Halo Reach: Morsom undertittel [360]

#21
Ikke noe nytt at du er sinna og bitter på spill som får massiv hype og som forventes å leve opp til den.

Nå er det ikke lett for oss dødelige å stille oss opp mot påstandene dine, da spillet ikke er ute før på tirsdag. Jeg er stemplet som fanboy enda det har gått flere titalls måneder siden jeg rørte et spill i serien sist, og jeg mener at Halo er rett og slett kjedelig. Hvem skulle tro det. It avisen lovpriser Halo og triller seks øyne på terningen, mens Gamer er noe mer tilbakeholdne og gir 8 av 10. Multiplayeren får dog 9/10 og jeg tror samme hva enspillerkampanjen leverer på tirsdag - sammen med tre av mine bedre venner skal vi nok ha det gøy i et par timer og varme opp leddene til flerspillerdelen. Nå virker det ikke som om du har så mange venner, det er vel ikke så mye å si anngående det, for oss andre holder det at vi underholdes i de knappe sju-åtte timene kampanjen varer. Kanskje du hadde for høye forvetninger?

Vet ikke om noen husker det, men jeg var vel desidert nummer 1 fanboy på Far Cry-spilla. Ingen hype har noen gang vært så stor som min opp mot Far Cry: Insticts. Map editoren var knall, synd hele spillet var det værste mølet du kunne tenke deg. Far Cry: Africa (lol) hadde en utrolig map editor, men som ved Insticts var jo multiplayeren et eneste stort ræl fra ende til annen. Grunnen til at jeg nevner dette er fordi jeg ser mer frem til å skape noe fett i Forge og spille det på LAN med venner enn noe annet. Bildet Nicholas posta lover veldig godt.

Ser for meg et par timers spilling fra kl. halv fire av på tirsdag, før vi drar frem Forge og leker med det til langt ut på natta. Liker forresten at de har stappet det beste fra alle spilla; kampanjen fra Combat Evolved, flerspillerdelen som var så umåtelig populær i Halo 2, forbedret Forge + forbedret utstyret du hadde med deg i Halo 3 og gjort det om til forskjellige egenskaper, inkludert Firefight fra ODST (enspillerdelen var som gjødsel å betrakte) og blandet det sammen med musikken til gode gamle O'Donnell = Halo Reach.

/fanboy: tror ikke dette vil skuffe meg i like stor grad som Modern Warfare 2. Litt merkelig at der Modern Warfare kom og tok over mitt liv etter Halo 3 hadde holdt meg spikret en stund, skal nå storebror Reach vise verden at det er bedre enn MW2 (faen jeg hater MW2 langt til satan i helvete fitte).

Tirsdag 14. september <3
Det skulle ikke mer til for å få deg til å lashe ut å påstå at jeg ikke har venner altså?

Syns det høres ut som du har litt vondt i rumpen jeg. Men jeg har jo ingen venner, så hva vet jeg.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#26
Har Bungie sagt noe om hvor mye av Forgeworld du kan spille på i en sleng? Tviler ikke på at du kan loke rundt på hele brettet i Forge-modus, men jeg ser for meg at det blir et lite helvete å synkronisere alt hvis du skal spille MP på hele smæla. Nuvel, vi får se og jeg tviler ikke på at det blir hurra meg rundt uansett.

Tenkte litt på ideer jeg har lyst til å prøve og det første (og mest innlysende, natch) er noe Mario Kart-esque med Warthogs. Får se om det går an å tweake regelsett og sånt tilstrekkelig til at det blir gjennomførbart, og hvis det blir det så ser jeg for meg a fun time. Rocket Race blir barnemat i forhold. :D
Joa, det går an. Blir sikkert ganske kjedelig å gjøre noe annet enn å kødde rundt siden man ikke kan være flere enn 16, men men.

Men ja. Halo Kart mm. blir konge.
 
#27
Spørsmål til ledelsen: Hva om vi kjører en offisiell Halo Reach-konkurranse med no deathmatch eller noe også får vinneren en fet premie?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#28
'ledelsen', eller "ledelsen".
 

Jante

privileged CIS shitlord
#31
Hei, er dette tråden for det nye Bungie-spillet eller?
 
#32
Det er vel ikke tilfeldigvis noen av de få bergenserne her inne som vet om noen butikker i Bergen som har nattåpent i forbindelse med release? Vet at en Spaceworld-butikk i Oslo skal ha det, men jeg har ikke funnet noe om butikker i Bergen. Har mine tvil, men tenkte det var verdt å spørre. Hvis ikke blir det tidlig på bein i morgen og en tur til nærmeste Elkjøp-sjappe. Gleder meg!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#33
Ifølge Spaceworlds Facebook-side er Megastoren i Oslo den eneste i kjeden som skal ha nattåpent, i hvert fall. Blir Platekompaniet elns sånt på meg i morgen. Lurer på om jeg skal ta spranget til den mellom-homo utgivelsen, det avhenger litt av om PK har flere igjen og hvor den ligger prismessig. :nicholas:

Redigert: Nettsidene deres sier 499 for vanlig og 699 for Limited. Hvor homo er jeg?
 
#36
Forhåpentligvis har de kjøpt inn nok her, har aldri vært noe stress å kjøpe andre storspill på release her før. Men vi får se.

Hvis ikke må jeg nok på *grøss* Gamestop *grøss*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
Hamar er liksom ikke akkurat verdens spill-mekka så jeg satser på at de fortsatt har igjen noen eksemplarer enten på Elkjip eller Lefsedal. ODST og God of War 3 var det bare å valse rett inn på release og plukke av lasset til en koselig pris, iallfall.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#38
De to sentrumselkjipene her pleier ikke å ha så altfor mange eksemplarer dessverre, de få som eventuelt kommer inn er vel solgt ut før jeg får lunsjpause uansett. Blir vel PK, men spillet er prolly verdt mine 499,- uansett.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#39
Elkjøp er en mye lengre gåtur enn PK og i verste fall GameStop, så føkk det. *promp*
 
#40
Hey gutta, jeg så den der skoledagboka i Oslo. Kanskje den finnes andre steder enn Oslo og Stavanger, i den medfølger en grei 15 % på fem valgrie, ikke rabatterte produkter fra Platekompaniet. Dvs. spillet koster 425 kroner, ikke ille det. Kjøper av prinsipp på Platekompaniet da det virker som det er hyggelige, intelligente mennesker som står bak kjeden i motsetning til Elkjøp. Jeg har en god del kuponger jeg kan sende avgårde i morgen, de åtte kronene i frimerke skal jeg spandere på de som vil ha en kupong.

Ellers; Jeg fant nettopp ut at jeg har fri på onsdag. Det passer så jævlig bra og det gjør meg så lykkelig. Det betyr intens gaming til langt ut på natt i morgen. Blir vel sittende å spille multiplayer frem til kompisene mine kommer, så kjører vi hardt og brutalt gjennom campaign. Etter det blir det å forge hele natta.