Halo Reach: Morsom undertittel [360]

Fullførte spillet igår på Legendary med 3 andre kamerater, alt i alt så var det veldig fornøyelig å spille det co-op og få til bra samarbeid. Men historien, herregud.. Orker ikke gå inn på det engang. Heldigvis er gameplayet solid :)

Har bare hatt noen få kamper online og ble rimelig rævkjørt siden det er VELDIG lenge siden jeg har rørt Halo. Hadde gledet meg til å få tid til å spille dette mer i helgen, men da skulle vi visst på hytta med to andre par =/

D

Deleted member 91

Gjest
Digg å få 6 for 370 når jeg runna det.
Jeg gidder ikke gjøre matten (ÆKKE PÅ SKOLEN HELER DA LOL), men betyr dette at du gjorde det på Legendary alene? I så fall gratz, du har uendelig mer tålmodighet enn jeg engang kan forestille meg.

Dirty D: Du får spille med oss en gang neste uke, lover deg at det blir 10 ganger festligere med SG-ere selv om du suger, blir som regel 'no ablegøyings' og den slags.

Ellers: Faen som denne spillen eier, merker jeg har savna skikkelig å spille Halo regelmessig, spesielt med SG-ere. CoD er gøy og sånn det også, men når det kommer ned til ren e-sporting når det ikke Halo til knærne engang. Håper bare Bungie gidder å mekke en egen SWAT/Snipers playlist snart, fordi fy faen folk har så jævla elendig smak og om SWAT er et alternativ kan du ta deg god faen på at alle stemmer på det fordi hei, hvorfor spille spillet slik det er ment, med all sin dybde og variasjon i våpen og taktikker, når man kan gjøre hele dritten om til en camping- og reaksjonsøvelse istedet?

Men dere, ikveld blir det promping for harde livet! Bring your friends, kanskje vi kan få til et fult SG-lag i Big Team battle igjen? Evt 16 stykker om vi inviterer venner og slikt (Hei Endre jeg ser på deg ja du som aldri gidder å accepte invites eller svare på meldinger og heller spiller matchmaking alene enn å spille med meg og Nicholas)

Jeg gidder ikke gjøre matten (ÆKKE PÅ SKOLEN HELER DA LOL), men betyr dette at du gjorde det på Legendary alene? I så fall gratz, du har uendelig mer tålmodighet enn jeg engang kan forestille meg.
Thanks. Jepp stemmer det, trenger mye tolmodighet ja, siden du dæver ganske så fort.
Har forøvrig 965 GS nå. De to siste er er kun basert på rank, som tar sin tid. Fett spill, men jeg er ikke så god.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Er seff med i kveld.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hei ja, noen gode runder Reach ikveld er perfekt, jeg er med!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Oh hai Spillegal, klart jeg er med.

Gadd å tråkle meg gjennom de tre brettene jeg mangla på Heroic i går (de tre første, lolz) så det ramla inn med cheevos og weekly challenges og jeg veit ikke hva, forresten. Det var artig. Synes brettet hvor du skulle både snike og skyte var det sterkeste så langt i Halo-serien, fordi det var bare å plukke med seg Active Camo og da var man plutselig ganske sjef. Uten at det ble for lett, så klart. Uansett: Flere taktikker og sånt, som alltid god våpenbalanse, et variert men likevel klart definert fienderegister... lukter bra manneskyting av sånt.

Fett gutta, vi lager party halv ni og begynner når folk er klare. Det er lov med venner og slikt om dere har noen (hehe)!!

Alle kan adde spillegal som venn på live, så er det bare å sjekke adde gjennom den profilen, det er forsåvidt Nicholas som styrer med den, så jeg kan legge deg til etterpå.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sorry for at jeg baila gutta, men jeg blir no irriterings på mikken som ikke vil funke. Har prøvd med tre forskjellige nå, og det funker å sende talemeldinger og sånt selv etter at de konker ut, så da mistenker jeg at det er no lurings med nettilgangen her. Får se hva jeg gjør.

Uansett, holdt det nede i Matchmaking aleine tidligere i kveld, og i en av kampene vil jeg si at jeg klarte meg greit. La meg vise dere.

Gjorde det heller uskarpt i starten av matchen, men denne skilte seg ut. Jeg ser en kis rusle opp trappa og tenker at kanskje jeg skal ta livet av ham.

Min snekne plan går ut på å smelle en granat rett i fleisen på ham, og...

...Joda, det funker det.

En advarsel: Ikke lek på taket. Faller du ned, kan du slå deg!

Hva er dette, noen skyter på meg? Med kuler?! Makan.

Hei du kompis hvis du ikke var så opptatt med å skyte på meg så kanskje du ville sett den...

Uff da. Slikt som skjer.

Nok en advarsel: Hvis du og en venn retter et skytevåpen mot hverandres hoder og trekker av samtidig så kan dette skje!

Og så har vi avslutningen. Jeg knerter han ene kisen med granat (så klart), men der kommer det jaggu en til.

For å redde skinnet mitt hopper jeg ned fra brua, og siden jeg er så snikete satser jeg på at kisen følger etter så jeg slenger en granat på veggen.

Og det...

Gjorde han. Double Kill, og en god latter fra meg der altså.

Verdt å nevne at jeg lå under hele kampen, klarte å klatre til en delt førsteplass rett etter det der, og i bokstavelig talt siste sekund cappa jeg en annen i skolten. Winnar.

D

Deleted member 91

Gjest
Ok, den siste der ... :D Ytterst nice, som det heter på fagspråket.

Ellers, eide tidligere i kveld, sorry for at jeg baila kjapt selv, men mat på bordet og den slags. Vi rocka uansett ganske hardt, var nesten så vi tok de grisestygge klanfittene med matchende emblemer (seriøst det der er ultragay), og den multi flag-runden på Blood Gulch tok av så jævlig atte hjælp. Koselig å se nye tryner også, du har å bli med på flere gamez Lyon. Merker jeg slækker litt på Daily Challenges for tiden, men helt siden jeg kjøpte det blå visiret (det er så jævlig pimp seriøst) har jeg gitt litt fan så jaja. Skal prøve å få slengt meg med litt i morgen også, og til uka drar jeg hjem igjen og da skal det prompes for fullt.

Redigert: Men altså, 29 kills, 4 deaths, muligens min beste runde det der.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
De klanfolka er ikke så jævlig hot shit når jeg har like mange kills som deres nestbeste. Men ja, hva faen liksom, hadde enda emblemene og klantaggen vært noe å slenge gamla i veggen for men det var de jo ikke.

Sånn ellers, tenkte å sjekke ut den der "Render to video"-funksjonen på Bungie.net men bawww du må ha Bungie Pro for det.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg suger fortsatt i Halo, men sjekk her'a:

Jeg og en annen jøde/nigger haver i en parallell høydereise.

Jeg prøver da seff å niggerblæste han.

Før jeg setter inn det siste støtet på toppen. :smugdog:

D

Deleted member 91

Gjest
Og du teara jo faktisk skikkelig opp den runda, mad props osv.

Red: til tryggve altså

Nicholas er baller ja, skaff deg mic så spiller vi mer, var jævlig festlig. Særlig CTF på Blood Gulch eide så jævlig, men fitter voter sniper og elite slayer og bare masse piss atte hjælp. Hater matchmakingsystemer hvor man ikke kan velge hva man vil spille.

Vil du spille CTF? Hva med helt vanlig death match? Hehe bare å håpe da vet du ;) :)

D

Deleted member 91

Gjest
I Halo 3 segregerte de SWAT til egen playlist etter en stund så jeg satser på at det skjer her også relativt snart, hvorfor det ikke er det fra starten av er et godt spørsmål men jaja. Og ja, SWAT er selvfølgelig anti-gøy men det går såvidt an å spille, i motsetning til Team Snipers som er så forbanna ræva atte hjælp.

PS eivind: Når man er 4 eller færre kan man i det minste velge mellom Team Slayer- og Team Objective-playlistene, men ja.