Halo 3: Gamertag- og nettspillingstråd

Ja, klokka 10. :)

Vel, siden alle venter på GTA IV og prøver å drepe tiden med Sopranos (Nicholas), surmuling (Lodde) eller ikkeno (undertegnede), kan vi ikke heller slå ihjel tiden med litt Halo? Tenker litt flaghenting kan få tiden til å gå. Hva sier dere?

D

Deleted member 91

Gjest
Nevnte det i en annen tråd også, men på mandag er det altså duket for enda et nytt flerspillerkart fra Bungie-gutta: Cold Storage.

Cold Storage er en remake av Chill Out fra det første Halo-spillet. Bungie.net har litt info og bilder, samt en (smått pinlig og litt for lang) machinimasekvens som omhandler brettet. Brettet blir helt gratis for alle, i tillegg til at den siste brettpakka (den som ikke er gratis, altså) settes ned med fra 800 til 600 MSP, sånn at de som ikke har den fra før kanskje blir frista nå. Etter min mening den bedre av de to kartpakkene, og i motsetning til den forrige er det (såvidt jeg vet) ikke satt noe "dato" den plutselig blir gratis, så du kan nok handle den med god samvittighet. Uansett, skulle vi prøvd å få litt æksjenn gående her i kåken igjen? Lodin, Yeti, Archtor, såvel som alle nye, skriv et innlegg her da så vi feike litt entusiasme.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, er med så lenge dere ikke slenger i gang mens jeg er på jobb (som er fra fire til åtte om kvelden). Kan etter ni en gang, halv ti eller såder.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
This is a throwdown, it's not a showdown, hell no I can't slow down. It's gonna go WHOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jeg er med!

D

Deleted member 91

Gjest
Forhåpentligvis blir det litt som de forrige gangene at aktiviteten spiker opp skikkelig også rir alle bølgen ut utover en uke eller to.
og Archtor er en hore som redigerer innleggene sine.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

K999

Keystone State Of Mind
Jobba visst bare 2 timer i dag. :wiz: Kanskje jobbe litt mer senere i dag, men laster hvertfall ned shizzet nå. :D

D

Deleted member 91

Gjest
Aye, da er det ute. Fant ut at jeg jobber noen få timer idag selv, men siden vi vanligvis ikke starter før på kveldstid regner jeg ikke med at dere merker så mye til det. Apropos, når skal vi prøve å dra oss online alle mann? Passer 21.30 for alle?

Lodin

Der Waaaah
Har lasta det ned, men vi får nå se om jeg ikke har mer lyst til å spille Resi4. Skrik på Bomb når det skjer noe.