Sorry for at jeg baila gutta, men jeg blir no irriterings på mikken som ikke vil funke. Har prøvd med tre forskjellige nå, og det funker å sende talemeldinger og sånt selv etter at de konker ut, så da mistenker jeg at det er no lurings med nettilgangen her. Får se hva jeg gjør.
Uansett, holdt det nede i Matchmaking aleine tidligere i kveld, og i en av kampene vil jeg si at jeg klarte meg greit. La meg vise dere.
Gjorde det heller uskarpt i starten av matchen, men denne skilte seg ut. Jeg ser en kis rusle opp trappa og tenker at kanskje jeg skal ta livet av ham.
Min snekne plan går ut på å smelle en granat rett i fleisen på ham, og...
...Joda, det funker det.
En advarsel: Ikke lek på taket. Faller du ned, kan du slå deg!
Hva er dette, noen skyter på meg? Med kuler?! Makan.
Hei du kompis hvis du ikke var så opptatt med å skyte på meg så kanskje du ville sett den...
Uff da. Slikt som skjer.
Nok en advarsel: Hvis du og en venn retter et skytevåpen mot hverandres hoder og trekker av samtidig så kan dette skje!
Og så har vi avslutningen. Jeg knerter han ene kisen med granat (så klart), men der kommer det jaggu en til.
For å redde skinnet mitt hopper jeg ned fra brua, og siden jeg er så snikete satser jeg på at kisen følger etter så jeg slenger en granat på veggen.
Og det...
Gjorde han. Double Kill, og en god latter fra meg der altså.
Verdt å nevne at jeg lå under hele kampen, klarte å klatre til en delt førsteplass rett etter det der, og i bokstavelig talt siste sekund cappa jeg en annen i skolten. Winnar.