Halo 3 Beta

Faktisk så er dette de eneste stundene jeg skulle ønske jeg hadde en 360, nettopp pga av sammholdet. Å spille med andre medlemmer/venner, nå ser jo jeg de fleste her som mine aller nærmeste venner fordi jeg ikke har liv uten om dette forumet. Tenk å lage en spillegal team, forum vs forum. Gamer vs Spillegal, hadde også vært fett å sporet opp gutta bak crazygamers og dataportalen.

Mongis, jeg vil også spille :(
 

Novastrum

Feminist-elitist
Sorry at jeg spilte så homo i går og ... alltid. Har ikke spilt Halo siden eneren og er litt for Unreal Tournamentifisert til å klare noe særlig på FPS-skyting konsoll. Dessuten kan jeg ikke prate i mic, fordi dama tar en lur ved siden av meg, men kult at jeg får være med. :p
 
Nettet virker skremmende stabilt hos meg nå, så jeg tror faktisk jeg skal gripe sjansen å prøve å spille litt. Har bare komt meg online et par ganger siden betaen kom på grunn av ustabilt nett (og et par stykker jeg deler leilighet med som bare elsker torrents).
 
D

Doctor Downs

Gjest
Nå kan den demoen faen meg se til å stenge ned så dere gidder en runde GRAW /-2 igjen snart.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Mann, føkk dætt shizzle. Jeg har planer om å gå i flytende overgang fra Halo3-beta til Shadowrun-demo, og om den er noe tess, videre til fullversjonen. Ett spørsmål kan jo derimot være hvorfor i all verden du ikke har slengt deg på Halo3-betaen selv ennå? Har du ikke Crackdown, kanskje?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vet dere, det er blitt sånn at jeg mye heller spiller Crackdown enn Halo 3. :eek:
 
Samme her, Yetipants. Er mye gøyere med Crackdown. B)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Sånn apropos siste nytt(hei Mongis), customizeable spartan. :eek: