Halo 3: Gamertag- og nettspillingstråd

#81
Jeg sjekka flere ganger, kunne ikke joine deg O_O Faen, har to chapters igjen på Legendery, hjleper du meg imorra eller eller nå? Tzavo higway og chapter 6? Og siden en viss bamsemums dreit seg ut på den vanskeligste scullen må du hjelpe meg der også, siden du er en engel.

Men det det var fett og spille med Justin, voldy og bamsemumsen. Peace.
 
#82
Ja, det var jævla kult, spesielt helt på slutten. :D

Vi beinet gjennom Legendary fra The Covenant-brettet hvor jeg feilet hardt da vi skulle ta IWHBYD-skullen. Deretter gikk vi videre til Cortana, hvor Voldy sovna. Siste bane ble litt fucked i og med at Voldy sov og Justin pulte røyken som han skulle ta på en "fem minutters pause", så Purple og jeg spilte litt alene før Justin hjalp til. Da vi kom til siste del sov fremdeles Voldy, og det bar på litt problemer når det gjelder spawning and shit. Tilslutt våkna han, og ble med. Dessverre er Purple så jævla dårlig bak rattet selv om han "kan hele siste delen i holdet, det er ikke noe problem". Det endte med at jeg hoppet til slutt alene da, siden alle døde... :/

Alt i alt en utrolig fet opplevelse. Da var Legendary runnet, og jeg satser på å komme opp i litt ranks før jeg tar metagame til slutt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#83
SITAT(ZoDz @ 07.10.07, 03.55) 84567
Jeg sjekka flere ganger, kunne ikke joine deg O_O Faen, har to chapters igjen på Legendery, hjleper du meg imorra eller eller nå? Tzavo higway og chapter 6? Og siden en viss bamsemums dreit seg ut på den vanskeligste scullen må du hjelpe meg der også, siden du er en engel. [/b]
Tjah... Tok Tsavo Highway i går, så den kan godt vente litt. Men du kan få bli med på Storm, Floodgate, Ark og de to siste, siden Covenant allerede er i boks.

Ja, jeg er egoist. :p
 
#84
Ok, men da skal ejg ha de scullsa jeg mangler og terminalene! :p Kan du i 6 tiden? Jeg trener å spille igjennom chapter 6 iværtfall.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#85
Kan nok ikke før rundt ti/elleve-tida i kveld.
 
#87
Damn, jeg logger på 6 iværtfall. Da kan jeg vell spille til rundt 1. Skal ut i bedrift imorra og må prøve å være litt opplagt :p Men ja, rekker vell nok på den tiden.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#88
SITAT(Revan @ 07.10.07, 17.38) 84622
Skal dere innom Terminals og? Jeg har dem på The Covenant og The Ark, hvilke og hvor mange mangler jeg?[/b]
Da mangler du bare en, på Halo. Når du først når en bygning, kan du velge mellom å hoppe ned en liten skråning eller å hoppe opp på en bygningsavsats mot høyre. Gjør det, og gå litt innover. Voila.
 
#89
Ja, okay. Noen som vil være med og hente den, og eventuelt spille litt Co-op eller Team Doubles eller Team Slayer? :p
 
#90
Legendery, chapter 6 og utover, slik at jeg får resten av scullsa og terminalebe som er der :p Revan halv 10?
 
#91
Hmmm... hvilke maps mangler du på Legendary? Kan være med deg gjennom dem på Normal da, og ha skulls aktivert. Går det greit? Klokka 10 kommer jeg online.
 
#92
Legendery, da får jeg alle achivemntene, trenger bare å ta chapter 6, the ark.

Hørte akkurat at man må ta alle terminalene i riktig rekkefølge og fullføre alle brettene for å få den, man må også se hele greia.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#93
Jeg er klar for litt spilling ikveld, antagelig! You know where to find me!

Edit: Har desverre ikke mulighet likevel, ettersom stua er opptatt av en av leieboernes lillesøster... ;/
 
#94
Jeg er også med, men jeg vet ikke om Revan lar meg spille med ham. Men jeg vil, jeg liker dialekten... :kos:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#95
Jaokay, da ble det bare meg og kompisen min i stua igjen. Men! Vi klinka til og dro gjennom hele resten av spillet. Fikk med meg Legendary-achievement, og den ekstra slutten. Snask.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#97
Nei.
 
#98
SITAT(Yetipants @ 08.10.07, 03.50) 84674 Den slutten der var vel det antiklimakset han journalisten i VG snakket om. Jeg ble dritglad når jeg fant ut om den nye slutten når jeg runna det på legendary, siden jeg var så skuffet over den forrige, men den nye gav meg ikke noe nytt den heller, eneste er vel at det må bli et halo 4..
 
#99
SITAT(ZoDz @ 07.10.07, 21.53) 84643
Hørte akkurat at man må ta alle terminalene i riktig rekkefølge og fullføre alle brettene for å få den, man må også se hele greia.
[/b]
Det er nok feil. Du kan ta dem i hvilken som helst rekkefølge (jeg begynte for eksempel med den siste). Du trenger heller ikke å fullføre brettene for å få dem. Men du det er riktig at du må se igjennom hele greia på hver terminal. Du kan vel dessuten spille på easy hvis du ønsker det, og begynne midt inne i brettene hvis det passer bedre. Split-screen funker desverre ikke.