D
Tre dager til nytt Halo-spill, og ingen tråd? Om ikke dette signaliserer slutten for SG så veit ikke jeg. Uansett,
Jeg gidder ikke sheriffe helt her siden jeg regner med at de fleste som bryr seg allerede veit hva dealen er. Hvis ikke, her er sånn kjapp oversikt:
Singleplayer
- Handlinga er satt på planeten Reach før det første Halo-spillet, og istedet for å spille som Master Cheif spiller man som en eller annen tomsing som del av et spartansk superteam
- Skal ligne mer på det første Halo-spillet; tenk grønne åpne områder og den slags
- Endelig skyter man på ordentlige romvesener igjen, og ikke utelukkende brunbjønn (selv om de dukker opp igjen de også)
- Co-op for fire spillere, maks 2 per maskin
- 19 fuckings centimeter
Multiplayer
- 16 spillere maks
- Enda mer e-sport
- Klasser, som varierer fra modus til modus (og kan redigeres i custom games)
- Forbedra lobby/party-system
- Haug nye modi, som Headhunter (dævver du dropper du en brennende hodeskalle, samle flest mulig og lever dem til innsamlingspunktet før noen capper deg og stjeler skallene dine), Invasion (litt sånn stor skala multiplayer med skiftende mål og brett som åpnes opp etter hvert som spillet går)
- 4 player splitscreen
- dick butt
Firefight
- Modusen så nice, de inkluderte den twice (tidligere i ODST også altså)
- Nå kan man redigere masse mer enn før, inkl hva slags fiender bølgene skal inkludere, hvilke våpen, hvor mange bølger, etc
- 4 spillere maks, 2 per maskin: Litt mer network-heavy enn vanlig multiplayer, kan sammenlignes med å spille campaign
- Man kan spille på covenant-siden også (som elite ikke sant) og føkke opp for kompisene sine. ftw ftw
- Endelig matchmaking
Forge
- Fixed/phased objektplassering: Nå slipper du å trikse med Forge-motoren for å få ting til å henge i lufta, i tillegg kan du med phased "gli" objekter inn i hverandre, noe som gjør det over 9000 ganger enklere å mekke brett
- ForgeWorld, kolossalt brett bestående av mange mindre områder (f.eks Blood Gulch) hvor du kan kuke rundt og mekke sinnsyke greier
- Fy faen
- Dette blir så kult
- Jeg klikker
- Seriøst, se på dette
- Ascension fra Halo 2 for helvete, mekka i Forge
Generelt
- Equipment fra H3 er borte, istedet har man "armor abilities" som fungerer litt på samme måte, bare at de avhenger av klassen du spiller. Jetpacks, Armor Lock og den slags faller under disse
- Nye våpen og sånt; MLG-favoritten Battle Rifle er borte, istedet har man DMR som er singleshot men ellers funker på samme måte. Ny granatkaster, covenant sniper og litt annet småsnop
- Kjørbare sivile kjøretøy, endelig:
Vids
[yt]y7kkvQTmRBg[/yt]
[yt]Ulip4GflngQ[/yt]
[yt]TmT-jcTh1D8[/yt]
Ok så ble det litt sheriff alikevel, men men så sånn er det. La oss runke over hvor mange spesialversjonen av denne spillen vi skal kjøpe på tirsdag 14. september, og avtale nettspillings og sånn. Apropos:
Husk å legge til metataggen for å spille med andre SG-ere: Trykk
Og jada, alle veit det har lekka på nettet og sånn så post gjerne om hvor kul du er som spiller det tidlig, bare husk den forbanna spoilertaggen. Kos!

Jeg gidder ikke sheriffe helt her siden jeg regner med at de fleste som bryr seg allerede veit hva dealen er. Hvis ikke, her er sånn kjapp oversikt:
Singleplayer
- Handlinga er satt på planeten Reach før det første Halo-spillet, og istedet for å spille som Master Cheif spiller man som en eller annen tomsing som del av et spartansk superteam
- Skal ligne mer på det første Halo-spillet; tenk grønne åpne områder og den slags
- Endelig skyter man på ordentlige romvesener igjen, og ikke utelukkende brunbjønn (selv om de dukker opp igjen de også)
- Co-op for fire spillere, maks 2 per maskin
- 19 fuckings centimeter
Multiplayer
- 16 spillere maks
- Enda mer e-sport
- Klasser, som varierer fra modus til modus (og kan redigeres i custom games)
- Forbedra lobby/party-system
- Haug nye modi, som Headhunter (dævver du dropper du en brennende hodeskalle, samle flest mulig og lever dem til innsamlingspunktet før noen capper deg og stjeler skallene dine), Invasion (litt sånn stor skala multiplayer med skiftende mål og brett som åpnes opp etter hvert som spillet går)
- 4 player splitscreen
- dick butt
Firefight
- Modusen så nice, de inkluderte den twice (tidligere i ODST også altså)
- Nå kan man redigere masse mer enn før, inkl hva slags fiender bølgene skal inkludere, hvilke våpen, hvor mange bølger, etc
- 4 spillere maks, 2 per maskin: Litt mer network-heavy enn vanlig multiplayer, kan sammenlignes med å spille campaign
- Man kan spille på covenant-siden også (som elite ikke sant) og føkke opp for kompisene sine. ftw ftw
- Endelig matchmaking
Forge
- Fixed/phased objektplassering: Nå slipper du å trikse med Forge-motoren for å få ting til å henge i lufta, i tillegg kan du med phased "gli" objekter inn i hverandre, noe som gjør det over 9000 ganger enklere å mekke brett
- ForgeWorld, kolossalt brett bestående av mange mindre områder (f.eks Blood Gulch) hvor du kan kuke rundt og mekke sinnsyke greier
- Fy faen
- Dette blir så kult
- Jeg klikker
- Seriøst, se på dette


- Ascension fra Halo 2 for helvete, mekka i Forge
Generelt
- Equipment fra H3 er borte, istedet har man "armor abilities" som fungerer litt på samme måte, bare at de avhenger av klassen du spiller. Jetpacks, Armor Lock og den slags faller under disse
- Nye våpen og sånt; MLG-favoritten Battle Rifle er borte, istedet har man DMR som er singleshot men ellers funker på samme måte. Ny granatkaster, covenant sniper og litt annet småsnop
- Kjørbare sivile kjøretøy, endelig:

Vids
[yt]y7kkvQTmRBg[/yt]
[yt]Ulip4GflngQ[/yt]
[yt]TmT-jcTh1D8[/yt]
Ok så ble det litt sheriff alikevel, men men så sånn er det. La oss runke over hvor mange spesialversjonen av denne spillen vi skal kjøpe på tirsdag 14. september, og avtale nettspillings og sånn. Apropos:
Husk å legge til metataggen for å spille med andre SG-ere: Trykk
Og jada, alle veit det har lekka på nettet og sånn så post gjerne om hvor kul du er som spiller det tidlig, bare husk den forbanna spoilertaggen. Kos!