Halo 3: ODST

D

Deleted member 91

Gjest
#21
Dette virker som pur fanservice.
Ding ding, spikeren på hodet. Den nye pistolen er en hyllest til gønnern i eneren, spillet foregår i New Mombasa samtidig som Halo 2 (oppdraga ligner en god del på det vi ble lovet av trailerne til Halo 2, egentlig), Firefight er en modus folk har hatt lyst på lenge før Gears' Horde, etc.

Herregud så latterlig dette spillet blir med fire stykker co-op, forresten. Det er en stund siden jeg sist spilte gjennom Halo 3 med så mange, men det kan da virkelig ikke ha vært så lett? Selv på Legendary så grøfteknuller vi alt vi kommer over, det eneste vi egentlig slet med var brettet mot slutten på motorveien. Når det er sagt er det fortsatt phete greier, og bortsett fra at det mangler litt av miljøvariasjonen fra Halo 3 (ingen store, åpne snøbrett denne gangen) syns jeg kanskje det på gjennomsnitt var flere ordentlig kule brett her enn i noen av de tidligere spilla, selv om ingen var like minneverdige som f.eks Assault on the Control Room. Vi rundet av på under fire timer, så det er korte greier (i hvert fall om man spiller med flere spillere), men da fant vi bare fem-seks av de derre radioskuespillstasjonene.

Nu vel. Hvem er med på Firefight i kveld? Med tre eller fire spillere burde vi klare å dra i havn 200,000 på det første brettet, jeg og en kompis klarte 140,000 i går, og det på Normal.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#23
Aight nignugs, har rundet det nå og jeg sier bare EN MILLIARD/10 GOTY ALL YEARS DEN BESTE SPILLEN :)

Men ja, jeg synes det var tøft. Firefight i morgen kveld, rundt ti-ellevetiden? Vet Nicholas er down like Charlie Brown, flere takers?
 
#24
ODST kampanjen har vært okay til nå, men ikke noe mer enn det heller. Firefight derimot er veldig underholdende. Sist match varte i 1time 51min, irriterende at vi ikke holdt ut liiiiitt til. Men man får knapt ammo mot slutten og E.T på steroider liker å slå med hammeren. Ikke hjelper det på at det konstant regner granater heller. Blir nok mer seinere i kveld :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Kjøpte meg $60 MISSION PACK etter jobb i dag (ikke til $60, da) så jeg er nede som en klovn. Helst litt før elleve i kveld, siden noen av oss har jobbdagtid, og da tenker jeg ikkerunking for spenn nede på kaia.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#26
Men åkei, hva med å få inn et par runder i åtte/ni-tida? Meg, deg og Archtor? Dirty D får slenge seg på han også.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Åttetida? Høres brrrah ut.
 
#28
Om noen skal spille mer ikveld eller i helga så er jeg med. Tar meg friheten til å legge til Nicholas i friendslista siden det virker som han styrer skuta, men add meg gjerne, gamertag Headstah.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#31
Oh shitskittles, det kartet der må vi spille i kveld.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#33
Det var du som kjørte oss inn i den siste der, nigger.
 
#35
Kampanjen fullført, og det tar seg betraktelig opp på oppdragene utenfor byen. Byoppdragene er kjipere enn døden sjøl, men når man er ute og holder helvete blir ting straks mye fetere. Det var direkte gøy faktisk, mens delene inne i byen alle starta med et kollektivt sukk fra co-op buddyene mine.

Satser på å runne det på legendary senere i helga, det blir stas.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#39
I kveld er det drekak drekaka som gjelder, men det blir helt sikkert noen runder i morgen kveld. Bare å mase om du ser meg pålogga, er som regel alt for selvsentrert til å sjekke vennelista jevnlig.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#40
Ellers: Lite utvalg bilder fra i går (dvs de jeg gadd å ta nå akkurat):



Her får Fetthesten observere hvor bra det går når kakarslen og jeg kommanderer en warthog. Ikke så fryktelig bra altså.



Som eneste overlevende søker jeg tilflukt bak denna steinen her, hvor jeg oppholder meg noen minutter mens jeg fyrer litt.



Fortsatt i dekke bak stein (høhøhøhø), skyter jeg litt på tanken sånn at Fetthesten skal få anledning til å sabotere den masse med granater. Det funka, selv om det er uvisst hvor mye jeg hjalp til (sannsynligvis ikke så mye).



Høy i hatten skulle jeg være like kul som Fetthesten og sprenge Wraith på egen hånd. Uheldigvis glemte jeg å ta den lokale vegetasjonen med i beregningen når jeg charga my lazer osv. Andre skuddet satt heldigvis, og det før Fat Horse fikk sprada inn og tatt all gloryen min.


Ikke lenge etter døde vi alle sammen og alt gikk til hælvete og skogen brant ned og moren til bambi ble skutt.