Halo 3: Gamertag- og nettspillingstråd

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Two day? I'm on it, så lenge dama er ferdig med å se satans Ugly Betty innen da, jeg veit da faen, hver eneste jævla episode av alle de der fruity dameseriene varer jo i ei uke, for faen, jeg veit hva jeg snakker om her, miss en episode så kommer du neste uke og plutselig er alle på Mars og har bytta kjønn og er i ferd med å utdanne seg til agronomer.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg kommer ikke før elleve imorra, men det visste dere jo.

Men ålreit, jeg mekker sånn derre party nå, så kan dere trille inn etterhvert.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Åkei gutta, det var dritkult og også fett. Jeg hadde egentlig skrevet litt utfyllende nå, men Safari dret på seg, så dere får ta til takke med litt bilder istedet. Her er meg som knerter et av de flya med bare en stakkarslig Ghost, for eksempel:



Archtor og meg som rir rotasjoner:



Yeti og Archtor sekunder før de kolliderer med undertegnede:



Det heldigste jævla sniperskuddet jeg har klart, noensinne, tror jeg:



Yetipants og jeg blir kløppa ned bakfra:



Og sist men ikke minst, Yeti som bringer de rosa nålene:




Såh, ser dere andre hva dere går glipp av? Spill med oss. :p
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Aight, noen jævla bra runder. Screens er obligatorisk:



Jeg og Nicho(før Yeti joina), på vei mot nye eventyr. Nicho kjører.



Litt senere, igjen er Nicho ved rattet og han launcher oss mot basen. Han fyren som sitter på oss har bomba. En blå fyr bestemmer seg for å sabotere for kameraten sin i flyet ved å leke human shield.



Neste runde og vi har med oss Yeti. Sammen stikker vi gjennom den hula og Nicho plukker opp sniperen, akkurat i det en fiende som har bomba hopper inn i en 'hawg. Nicho skaffer oss litt tid ved å gi ham litt .50 cal Aspirin.



Kompisen til offeret er kjapp og plukker opp bomba, men Nicho stapper enda en i kassa på'n og jeg knabber killet med et vådeskudd(vådeburst, moar liek).



Jeg sitter i en wraith og diller, og plutselig suser to stykker forbi på en mongoose med bomba. Like før de er ute av syne skyter jeg bare for å kunne si til meg selv at jeg i det minste gjorde noe. Resultat = critical hit, massive damage.



Nicho deler ut enda en hodepinetablett på en fyr midt i lufta.



En jøde prøver å lage veipizza av vår kjære avskyelige snømann, men glemmer at det tiltenkte offeret befinner seg på hjemmebane. Yetipants hopper unna og svarer med intet mindre enn en dobbel sticky.



Eat shit, jævla turrethore!
 
D

Deleted member 91

Gjest


Jeg sitter i en wraith og diller, og plutselig suser to stykker forbi på en mongoose med bomba. Like før de er ute av syne skyter jeg bare for å kunne si til meg selv at jeg i det minste gjorde noe. Resultat = critical hit, massive damage.



En jøde prøver å lage veipizza av vår kjære avskyelige snømann, men glemmer at det tiltenkte offeret befinner seg på hjemmebane. Yetipants hopper unna og svarer med intet mindre enn en dobbel sticky.
De her. :D Kjære gud.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Det wraith-skuddet var faenmeg helt fantastisk, de kjører rundt meg og i det jeg skyter er de ikke i siktet i det hele tatt. Det var pur flaks, de bare svinger til høyre og treffer skuddet med selve mongoosen. Fifan.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Det får deg til å tenke, ikke sant. Over tilfeldighetene ved krig, og hvor meningsløst det hele er, ikke sant ...
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
"Master Chief plukker opp litt ammo. Borte ved vinduet blir han stående og tenke. En dag vil krigen være over..."

Fra den sagnomsuste Halo 2 multiplayer: the official novel.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Team Slayer. Team Slayer never changes.

Men ja, godknall at du capta den doble stickey-en Nicholas og jeg dro. Den var episk. Får loke litt i morra og hente bilder fra da jeg brukte mine enorme skillz på å forutsi hvor fienden kommer til å være om en stund til å dra en frekk Brute Shot + melee from above-kombo. Da ble jeg jævlig fornøyd. :D

Sånn for å oppsummere så var det griseartig, selv om jeg ikke helt digga rakettbukkake på Blackout eller hva det het. Men i det minste hadde de gjort en god jobb med vannshaderen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ja, Team Rockets på Blackout dukka opp et uhellig antall ganger, syns jeg. Jammen bra jeg demonstrerte hva jeg syns om det ved å drepe meg selv noe sånt som syv-åtte ganger iløpet av den ene kampen, ihvertfall.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Alright. :)

Sånn apropos, så inneholder de nye karta visuelle filtere man kan legge til i Forge. Da får man drit som det her:



Jepp, det ser altså sånn ut når man løper rundt og spiller.
 
Pleier dere å spille i MM eller mest Custom Games?

Har veldig lyst til å få testet de nye brettene mer, da de fleste jeg spiller med for tida kun spiller Customs MLG på de gamle brettene.
Blir ihvertfall gjerne med, hvis det er plass. :)
 

K999

Keystone State Of Mind
Utifra min erfaring med SG i det siste, så har vi spilt mest MM når vi er 3-4 stk, og custom games når vi er nok til 2 lag. Kommer innpå i 10-tia eller tidligere, så bør noen være der. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Nåmmin, vil ikke girl power-klanen din leke på de nye bretta? :p Jeg syns så jævlig synd på alle som spiller MLG, så bli gjerne med oss. Vi spiller egentlig bare matchmaking på DLC-playlistene (tror vi må kjøre Objective ikveld om alle møter som avtalt), men hvis vi blir over seks stykker er det ingenting i veien med å kjøre noen private kamper også. Jeg vet jeg har en zombiemodus jeg gjerne vil teste ut, ivaffal.

Martin: Hør med Yeti/Archtor/K999, de styrer skuta fram til jeg dukker opp (23.00). Dere kan gjerne begynne i går for min del, bare dere ikke har gått lei når jeg kommer. :(


Redigert: Hvem er det som er med i kveld, da?

- Yetipants (Fetthesten)
- SirkusMartin (SirkusMartin)
- Archtor (Archtor)
- K999 (theK999?)
- Nicholas (Nicholololas)
- Lodin (Loddedin)
- Uteena (Uteena)

Noen flere?
 

K999

Keystone State Of Mind
TheK999 ja. Som sagt så logger jeg inn rett rundt 10. Så hvis du Martin er inne da, så kan vi bare starte litt da, resten Lodin, Yeti, Archtor og Uteena får bare komme når dere vil, men hvertfall kom 11.

Uteena: Vil ikke Endre spille med oss lengre? :p