Halo Reach: Morsom undertittel [360]

Dere er noen fitter som ikke stiller opp, men ja, det teares up on en halvtimes tid, med eller uten dere.
 
Joiner jeg
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hver gang, Nicholas. Hver jævla gang! :argh:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jejejeje, Eivind, Lyon og jeg rocka kåken til slutt. Ble noen harde tap men noen sterke seiere også.
 
Er ferdig med heroic campaign, så nå kjører man på med legendary med 3 bekjente - historien er kanskje generisk og kjedelig men
herrejesus hvor tilfredsstillende det er når dama blir skutt i hue uten noen grunn i det hele tatt

Bonusbilde av meg som headbutter en jævel
 
D

Deleted member 91

Gjest
Okai gutta, jeg splæsja ut for Bunge Pro siden jeg er en forbanna fitt, og da får jeg lov til å rendre filer online, som f.eks denne lekkerbisken av Eivind og meg som gjør det vi gjør best, nemlig å forvandle vanlig games om til baws games. Render minutes koster noe sånt som $5 for 50 minutter, uansett ikke helt krise, så om folk har noen vids de vil ha rendra, last opp i filesharen og hit meg up så skal jeg mekke.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ikveld har alle de kjipe gaming-mediene en uoffisiell Halo-konkurranse, og vi er naturligvis ikke invitert siden vi faktisk er ekte gamere (og hadde sopet gulvet med de), men en gjeng av oss skal ihvertfall game klokke HALV SYV ikveld, join oss gjerne!

(Gamertagen min er JustinThe Face, ellers er Spillegal-metataggen fortsatt bra saker!)
 
Jeg er med. Gamertag: Freemanana
 
Awyess, forventer at alle med Reach stiller opp nå.
 
Mofos, hva med at vi prøver å få til litt spilling ikveld? Vet at Justin er med, noen andre?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Når blirre no legendary cooppings? Jeg er nede whenever. Grunt Birthday Party er obligatorisk.