Halo Reach: Morsom undertittel [360]

Jeg mente rammende rundt ja, slik jeg ser det vil det som er story og NPCer. Jeg ser også poenget ditt, og jeg er relativt enig, MEN, om man sammenligner slutten på MW2 og Halo Reach (slapp av, jeg skal ikke spoile den superfantastiske slutten), hadde jeg evig mye mer lyst til å kverke slemmingen i MW2 i de siste sekundene av spillet, i Reach hadde jeg lyst til å ta selvmord, ingame, sånn seriøst. Og det var sånn jeg hadde det under hele gjennomspillingen egentlig, for min del var det ingenting å ta tak i bortsett fra Fuck Shit Up, og da får jeg mye mer ut av å fucke shit up online mot andre spillere, evt cranke det opp til legendary og spille med fire, men meh jeg rambler.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
4-player coop prix mega jeg er med bare si når bitches.

Fuck yes, helst nå for min del. Prompe hele dagen.

Kommer ikke vidre etter power plant i mission 4. Jun bare står der å måper, ingenting skjer, hvor enn jeg går. Spiller alene på Legendary, så litt kjipt å restarte mission, men det er vel en glitch som jeg må svelge?

Edit:
Restartet, men nå datt Jun nedi juvet, hvor han sitter og "koser seg", mens jeg må gjøre alt selv. For et spill på godt og vondt!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
[...] om man sammenligner slutten på MW2 og Halo Reach [...], hadde jeg evig mye mer lyst til å kverke slemmingen i MW2 i de siste sekundene av spillet, i Reach hadde jeg lyst til å ta selvmord, ingame, sånn seriøst.
Funfact: Da jeg spilte gjennom MW2 på PC måtte jeg gjøre den sekvensen på slutten ved å hamre på mushjulknappen fordi det var "use"-knappen min. Hadde lyst til å kaste den kniven inn i han som mekka den sekvensen istedenfor han gjøken i spillet, for å si det sånn. Selve historien i MW2 fikk meg til å skjele og sikle da jeg prøvde å få grepet på den, det er ingen ting der som henger sammen. Dette er true fax machine forresten.

Okai, her er noen screenshots av meg og Nicholas som teara shit up igår kveld, og i dag faktisk:

Første er en liten bildeserie av yours truly som wreacker ass i det aller første slayer-gamet vi spilte:

Denne fyren møtte toget, og mistet derfor hodet sitt i samme slengen

A lotta' good that jetpack did ya'

Nicholas fikk også to svensker til å rage-quite en Slayer idag tidlig, dette var hvorfor:

The predator stalks his pray

No turning back now

We fly high, ballin'

Og sånn rydder man hus

D

Deleted member 91

Gjest
Aww sheet, you know how we do!

Her er forresten et gratis Reach-theme til 360en din. Get get get!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Spilte to-tre timer igår, lokal coop. Det var ganske kjipt! Men idag dro vi på noe 4-player på Heroic med Fetthesten, Cock og Riffmeister, og det var ganske kult! Slo til med litt online multiplayer hvor vi joinet opp med Eivind, Nicholas og K999 som var enda bedre, så en tommel opp inntill videre!

D

Deleted member 91

Gjest
Enig, det eide som bare fan. Da dere quitta fortsatte Eivind, K999, Cock og jeg videre, og ble ganske kraftig grisepult et par-tre games, men til slutt ble vi matcha opp med spillere som "oledidrik94" (no lie), og da ble det endelig no seirings. Skal snappe noen photos etterpå tenker jeg.

D

Deleted member 91

Gjest
Ok, her er noen screens fra den 1 Flag CTF-kampen vi gynget så kraftig. Spoiler: Vi eide.

Her har vi da krewet, se om du klarer å gjette hvem som er hvem utifra service tag?!??!

Sjekk faggsa stikker og gjemmer seg når vi kommer rullende da, og med god grunn:

oh shit sniper!! Heldigvis var det bare Fetthesten som ble truffet. Sorry Fetthesten.

Forresten, her er en ett-trinns leksjon i hvordan beskytte flagget som noen jævla shitfucks:

Men det hindrer ikke oss i coppe det alikevel. Unna vei folkens her kommer jeg!!!!!

Og sjekk lagspillet da dere. Fetthesten stepper tilogmed inn og tar en for laget helt bakerst der. Sorry Fetthesten.

Og på forsvar da? Jo vi gjør rent bord der også da vettu. Har jeg forresten nevnt hvor mye jeg digger de nye backstab-animasjonene? Svaret er veldig mye. Observer:

Fetthest: "DØH JUSTIN HVA GJØR VI MED DET HÆRRE FLAGGET A???" Justin: "DØH VI SVINDLER DET VEL!!"

Men Fetthesten fløy for høyt, og utfor feil trapp. RIP RIP RIP

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det siste der var så jævla bra, jeg så det var flere teammates bak meg og tenkte at okay nå løper jeg og er litt decoy sånn at de kan skyte fiendene med kuler og det som skjedde var at samtlige andre på laget tenkte "vel, da er jobben gjort, han kommer seg helt sikkert trygt fram på egen hånd." Funka nesten, da. :D

Sånn ellers var jeg veldig fornøyd med egen innsats, tatt i betraktning at taktikken min går ut på å løpe langt fram og se om jeg får skutt noen i huet.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Den bildeserien eide Nich, og vi skal spille mer ikveld! Så må jeg finne en bedre servicetag enn 11 så jeg kan bli kul jeg og.

Faen knuse nå fikk jeg lyst til å spille mer. Er lett med på noen runder i kveld. Bare vi holder oss unna sniper. For alltid.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
+ meg og

Bare chimer inn for å si at grunnen til at vi fikk Big Team battle med sniper only var fordi noen (dere) ikke klarte å vote. Ellers helt enig.