Halo 3: Gamertag- og nettspillingstråd

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
[20:29:18] <@nicholas_> Du ser bare maxx kul ut, med barten liksom.
[20:29:41] <@Archtor> Jeg bare "who you trying to get crazy wit, ese? Don't you know I'm loco?"

 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jo, nå skal dere høre. 360-en vil ikke spille disker lenger. Jeg skal la den sove litt, men om den fortsatt er nigger imorgen får jeg sende den inn :/
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dæsken meg for et sammentreff. Fyrte opp Halo 3 i kveld, tok en runde på Lone Wolves, og jaggu høsta jeg inn achievement for å bli sæssjant. Koselig. Vant en Ranked-kamp i Guitar Hero III også, så dette er tydeligvis kvelden for å sitte på Live.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Ble korporal selv, backet opp av en trash-talkende 16 år gammel kanadisk fyr som aldri holdt kjeft. Tror ikke jeg har ledd så mye mens jeg spilte siden de tidlige BF2-dagene.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Etter skuffende oppmøte igår kveld regner jeg med flere deltakere i aften. Kom igjen, feitinger, det er tre nye gratisbrett idag. Det er akkurat den unnskyldningen du har lett etter for å dra fram Halo 3 igjen og du veit det. Anywayz, si bump i denne tråden om du skal være med, så får vi en liten indikator på hvem det blir. Jeg regner med dere, Yeti/Archtor/Martin/Revan/resten. Skal vi si 21.00?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
To-tre, sa mannen. Han sa også at det bare var to år garanti, jeg mener å ha lest flere steder at det var tre? Eller gjelder det bare red ring of death?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg er rundt 90% sikker på at det er tre års garanti som gjelder alle typer homoneger, så hvis han ikke innfrir vilja di forlanger du å prate med sjefen. Forstå at dette er dårlige svensker uten peil på en drit som sitter med stygge hefter og jatter, så bare grin.
 

K999

Keystone State Of Mind
Er med i kveld jeg, har en offisielt date med Archtor og 1-2 kamerater, men de kan vel bare slenge seg med? Så kan vi spille custom games. Skal bruke dagen på å sette opp min nye ruter, siden den gamle har blitt så homo nå at den ikke lar meg spille COD online. :( Så kanskje jeg får utnytte min 26mb linje på Halo i kveld.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg kommer nok ikke igang før ni-ti-tiden. Bretta blir gratis kl. 23.00 ifølge mine kalkulasjoner, så vi får holde koken til da ihvertfall, syns jeg.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg skal bare lage meg noe middag og så fyrer jeg opp kassa etter det. Du får invitere meg, din dass.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Heroic Map Pack™ er på 95% nå, så hvis ikke nettlinja føkker seg helt i kveld (3G er stabile saker), så er jeg med.

EDIT: Ja, den var gratis.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Er de gratis allerede? Synes Nicholas sa 23:00 oppi her. Oh well, jeg kjøpte de jo for et par dager siden selv så jeg skal egentlig bare holde kjeft.
 
To-tre, sa mannen. Han sa også at det bare var to år garanti, jeg mener å ha lest flere steder at det var tre? Eller gjelder det bare red ring of death?
Det skal være tre års garanti på alle feil på konsollen etter Microsoft la på ett år. Samtidig har du også reklamasjonsrett på 2 år etter garantien.