Har du byttet kallenavn?

Halky

Veteran bruker ;)
#24
Tidligere Hallvarak og Don Corleone her, som nå går under nicket Halky, som de fleste kjenner igjen fra msn eller IRC.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#25
Jeg er forresten fortsatt meg. Ingen som har tatt navnet og nicket mitt og bøller med dere. Jeg kan bevise det ved å skampryle Nilo Pilo, skulle han komme tilbake.
 
#26
Var Alucard.

Sliter med å finne en ålreit avatar.
 
R

roy_nor

Gjest
#27
roy_nor har blitt til Zer0s. Rett å slett fordi at det er gaming navnet mitt! :) Setter stor pris på om dette blir rettet på i "brukerenes tilbake meldinger" i kjøp/salg og bytte delen av forumet!
 
#29
AzMan holder jeg meg til, selv om jeg egentlig hadde lyst å bytte til Cthulhu som er mitt nick i online-spill.
Men for å gjøre det lettvint for alle, så er det AzMan som gjelder...
 
#30
Skjønner ikke helt pointet, denne tråden er jo for de som har skiftet nick. Hvem bryr seg om folk som har gamle nick

Jeg heter enda NiloPilo........................... ah shit.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#32
Praktisk at det egentlige navnet mitt bare er brukt av 10-20 folk i hele verden, da slipper jeg å bruke hjerneceller på å være kreativ.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#35
Jeg er fremdeles den samme, men det visste dere vel ikke men nå vet dere det!!"211!! :eek:

btw, '

POSTCOUNT +++! :eek:
 
#36
Gikk fra dodraugen2k til Dodraugen.
 
#39
Fikk endelig byttet ut den stygge 0-en med en vanlig o.

Forrige gang vi byttet forum, fjernet jeg bindestreken mellom B og Zer0, ellers har jeg hatt det samme brukernavnet siden jeg registrerte meg 31. januar 2002.

Altså: B-Zer0 --> BZer0 --> BZero

Ser litt bedre ut nå, synes jeg.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#40
SITAT(Zer0s @ 06.05.2006, 17.28) 338
Setter stor pris på om dette blir rettet på i "brukerenes tilbake meldinger" i kjøp/salg og bytte delen av forumet!
[/b]
Skal fikses.