i betaen.

Edit: er med hvis noen spiller i kveld
 
#90
hmm ja tror det. jeg fikk invites av venner da jeg spillte det i sta :tenke:
 
#92
Ta med Harddisken, da.
 
#93
SITAT(rulleguru @ 17.05.07, 12.57) 66488
Kan man spille med venner? Trodde bare matchmaking-delen var klar i betaen.
[/b]
Jada, du kan spille med venner. Du kan velge om du skal ha open party, dvs. at alle venner og de du nylig har spilt med kan bli med i partyet ditt, eller du kan ha lukket. Da må du invitere.
Man kan joine og invitere via XBL eller ved å trykke Y i menyen (tror jeg det er).

Mongis: Det skal ihvertfall gå ann å velge "recover gamertag" og laste ned hos andre slik. Om Bungie og Microsoft blir så glad om du gjør det, vet jeg ikke.

EDIT: Glemte å nevne det, men det var noen skikkelig gode kamper i dag (og innimellom noen litt dårligere for min del :$). Veldig morsomt, ihvertfall!
Men vet vi om det går ann å lage et lag på 8 stk. og spiller 2 lag mot hverandre, eller må vi dele inn SG-folka i flere lag på 4 stk. , og ta vanlig matchmaking mot andre?

EDIT 2:
Skal ut og spise klokka 4, er tilbake en gang imellom 5 og 6 antar jeg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#94
Psh, funker som pokker det. Har hatt flere på besøk som har spilt Live sammen med meg ved hjelp av Recover Gamertag-funksjonen. Dessuten er tilgang til Halo 3-betaen i Crackdown styrt av en liten kode i selve spillet; denne er nok den samme på alle platene, siden jeg ville tippe at de ikke gadd å trykke opp flere hundre tusen masterplater bare for å få unik kode i hvert spill. ;)
 

Endre

Ødela forumet
#95
Jeg måtte ta en pause nå, muligens sove litt. :eek: Er med igjen senere i dag, og da ordner vi vel 4 mot 4, med bare SG-folk? Når passer det best for dere?

Faen så fett Halo 3 er.

Redigert: Tror jeg er tilbake sånn ... 16.00.
 
#96
Hmm, kom inn i en mode nå jeg ikke skjønte noe av, en fyr hadde et dødningshode over hodet, og når jeg drepte han vant han. Care to explain noen?
 
#97
Mulig jeg er blind, men jeg letet meg igjennom mye av Halo3-menyen o.l, men fant ingen steder jeg kunne skifte "look-around" til inverted. Jeg klarer bare ikke styre med "normal" styremåte. Gah. Gief inverted! Hvor fikser jeg dette? Om mulig?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#98
Trykk Start, trykk til høyre, og der finner du settings. Måtte få det forklart jeg også, så det er ikke bare deg. :p
 
#99
Laster ned nå, må vel prøve dette jeg også.

Edit: Jeg suger fortsatt like mye som jeg gjør i Halo 2, men dette var morsommere uten tvil. Det virker for meg som det går raskere og bedre nå. Kommer nok helt sikkert til å handle inn Halo 3 også.
 

K999

Keystone State Of Mind
Har spilt selv en 3-4 kamper nå, med Endre og noen andre.
Var veldig bra, gikk mye raskere enn Halo 2. Men dette teritoriet gameplayet var litt kjedelig, eller så var det fett.

Blir med selv litt senere, men må feire litt 17. Mai innimelom.